Maximizing Sales: Leveraging Social Media and Paid Advertising for Enhanced Brand Engagement

CLIENT

Η εταιρία Καλογιάννης συνιστά μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά από το 1970 με έδρα τη Θεσσαλονίκη, στον κλάδο υποστήριξης και εφοδιασμού γραφείων, χαρτοπωλείων και (b2b) επιχειρήσεων, προσφέροντας μια τεράστια ποικιλία προϊόντων με πάνω από 20.000 κωδικούς.

BRIEF

Έχοντας online παρουσία από το 2009, η εταιρία Καλογιάννης απευθύνθηκε στην ομάδα μας με σκοπό τη διαχείριση των social media (Meta & IG), τη γνωστοποίηση του brand σε νέο, ευρύτερο διαδικτυακό κοινό, καθώς και την αύξηση των online παραγγελιών μέσω του e-shop.

SOLUTION

Social Media: Λαμβάνοντας υπόψη τόσο την ιστορικότητα όσο και το κύρος της εταιρίας, προχωρήσαμε στη δημιουργία posts πιστά στην εταιρική ταυτότητα, τα οποία συνοδεύονται από δημιουργικά λεκτικά και έξυπνα elements που πλαισιώνουν ιδανικά τα εικονιζόμενα προϊόντα. Συνδυαστικά, προχωρήσαμε στη διεξαγωγή διαγωνισμού, με σκοπό την αύξηση των followers και του engagement, καθώς και στην περαιτέρω αξιοποίηση του νέου κοινού σε επίπεδο performance. 

Ένας από τους βασικούς πυλώνες των posts, ήταν η δημιουργία stop scrolling δημιουργικών, τα οποία ενδυνάμωσαν τη διαδικτυακή παρουσία της εταιρίας, αναδεικνύοντας το σύγχρονο χαρακτήρα της και αξιοποιήθηκαν περαιτέρω σε paid ads.

Performance Marketing: Για την αύξηση του traffic στο e-shop και των online πωλήσεων, δημιουργήσαμε catalogue campaigns συνδυαστικά με paid ads στα stop scrolling posts, παρέχοντας τη δυνατότητα ενίσχυσης συγκεκριμένων κατηγοριών με βάση το seasonality των προϊόντων, αύξηση του engagement και του brand visibility και κατ’ επέκταση αύξηση των πωλήσεων.

RESULTS

  • +25% περισσότερες πωλήσεις vs planned.
  • +138% ROAS.
  • +60% αύξηση του τζίρου στο eshop.