Performance Marketing | Client: Ariane

Η εταιρεία Ariane διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα e-shop με προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς στην Ελλάδα, στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πάνω από 4.000 προϊόντα για μαλλιά, πρόσωπο, σώμα και νύχια, από πάνω από 70 συνεργαζόμενες εταιρίες. Παράλληλα, διατηρεί, για περισσότερα από 40 χρόνια, αλυσίδα κομμωτηρίων στην πόλη της Θεσσαλονίκης με 4 κομμωτήρια και ένα κατάστημα λιανικής.

Στην ομάδα μας ανατέθηκε η μακροπρόθεσμα προσανατολισμένη αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων τόσο για το εξειδικευμένο, λόγω του επαγγελματικού χώρου, όσο και για το ευρύ B2C αγοραστικό κοινό μέσω προσεχτικά σχεδιασμένων e-commerce δράσεων.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, υλοποιήσαμε μια εκτενέστατη έρευνα πεδίου σε επίπεδο keywords και ανταγωνισμού για τη δημιουργία στρατηγικά στοχευμένων Google Ads, που συνολικά αφορούσαν τη διαχείριση ενός πολύ σημαντικού για τα ελληνικά δεδομένα διαθέσιμου Ad Spend budget.

Μέσω της αξιοποίησης των Custom Google Ads Scripts, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ενα σύνολο από Performance Max / Dynamic Search Ads καμπάνιες, προκειμένου να ξεπεράσουμε τα defaults που προκαλούσε το παλιό και φτιαγμενο με πρότυπα 5ετίας installation.

Σε αυτή τη βάση, δημιουργήθηκαν επιπλέον Custom Scripts, ώστε να δώσουμε στον αλγόριθμο της Google επιπλέον πληροφορίες σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ, στη συνέχεια, τοποθετήσαμε meta δεδομένα στα αντίστοιχα Feed Merchant & DSA με values τιμών, τα οποία αφορούσαν τα περιθώρια κέρδους του εκάστοτε προϊόντος ανά κατηγορία.

Κατέχοντας πλέον όλη τη σχετική πληροφορία, προχωρήσαμε σε segmentation των καμπανιών ανά Price Range και, αντίστοιχα, ανά Margin Range, σύμφωνα με τη λογική της υψηλότερης κερδοφορίας για προϊόντα με μεγαλύτερο stock και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Το επιθετικό Bidding Strategy που ακολουθήσαμε, σε συνδυασμό με τα διαδοχικά AB testing για την εξαγωγή των winner ads και, άρα, τη βαθμιαία βελτιστοποίηση των διαφημίσεων σε όλα τα σημεία διεπαφής με τα Google Ads, έφερε ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά σε ROAS για το performance marketing του e-shop των Ariane, ποσοστά υψηλότερα και από αυτά που είχαμε, αρχικά, προβλέψει.