Redefining the Digital Strategy of Cozy & Kini with Performance and UGC Excellence

CLIENT

Το Cozy & Kini, ένα brand που αγαπά το καλοκαίρι, τη θάλασσα και την ανεμελιά δημιουργεί μοντέρνα, υψηλής ποιότητας μαγιό για γυναίκες που θέλουν να νιώθουν πραγματική άνεση με αυτό που πραγματικά είναι και όχι με αυτό που θα ήθελαν να είναι. Οι γυναίκες της Cozy & Kini, ανεξαρτήτως σωματότυπου, νιώθουν αυτοπεποίθηση μέσα στο μαγιό τους, χωρίς παράλληλα να θυσιάζουν το στυλ τους. Αγαπούν τη μόδα, αλλά πάνω απ’ όλα αγαπούν την αυθεντικότητα και το να αισθάνονται ο εαυτός τους με ό,τι και αν φοράνε, όπου και αν βρίσκονται.

BRIEF

Το Cozy & Kini, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία σε όλες τις γυναίκες εκεί έξω να δοκιμάσουν τα προϊόντα τους, απευθύνθηκε σε εμάς για τη στρατηγική προβολή τους online.  Με κεντρική ιδέα την ανάδειξη ενός brand που αγαπά και τιμά το μεσογειακό σώμα, το πλάνο που ακολουθήσαμε ήταν απλό, αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά αποτελεσματικό.

SOLUTION

Δημιουργία User Generated Videos σε συνεργασία με διάφορες creators, οι οποίες θα αναλάμβαναν να επικοινωνήσουν μέσω των Paid Social καναλιών (Meta & TikTok), την άνεση και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των kinis.

Η πρώτη φάση υλοποίησης της στρατηγικής μας, ήταν η εύρεση των κατάλληλων content creators. Μιας και το brand απευθύνεται σε γυναίκες με μοναδικούς σωματότυπους, θέλαμε οι κοπέλες που θα επιλέγονταν να μπορούν να το επικοινωνούν φυσικά.

Έπειτα, λαμβάνοντας υπόψη το ad recall που δημιούργησαν οι UGC ενέργειες, προχωρήσαμε στην αξιοποίηση Google Search καμπανιών, με στόχο την ενίσχυση των branded αναζητήσεων.

RESULTS

Τα αποτελέσματα που είχαμε από την καμπάνια μας ήταν μοναδικά. Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας καταφέραμε να πετύχουμε:

  • +306% περισσότερες πωλήσεις vs planned.
  • -300% μείωση του κόστους ανά παραγγελία vs previous period.
  • +155% ROAS.
  • +458% CTR (Click-Through Rate), υποδεικνύοντας σημαντική αύξηση του αριθμού των ατόμων που κλίκαραν στα ads, με stop-scrolling rate +45%.