Day to day posting: Δημιουργία stop scrolling graphics, με creative & fun περιεχόμενο, πιστό στην εταιρική ταυτότητα (γραμματοσειρές, εταιρική παλέτα κ.α), με στόχο τόσο την ανάδειξη των προϊόντων με έναν ελκυστικό και δημιουργικό τρόπο, όσο και τη διατήρηση του ήθος (value) της ίδιας της επιχείρησης.
Days of Interest: Προετοιμασία δημιουργικών με στοχευμένα concepts για τις ημέρες ενδιαφέροντος κάθε μήνα. Τα DOI creatives αναδεικνύουν τον updated χαρακτήρα του brand, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση με το κοινό του και δημιουργώντας θετικούς συσχετισμούς.
Copy writing: Όλα τα δημιουργικά συνοδεύονται από user-centered copy writing, το οποίο βοηθά το brand να συνδεθεί με το κοινό του και να οιδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης. Χρησιμοποιώντας γλώσσα και τόνο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να ταυτιστούν, το brand μπορεί να επικοινωνήσει αποτελεσματικά τις αξίες του, τα οφέλη και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων του.
Social Media Promo Campaign for new Packaging
Στρατηγικός σχεδιασμός μίας ολοκληρωμένης διαφημιστικής online καμπάνιας, με στόχο τη δημιουργία awareness γύρω από τις νέες συσκευασίες που τοποθετήθηκαν στα μεγαλύτερα super market πανελλαδικής εμβέλειας. Οι ενέργειες που αξιοποιήθηκαν:
- Animation Video: Creative εμπνευσμένο από την εμβληματική φωτογραφία των The Beatles από τον δίσκο Abbey Road, σε μορφή motion video, με τελικά frames το recreation της γνωστής φωτογραφίας, καθώς και την παρουσίαση των μεμονωμένων προϊόντων. Η επιλογή του συγκεκριμένου reference, έγινε με σκοπό τη δημιουργία ενός ισχυρού stop scrolling effect.
- INF: Συνεργασίες με γνωστούς content creators του TikTok και του Instagram, οι οποίοι μέσω δημιουργικών συνταγών παρουσίασαν με οργανικό τρόπο σε νέο κοινό τις καινούριες συσκευασίες. Ακολουθώντας το briefing που τους δόθηκε με τα βασικά key points της ενέργειας, παρήγαγαν ένα ελκυστικό και αυθεντικό περιεχόμενο, στο οποίο ενσωματώθηκαν άρτια όλα τα προϊόντα, ενισχύοντας παράλληλα την προβολή του brand σε διαφορετικά κοινά.
- Διαγωνισμός: Η καμπάνια πλαισιώθηκε με μία δελεαστική προσφορά γνωριμίας, με τη μορφή ενός μεγάλου διαγωνισμού (giveaway). Με στόχο το μέγιστο virality, την αύξηση των followers και του συνολικού engagement rate, ο διαγωνισμός περιελάμβανε πολλούς νικητές, οι οποίοι παρέλαβαν ένα ατομικό πακέτο προϊόντων με τις νέες συσκευασίες.
- KPIS: Τα αποτελέσματα της καμπάνιας μετρήθηκαν με βάση το stop scrolling custom metric που ορίσαμε από το ads manager, το οποίο υπολογίζει το attention span των χρηστών (3 second video views : impressions), με το ποσοστό να ανέρχεται στο 45,35%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μέγιστη αξιοποίηση της διαφημιστικής μας δαπάνης, πετυχαίνοντας το επιθυμητό visibility.