Η The Shoe Mart αποτελεί ένα ελληνικό brand υποδημάτων. Στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, φιλοξενούνται περισσότερα από 4.000 γυναικεία, ανδρικά και παιδικά υποδήματα και αξεσουάρ. Το brand ενδυναμώνει διαρκώς την ψηφιακή του παρουσία, μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος και των κοινωνικών μέσων, ενώ διατηρεί 2 φυσικά καταστήματα λιανικής πώλησης στην πόλη της Καλαμάτας.
Η The Shoe Mart απευθύνθηκε στην ομάδα μας προκειμένου, με συγκεκριμένο budget, να βελτιώσουμε αισθητά την απόδοση των performance marketing ενεργειών, προκειμένου να μπορέσει το eshop να διατηρηθεί κερδοφόρο και, έτσι, να συνεχίσει η επιχείρηση, στο σύνολό της, το ήδη υπάρχον μοντέλο λειτουργίας.
Προκειμένου να χαρτογραφήσουμε τα attributes που φέρνουν πωλήσεις στο digital περιβάλλον, πάντα με βασικό σκοπό να αυξήσουμε το conversion rate των καμπανιών μας, δημιουργήσαμε ένα νέο εργαλείο (script), το οποίο setαρε αυτόματα Product Sets στα καταχωρημένα catalogues, τεστάροντας κάθε φορά διαφορετικές μεταβλητές.
Διεξάγοντας τεστ μεταξυ των δικών μας product set και των default set στις πλατφόρμες που διεξήγαμε καμπάνιες (Google & Facebook), είδαμε πως το conversion rate στις καμπάνιες με το δικό μας win custom product set ήταν πολύ υψηλότερο από το default product set που δημιουργεί αυτόματα ο εκάστοτε αλγόριθμος των καναλιών.
Με την παραπάνω στρατηγική, η ομάδα μας κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι μεγάλες διαφημιστικές πλατφόρμες, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, δεν μπορούν να κάνουν πλήρες optimisation, σε επίπεδο αλγορίθμου, με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός product page και, άρα, χρειάζονται πρόσθετες ενέργειες για την ολοένα και καλύτερη απόδοση διαφημίσεων και καμπανιών
Έτσι, όχι μόνο κατορθώσαμε να φέρουμε τις επιθυμητές και προσδοκώμενες πωλήσεις για τον συνεργάτη μας, αλλά δημιουργήσαμε ένα νέο way of working για τις καμπάνιες της The Shoe Mart, που διασφαλίζει τη διαρκή βελτιστοποίηση των performance marketing ενεργειών της και, γενικότερα, της συνολικής e-commerce στρατηγικής της.