E-commerce Marketing | Client: Piazza Italia


Η Piazza Italia είναι ένα brand μόδας που ιδρύθηκε το 1993 και χαρακτηρίζεται από ποιοτικές συλλογές ρούχων, με διακριτό ιταλικό στυλ, σε πλέον ανταγωνιστικές τιμές.

Ο κύριος στόχος που τέθηκε στην ομάδα μας ήταν να προβάλλουμε τη δυναμική της Piazza Italia, αυξάνοντας το brand awareness και τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω e-commerce προωθητικών ενεργειών και δράσεων.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, σχεδιάσαμε το UX (user experience) του eshop με τρόπο που να είναι απολύτως προσαρμοσμένο στην εταιρική ταυτότητα UX (user experience) και την κατηγοριοποίηση των προσφερόμενων προϊόντων.

Στη συνέχεια, τρέξαμε τμηματοποιημένες Ads campaigns με AB testing βελτιστοποίησης κοινού. Η σταδιακή αύξηση του budget, το οποίο ανακατευθύνονταν συνεχώς σε διαφοροποιημένα και παρόμοια (lookalikes) κοινά, έφερε, εκτός από τις επιθυμητές direct πωλήσεις, σημαντική επισκεψιμότητα στο e-shop και, άρα, δυνατότητες για niche Remarketing καμπάνιες, τις οποίες και υλοποιήσαμε.

Το αποτέλεσμα ήταν εκθετικά κλιμακούμενες online πωλήσεις, καθώς, σε χρονικό διάστημα 4 μηνών, επετεύχθη ένα ιδανικό κόστος ανά αγορά (3,39€) σε 3.085 purchaces, το οποίο στην πράξη μεταφράστηκε σε ROAS 7,37 με Ad Spend 10.467,80€ και Revenue 76.771,18€.