360° digital marketing σημαίνει ότι η στρατηγική επικοινωνίας ακολουθεί, εκ των πραγμάτων, όλες τις επιταγές που προτάσσει η ανάγκη να προσφέρεται σε χρήστες, καταναλωτές και δυνητικούς πελάτες μια σύγχρονη omnichannel εμπειρία.
Τα YES! STORES, τα πιο σύγχρονα και λειτουργικά convenience stores της Θεσσαλονίκης, μας ζήτησαν να υλοποιήσουμε μια πολυεπίπεδη μάρκετινγκ στρατηγική που περιλαμβάνει από branding και packaging μέχρι σχεδιασμό UX (user experience), performance ads και social media marketing.
Διαμορφώσαμε και εκτελέσαμε ένα στοχευμένο πλάνο στρατηγικής για τα social media, το οποίο εξειδικεύθηκε σε επιμέρους local campaigns, ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκάστοτε φυσικού καταστήματος και της γενικότερης πολιτικής των YES! STORES.
Το απαιτητικό στοίχημα αποτύπωσης της εταιρικής ταυτότητας σε digital και, ταυτόχρονα, σε face-to-face επίπεδο, συνιστά μια πρόκληση που αφορά, ουσιαστικά, όλα τα τμήματα ενός 360° digital advertising agency. Συνάρθρωση στόχων και στρατηγικών, παράλληλη εκτέλεση ενεργειών και δράσεων, συλλογική δουλειά που απαιτεί δημιουργικόττηα και συντονισμό.
Τελικό αποτέλεσμα; Μετρήσιμη αποτελεσματικότητα, διακριτή ταυτότητα, σύγχρονη αισθητική, πολυεπίπεδη αποδοτικότητα.