SEO & UX Design | Client: Resaikos

Η Resaikos Italian Living κατασκευάζει σύγχρονα έπιπλα, εμπνευσμένα από ιταλικές συλλογές, και είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος μεγάλων ιταλικών σχεδιαστικών οίκων. Με 40 και πλέον χρόνια εμπειρίας, αποτελεί σύμβολο ποιότητας και αξιοπιστίας στον κόσμο του επίπλου.

Η ομάδα του Resaikos μας προσέγγισε με στόχο να επανασχεδιάσουμε το πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό της κατάστημα, με τρόπο που θα βελτίωνε την εμπειρία του χρήστη και θα βελτιστοποιούσε το website σε επίπεδο SEO. Έτσι, η προσέγγισή που ακολουθήθηκε στο project είχε ως άξονα την υιοθέτηση μιας clean & minimal αισθητικής για το eshop, η οποία θα ευθυγραμμιζόταν με τα υψηλής ποιότητας, πολυτελή έπιπλα που διατίθενται από το εν λόγω brand.

Επίσης, επικεντρωθήκαμε στη βελτιστοποίηση του UX (user experience) του ιστότοπου, προκειμένου να δημιουργούνται οι καλύτερες δυνατές συνθήκες για τον χρήστη που επισκέπτεται το eshop.

Ως αποτέλεσμα των προσπαθειών μας, είδαμε σημαντικές βελτιώσεις στις βασικές μετρήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συγκεκριμένα, είδαμε αύξηση του ποσοστού κλικ από οργανικούς χρήστες (CTR), αύξηση των συνολικών leads και αύξηση του χρόνου παραμονής στο eshop.

Για να επιτύχουμε αυτά τα αποτελέσματα, χρησιμοποιήσαμε διάφορες στρατηγικές, όπως αναδιοργάνωση του μενού και των υποκατηγοριών, προκειμένου να καταστεί το website πιο φιλικό ως προς το SEO, χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών και meta tags για κάθε σελίδα, αλλά και επιπρόσθετη βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων.

Συνολικά, ο επανασχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος Resaikos Italian Living έδωσε επιπρόσθετη ώθηση στο πολύ δυναμικό brand, ώστε να διαχειριστεί κατάλληλα όλα τα κανάλια επικοινωνίας και προώθησης (Google Organic, Google Ads & Facebook Ads), προκειμένου να έχει τη μέγιστη απόδοση σε επίπεδο ROE (Return on Equity).