Το Princessa Store είναι ένα brand με κοσμήματα, που διατηρεί φυσικό κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η επιχείρηση είχε ισχυρή παρουσία στην τοπική αγορά, αλλά δυσκολεύονταν να προωθήσει τις πωλήσεις και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της στο διαδίκτυο. Για την ακρίβεια, η ψηφιακή παρουσία της εταιρείας περιοριζόταν σε μια απλή σελίδα στο Instagram και δεν είχε, επίσημα, ηλεκτρονικό κατάστημα.
Για να ξεπεράσει αυτές τις προκλήσεις, το Princessa Store απευθύνθηκε στην ομάδα μας για να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη, 360°στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Η κύρια πρόκληση για το brand, ήταν να διαμορφώσει μια UX (user experience) στρατηγική για το ηλεκτρονικό κατάστημα που θα μπορούσε να προωθήσει μαζικά εκατοντάδες προϊόντα και να επεκτείνει την εμβέλεια του πέρα από το φυσικό κατάστημα. Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, η ομάδα μας ανέπτυξε ένα ετήσιο σχέδιο στρατηγικής, με όλες τις ενέργειες που θα οδηγούσαν το brand στην ανάπτυξη της ψηφιακής παρουσίας του.
Η στρατηγική χωρίστηκε στους εξής πυλώνες: post production για να δοθεί added value στην αξία των κοσμημάτων, σχεδιασμός ενός στοχευμένου UX για ευκολία στην παραγγελία και χρήση στρατηγικής cross-selling & up-selling, καμπάνιες διαφημίσεων Google PMAX, καμπάνιες & συλλογές δυναμικών καταλόγων στο Facebook, και influencer marketing σε συνεργασία με μεγάλο αριθμό nano-influencers για τη δημιουργία κοινού που συνδέεται με το εμπορικό σήμα, αλλά και macro-influencers για άμεσες πωλήσεις.
Μέσω αυτής της 360° προσέγγισης, η ομάδα μας βοήθησε το Princessa Store να επεκτείνει την εμβέλειά του πέρα από το φυσικό κατάστημα, σχεδιάζοντας ένα εξαιρετικά εύχρηστο & λειτουργικό UX για το eshop του, εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική. Το αποτέλεσμα ήταν το Princessa Store να καταφέρει να τριπλασιάσει τις πωλήσεις του και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand του μέσα σε μόλις 1 χρόνο, καταδεικνύοντας, έτσι, την αποτελεσματικότητα μιας ολοκληρωμένης και προσεκτικά σχεδιασμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.