Beyond Boundaries: Navigating Pragmatic.gr to new heights of Digital Success

CLIENT

Το PRAGMATIC αποτελεί ένα exclusive κατάστημα ειδών διακόσμησης και decor, με σημαντική παρουσία τόσο online όσο και offline. Μέσω του eshop PRAGMATIC.gr, έχει σκοπό τη δημιουργία ενός universe, όπου ιδιαίτερα και μοναδικά προϊόντα, που εμπνέουν, θα είναι εύκολα διαθέσιμα σε όλους, δημιουργώντας όμορφες καθημερινές εμπειρίες.

BRIEF

Το Pragmatic.gr, μη θέλοντας να μείνει πίσω στην κουρσα του ecommerce, ήρθε σε εμάς με στόχο την αύξηση των online πωλήσεών του, μέσω ενός αποτελεσματικού σχεδίου Performance & Email Marketing. 

Για την επίτευξη του στόχου αυτου, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε 2 βασικά κανάλια επικοινωνίας. Meta & Newsletter.

SOLUTION

Η λύση που προτείναμε στο Pragmatic.gr, ήταν εντελώς διαφορετική από αυτή που είχαν αρχικά κατά νου. Αντί να δημιουργήσουμε ένα συνολικό promo, για όλα τα προϊόντα του eshop, επιλέξαμε μια διαφορετική προσέγγιση. 

Επικεντρωθήκαμε σε ένα πολύ συγκεκριμένο niche: Ta back-to-school προϊόντα. 

Εκμεταλλευόμενοι την αποτελεσματικότητα του User Generated – TikTok First Content, η λύση που προτείναμε στο Pragmatic.gr, ήταν η δημιουργία ενός UGC Video για τα Bento Food Containers της Monbento®, ιδανικά για τα πιο υγιεινά γεύματα στο σχολείο & το γραφείο! 

Με αυτό τον τρόπο θέλαμε να κάνουμε γνωστό το Pragmatic.gr όχι για το σύνολο των προϊόντων του, αλλά για εκείνα που λόγω seasonality θα μπορούσαν να αποφέρουν τις υψηλότερες πωλήσεις.

Έτσι, θα πετυχαιναμε ταυτόχρονα, τόσο την άμεση αύξηση των εσόδων του eshop, αλλά θα χτίζαμε παράλληλα και μια βάση πελατών που θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε σε δεύτερο χρόνο με Remarketing επικοινωνίες.

UGC CONTENT

Σε επίπεδο Performance, τα κανάλια που χρησιμοποιήσαμε για το UGC ήταν το Instagram & to Facebook. 

Για την δημιουργία του βίντεο, επιλέχθηκε από εμάς η ιδανική, best fitting Creator (νέα μαμά), με στόχο να είναι appealing και familiar, προς το κοινό που θέλαμε να μιλήσουμε.

Tο creative το σενάριο που έλαβε η Creator από εμάς, ήταν σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να ενσωματώνει:

  1. Δυνατό Hook στην αρχή, για το αποτελεσματικό Attention Grabbing στα πρώτα μόλις δευτερόλεπτα.
  2. Captions, για να μπορεί να είναι effective ακόμα και sound off.
  3. Focus του περιεχομένου στα λειτουργικά χαρακτηριστικά των προιοντων (ποιότητα, ασφαλή, ανακυκλώσιμα υλικα κλπ.).
  4. Συνδυασμός προϊόντων με πραγματικές λύσεις (π.χ. κατάλληλο για σχολείο, παιδική χαρά κ.α.).
  5. Call-to-action στο τέλος του Video, σε συνδυασμό με κουπόνι για επιπλέον έκπτωση.

Τέλος, και για το copy-out-of-post που συνόδευε το βίντεο, ακουλουθήσαμε την ίδια στρατηγική, χρησιμοποιώντας ένα δυνατό hook σε συνδυασμό με επιπλέον Benefits:

⚡Έκπτωση -10% με τον κωδικό bento10 σε όλα τα bento sets!

🚚 Άμεση Παράδοση

✔ Δωρεάν Μεταφορικά (άνω των 50€)

📩 Έκπτωση -5% με την εγγραφή σου στο newsletter

WEBSITE

Η επικοινωνία μας οδηγούσε σε dedicated landing page, που αφορούσε αποκλειστικά τα προϊόντα που γίνονταv promo στο βίντεο και όχι το σύνολο των προϊόντων, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατόν User Experience.

EMAIL MARKETING

Παράλληλα με την UGC επικοινωνία, τρέξαμε και καμπάνια email marketing για την ίδια σειρά προϊόντων. 

Η καμπάνια μας έτρεξε στην υπάρχουσα βάση των πελατών του Pragmatic.gr αλλά και στα άτομα που επισκέφθηκαν την σελίδα αλλά δεν πραγματοποιησαν αγορα, ώστε να “πιάσουμε” τους χρήστες σε όλα τα σημεία επαφής.

RESULTS

Τα αποτελέσματα που είχαμε από την καμπάνια μας ήταν μοναδικά. Κατα τη διάρκεια της επικοινωνίας καταφέραμε και πετύχαμε:

  • +168% περισσότερες πωλήσεις vs planned.
  • -67% μείωση του κόστος ανά παραγγελία vs previous period.
  • +87% conversion rate vs του συνόλου της συγκεκριμένης κατηγορίας.
  • +56% αυξηση στην μέση αξία καλαθιου (AOV) vs του συνόλου των παραγγελιών στο eshop μέχρι εκείνη τη στιγμή.