Τα CoffeeLab αποτελούν μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες street coffee στην Ελλάδα, η οποία, από την ίδρυσή της το 2009 μέχρι και σήμερα, παραμένει πιστή στο concept του 3rd wave coffee. Αναγνωρίζοντας την αξία του digital marketing, απευθύνθηκαν σε εμάς με σκοπό να επικοινωνήσουμε τη μοναδικότητα των ποικιλιών καφέ που προσφέρουν μέσω των social media.
Ο αρχικός στόχος που τέθηκε ήταν η αύξηση του brand awareness μέσω της γνωστοποίησης, καινούριων και μη, προϊόντων. Επίσης, ζητήθηκε η ισχυροποίηση του εταιρικού branding, με ταυτόχρονη B2C και B2B στόχευση, λόγω του franchise χαρακτήρα της αλυσίδας.
Ως βασικό στρατηγικό άξονα, επιλέξαμε την παραγωγή πολυμορφικού περιεχομένου υψηλής αισθητικής και πληροφοριακής αξίας. Μέσω της επικοινωνιακής αναβάθμισης εξυπηρετήθηκε η ανάγκη για μια πιο επαγγελματική, ψυχαγωγική και ψηφιακά προσανατολισμένη παρουσία για το ευρύ κοινό και τους ενδιαφερόμενους συνεργάτες.
Προκειμένου να καταφέρουμε να ξεχωρίσουν τα CoffeeLab στην ήδη κορεσμένη αγορά του καφέ, έπρεπε να βρούμε και ένα διακριτό στοιχείο, το οποίο θα αποτελούσε βασικό element των επικοινωνιακών ενεργειών μας.
Αποφασίσαμε, λοιπόν, τη δημιουργία customized & branded stickers, τα οποία, είτε ως προσφερόμενα GIFs για Instagram stories, είτε ως animated posts σε Facebook & Instagram, θα προσέδιδαν έναν πιο interactive & engaging προσανατολισμό. Κεντρικός ήρωας των stickers δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον παιχνιδιάρικο Argus (Άργος, όπως ο σκύλος του Οδυσσέα), αφού οι περισσότεροι αναγνωρίζουν τα CoffeeLab ως “ο καφές με τον σκύλο”!