Social Media Marketing | Client: Τερκενλής

Τα ζαχαροπλαστεία Τερκενλής ιδρύθηκαν το 1948 στην Θεσσαλονίκη, με το πρώτο ιστορικό κατάστημα να δημιουργείται στη συμβολή των οδών Τσιμισκή με Αριστοτέλους γωνία. Τα εκλεκτά γλυκίσματα και αρτοσκευάσματά τους, βασισμένα σε παραδοσιακές ελληνικές και διεθνείς συνταγές, διατίθενται σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο το οποίο απαριθμεί 19 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Προκειμένου να επικοινωνήσουν την απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων τους και να συμβαδίσουν με τα trends της εποχής, τα ζαχαροπλαστεία Τερκενλής αποφάσισαν να εμπιστευτούν στην ομάδα μας, για πρώτη φορά, την παρουσία τους στα social media, με άξονα την παραγωγή περιεχομένου υψηλής προστιθέμενης αξίας που να ανταποκρίνεται στη φήμη των διάσημων γλυκών τους.

Για παράδειγμα, για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου επιλέξαμε να αναδείξουμε την παροιμιώδη εξειδίκευσή τους στη ζαχαροπλαστική μέσα από ένα καινοτόμο και εντυπωσιακό post, με key copy τη γνωστή φράση “Love is in the air” και οπτική αποτύπωση το 3D design animation μιας αληθινής τούρτας Τερκενλή που πετά, της οποίας η χαρακτηριστική κίνηση προσομοίαζε το «φτερούσγισμα» του έρωτα.

Την επικοινωνιακή αναβάθμιση των ψηφιακών σημείων διεπαφής των ζαχαροπλαστείων Τερκενλης με το ευρύ κοινό, παράλληλα με την επέκταση του branding μέσω γνωστοποίησης πρόσθετων και νέων προϊόντων, πλαισίωσε ο σχεδιασμός ενός ξεχωριστού eshop που θα μπορούσε να εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών online, προκειμένου να μειώνεται η συμφόρηση στα φυσικά καταστήματα, αλλά και να διασφαλίζεται η υγεία των πολιτών κατά την πρώιμη περίοδο της πανδημίας.

Σχεδιάσαμε ένα UX (user experience) για τον χρήστη που να τον διευκολύνει στην πλοήγηση. Ένα UX που να είναι απόλυτα responsive για κάθε συσκευή και βασισμένο στην εταιρική ταυτότητα eshop, ώστε οι χρήστες που θα το επισκέπτονταν να εξοικειώνονταν άμεσα με μια αίσθηση ευελιξίας για την άνετη περιήγηση στα προσφερόμενα προϊόντα και την ασφαλή ολοκλήρωση των αγορών. Έτσι, το τελικό checkout περιελάμβανε και την click-away επιλογή μέσα από ένα drop-down menu συγκεκριμένων σημείων πώλησης.

Η πολυετής συνεργασία των ζαχαροπλαστείων Τερκενλής με την ομάδα μας χαρακτηρίστηκε από αγαστές σχέσεις εμπιστοσύνης και αμοιβαίας πεποίθησης ότι η διαρκής έμφαση στη λεπτομέρεια, η μόνιμη εστίαση στη διατήρηση υψηλών στάνταρ και ο ζητούμενος συνδυασμός εξειδίκευσης και προσήλωσης έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών που ξεχωρίζουν και αναγνωρίζονται για την αξία τους.