E-commerce Marketing | Client: Piazza Italia


Η Piazza Italia είναι ένα brand μόδας που ιδρύθηκε το 1993 και χαρακτηρίζεται από ποιοτικές συλλογές ρούχων με διακριτό ιταλικό στυλ σε πλέον ανταγωνιστικές τιμές.

Ο κύριος στόχος που τέθηκε στην ομάδα μας ήταν να προβάλλουμε τη δυναμική της Piazza Italia, αυξάνοντας το brand awareness και τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω e-commerce προωθητικών ενεργειών και δράσεων.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, κατασκευάσαμε ένα e-shop με προσαρμοσμένο UI/UX στην εταιρική ταυτότητα και την κατηγοριοποίηση των προσφερόμενων προϊόντων, e-shop το οποίο φιλοξενείται στους ταχύτατους ιδιόκτητους servers μας.

Στη συνέχεια, τρέξαμε τμηματοποιημένες Ads campaigns με AB testing βελτιστοποίησης κοινού. Η σταδιακή αύξηση του budget, το οποίο ανακατευθύνονταν συνεχώς σε διαφοροποιημένα και παρόμοια (lookalikes) κοινά, έφερε, εκτός από τις επιθυμητές direct πωλήσεις, σημαντική επισκεψιμότητα στο e-shop και, άρα, δυνατότητες για niche Remarketing καμπάνιες, τις οποίες και υλοποιήσαμε στη συνέχεια.

Το αποτέλεσμα ήταν εκθετικά κλιμακούμενες online πωλήσεις, καθώς, σε χρονικό διάστημα 4 μηνών, επετεύχθη ένα ιδανικό κόστος ανά αγορά (3,39€) σε 3.085 purchaces, το οποίο στην πράξη μεταφράστηκε σε ROAS 7,37 με Ad Spend 10.467,80€ και Revenue 76.771,18€.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]