Κατασκευή E-shop μέσω ΕΣΠΑ

Piazza Italia Success FB Campaign: 3 Mήνες 633% ROAS

piazza italia case study cro

ROAS 633% 

10.467,80€ Διαφημιστικά Έξοδα (Ad Spent) 

76.771,18€ Διαφημιστικά Έσοδα (Revenue)

E-SHOP: piazzaitaliastores.gr

Η Piazza Italia ιδρύθηκε το 1993 και με κύριο αντικείμενο τη μόδα έχει εδραιωθεί στη λιανική αγορά, τόσο άμεσα, όσο και με καταστήματα francise. Η αποστολή της εταιρείας βασίζεται στην επιβεβαίωση του ιταλικού στιλ, εστιάζοντας στις ποιοτικές συλλογές σε ανταγωνιστικές τιμές.

Ο Στόχος

Αύξηση Πωλήσεων

Δεδομένης της ποιότητας, του στυλ και των ανταγωνιστικών τιμών που βρίσκει κανείς στα ρούχα της Piazza Italia, κύριος στόχος ήταν να προβάλλουμε τη δυναμική του brand και να γνωστοποιήσουμε τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα, αυξάνοντας παράλληλα τις online πωλήσεις.

Η Λύση

Δημιουργία Καμπάνιας CBO (Conversion Bidding Optimization)

Σχεδιάσαμε μία καμπάνια βελτιστοποίησης, ξεκινώντας με testing για να δούμε ποια κοινά ανταποκρίνονται καλύτερα στα προϊόντα. Τα κοινά αποτελούνταν από:

  • Γενική στόχευση
  • Παρόμοια κοινά (lookalikes)
  • Στόχευση με βάση συγκεκριμένα ενδιαφέροντα

Έχοντας βρει το κοινό που έχει την καλύτερη απόκριση και φέρνει πωλήσεις, προχωρήσαμε με αυτό και σε επόμενες ενέργειες προβολής του brand.

Κάποιες από αυτές ήταν εκπτωτικές καμπάνιες που τρέξαμε για την περίοδο των εκπτώσεων, την “Black Week” , καθώς επίσης και για την ημέρα της γυναίκας.

Αυτού του είδους τις προωθητικές καμπάνιες, επιλέξαμε να τις προβάλλουμε με τη μορφή συλλογής (collection). Η συγκεκριμένη μορφή προώθησης, μας δίνει τη δυνατότητα να εμφανίσουμε ένα στοχευμένο banner στο κύριο μέρος της.

Ακριβώς από κάτω, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δει “Περισσότερα” και να περιηγηθεί σε όλα τα προϊόντα που επιλέγουμε να προβληθούν από τον προϊοντικό κατάλογο.

Βελτιστοποίηση & Καμπάνια Remarketing

Καθ’ όλη τη διάρκεια, υπήρχε καθημερινή εποπτεία των αποτελεσμάτων με στόχο τη συνεχή βελτιστοποίηση. Η σταδιακή και όχι η απότομη αύξηση του budget, ήταν αυτή που μας έφερε αντίστοιχα και τις επιθυμητές πωλήσεις.

Παράλληλα, έχοντας πια αποκτήσει ακρετή επισκεψιμότητα στο e-shop στήσαμε μία καμπάνια Remarketing. Στόχος μας, να προσελκύσουμε τους χρήστες που αποχώρησαν από την ιστοσελίδα χωρίς να ολοκληρώσουν κάποια αγορά, προβάλλοντάς τους προϊόντα που έχουν δει στο παρελθόν μέσα από το eshop.

Η Επιτυχία

Αύξηση πωλήσεων και αναγνωρισιμότητας

Στην περίπτωση της Piazza Italia τα νούμερα μιλούν από μόνα τους, καθώς μέσα σε 4 μήνες, κατάφερε να πετύχει συνολικά 3.085 online πωλήσεις, πετυχαίνοντας ένα ιδανικό κόστος ανά αγορά (3,39€). Παράλληλα με τις πωλήσεις που πέτυχε το brand μέσα από τις χορηγούμενες καμπάνιες βελτιστοποίησης, αυτή η περίοδος ήταν καθοριστική, καθώς αυξήθηκαν οι ακόλουθοι στα social media και οι παραγγελίες μέσω DM.

Περίοδος 1/12/2020 – 31/3/2021

Spend 10.467,80€

Revenue 76.771,18€

Total Purchases 3.085

Cost per Purchase 3,39€ 

ROAS : 7,37 (7:1)

*Οι διαφημιστικές δαπάνες είναι υπολογισμένες χωρίς το Φ.Π.Α

*ROAS: Return On Ad Spend

CONTACT

Επικοινωνείστε μαζί μας για να λάβετε μία προσαρμοσμένη πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]