Πώς επικοινωνείς σε omnichannel επίπεδο το πιο αναγνωρίσιμο brand ενός χώρου; Πώς εξειδικεύεις το social media marketing σε μια ήδη χαραχθείσα επικοινωνιακή στρατηγική;

Η BOXER, η πιο γνωστή εγχώρια βιομηχανία υποδημάτων με πάνω από 100 χρόνια ιστορίας στην ελληνική πραγματικότητα, μας ζήτησε να υλοποιήσουμε μια integrated digital marketing καμπάνια, η οποία θα ενσωμάτωνε διακειμενικά την ήδη ολοκληρωμένη τηλεοπτική διαφήμιση για την κολεξιόν SS22.

Στο τηλεοπτικό σποτ επιχειρήθηκε να αναδειχθεί η αποτύπωση της προσωπικότητας που μπορεί να προσφέρει μόνο ένα εξόχως αναγνωρίσιμο brand υποδημάτων, γνωστό για τον διαχρονικό χαρακτήρα του που περιστρέφεται γύρω από την απαράμιλλη ποιότητα. Το παπούτσι σου είσαι εσύ. Συνεπώς, πρόσωπα και υποδήματα εναλλάσσονται σε ένα αρκούντως αφαιρετικό setting, όπου στυλ και ταυτότητα εμπλέκονται αρμονικά. 

Σε μια προσπάθεια ευθυγράμμισης του εν λόγω περιεχομένου με την παραγωγή του social media content, επικεντρωθήκαμε σε μια αντίστοιχα προσανατολισμένη προϊοντική απεικόνιση των παπουτσιών BOXER. Στόχος ήταν τα παπούτσια, από μόνα τους, να παραπέμψουν στον minimal χαρακτήρα της τηλεοπτικής διαφήμισης.

Happy Valentine’s -Day ❤️️

𝐖𝐢𝐥𝐥 👠 𝐛𝐞 𝐦𝐲 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞? Να έχετε αυτό που αγαπάτε και να αγαπάτε αυτό που έχετε. ❤️️ https://boxer.gr/ #valentinesday #Boxershoes #casualshoes #leathershoes #shoes #womenshoes #sneakers

Δημοσιεύτηκε από Boxer στις Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2022

Με άξονα τα χαρακτηριστικά των γραφικών που προορίζονται για social media, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ της BOXER άλλοτε υποστασιοποίησαν ανθρώπινες αξίες και οικεία μηνύματα, και άλλες φορές προσωποποίησαν ατομικές επιλογές και καθημερινές καταστάσεις.

Το παραχθέν υλικό χρησιμοποιήθηκε ως περιεχόμενο, ταυτόχρονα, σε performance δράσεις με σκοπό την e-commerce αύξηση πωλήσεων, καθώς και σε άλλα κανάλια διεπαφής, όπως για παράδειγμα η εταιρική επικοινωνία μέσω email marketing

Πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως η διενέργεια μιας διαφημιστικής καμπάνιας στην τηλεόραση αυξάνει τις αναζητήσεις με branded keywords, που στοχεύουν και καταλήγουν στο eshop μιας εταιρείας. Αυτό συνέβει και στη συγκεκριμένη περίπτωση του, έτσι και αλλιώς, καθιερωμένου στις συνειδήσεις των καταναλωτών brand.

Αυτή η παράμετρος, έδωσε τη δυνατότητα να κινηθούμε πιο εξειδικευμένα σε επίπεδο SEO, στοχεύοντας στρατηγικά λέξεις-κλειδιά που, μέσω search engine marketing research, είχαμε εντοπίσει ότι οδηγούν στο eshop της BOXER καινούργιο αγοραστικό κοινό.

Η συνολική αύξηση των ενδιαφερόμενων χρηστών για τα προϊόντα της BOXER, μέσα από τις συνδυαστικές ψηφιακές ενέργειες σε όλα τα κανάλια, οδήγησε στην ανάγκη αντικατάστασης του ηλεκτρονικού καταστήματος με ένα fully functional eshop, το οποίο θα ανταποκρίνονταν πλήρως στις απαιτήσεις του πεδίου, αλλά και θα ήταν αντάξιο του ονόματος του διάσημου ελληνικού brand.

Με αυτό το σκεπτικό, η ομάδα μας σχεδίασε το UX (user experience) για το καινούργιο eshop της BOXER, το οποίο διακρίνεται για την ενσωμάτωση όλων των βασικών best practices στη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βάσει CMS, αλλά ξεχωρίζει και για μια σειρά από elements και προσθήκες που αυξάνουν το conversion rate του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ενδεικτικά, το mobile menu των κατηγοριών με icons οδήγησε στο +15% του χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα, ενώ το mobile slider navigation στις κατηγορίες μέσω icons απέφερε +25% CTR (Click Through Rate) στις συγκεκριμένες υποσελίδες, όπως και το αντίστοιχο desktop navigation με αποτέλεσμα +10% χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα και +20% CTR στις σελίδες των κατηγοριών.

Στα παραπάνω, πρέπει να προστεθούν το σύστημα ανταμοιβής με πόντους, όπου με κάθε αγορά κερδίζεις πόντους για την επόμενη παραγγελία, οι gift cards μετά από αγορές και οι συνδυαστικές bundle offers τύπου bought together, όπου, για παράδειγμα, με την αγορά ενος παπουτσιού μπορεί να πάρει κάποιος ένα συγκεκριμένο αξεσουάρ με επιπλέον έκπτωση.

Συνολικά, όταν έχεις να διαχειριστείς ένα μεγάλο brand, υπάρχει ο κίνδυνος, στην προσπάθεια διαφοροποίησης, να προκαλέσεις ανάστροφα αποτελέσματα (boomerang effects). Η επικοινωνία και το marketing σημαίνουν, καταρχάς και καταρχήν, πλήρη αντίληψη του σημείου εκκίνησης των εκάστοτε ενεργειών.

Η ομάδα μας το γνωρίζει πολύ καλά αυτό. Ξεκινά από την εξατομικευμένη προσέγγιση της κάθε περίπτωσης, μικρής ή μεγάλης, συνεχίζει με την ενδελεχή έρευνα του πεδίου και, τελικά, υλοποιεί δράσεις με μοναδικό άξονα τη βελτιστοποίηση των στόχων που έχουν τεθεί εκ των προτέρων.