Ιατρικό μάρκετινγκ: Γιατί είναι αναγκαίο για ένα σύγχρονο ιατρείο

Ιατρικό μάρκετινγκ

Όπως κάθε επιχείρηση έτσι και ένα ιατρείο ανεξαρτήτου ειδικότητας χρειάζεται Μάρκετινγκ. Το ιατρικό μάρκετινγκ, όπως συνηθίζεται να αναφέρεται, αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι για την λειτουργία και ανάπτυξή ενός Ιατρείου. Χωρίς αυτό, δεν εξασφαλίζεται μια απρόσκοπτη ροή νέων ασθενών στο χώρο του ιατρείου, ενώ ακόμα και οι υφιστάμενοι ασθενείς μπορεί σταδιακά να σταματήσουν να το επισκέπτονται […]

Διαφήμιση επιχείρησης: Πως να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες

Διαφήμιση Επιχείρησης

Ως επιχειρηματίες, είναι βέβαιο πως καθημερινά  θα αναρωτιέστε για το πως θα καταφέρετε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες. Ή για το πως θα καταφέρετε να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας αυξάνοντας παράλληλα τη συχνότητα αγορών τους. Η απάντηση είναι απλή και λέγεται διαφήμιση επιχείρησης! Διαφήμιση στο ίντερνετ, διαφήμιση σε στην τηλεόραση, sales promotion, υπαίθρια διαφήμιση κ.ο.κ. […]

Διαφημιστική καμπάνια: Πως πρέπει να ξεκινήσετε

Διαφημιστική Καμπάνια

Υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικοί τρόποι εκεί έξω για να μπορέσετε να διαφημίσετε αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Παραδοσιακά, πριν μερικά χρόνια, όταν γινόταν λόγος για διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα, συνήθως αναφερόμασταν στη χρήση μέσων επικοινωνίας όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, η υπαίθρια διαφήμιση κ.α. Η δυναμική αυτή όμως φαίνεται να αλλάζει ταχύτατα λόγω της […]

Διαφήμιση στο YouTube: Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με YouTube Ads

Διαφήμιση YouTube

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για τη διαφήμιση στο YouTube. Το YouTube είναι εδώ για να μείνει. Με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες, ο γίγαντας του βίντεο, συνεχίζει καθημερινά να μεγαλώνει. Η τεράστια ποικιλία βίντεο που μπορεί να βρει κανείς στο YouTube, δικαιολογεί απόλυτα την ετήσια αύξηση των ωρών που […]

Διαφήμιση Προϊόντων: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Διαφήμιση Προϊόντων

Τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τη λέξη διαφήμιση; Σκέφτεστε μια διαφήμιση στο Facebook ή το Instagram; Μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο; Μία αφίσα στον δρόμο; Μια ενοχλητική διαφήμιση στο YouTube; Παρόλο που οι περισσότεροι από μας εκτιθόμαστε καθημερινά σε έναν τεράστιο όγκο διαφημίσεων, συχνά δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε το κατάλληλο είδος διαφήμισης […]

Προώθηση Ιστοσελίδων: 3+1 επιτυχημένες τακτικές για το 2020

προώθηση ιστοσελίδων

Η προώθηση ιστοσελίδων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο κόσμο του Digital. Διαβάστε τις 3+1 επιτυχημένες τακτικές που θα σας ξεχωρίσουν. Δυστυχώς μια σωστά σχεδιασμένη και engaging ιστοσελίδα δεν φτάνει από μόνη της για να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών που την επισκέπτονται.   Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα σωστό πλάνο επικοινωνιακών ενεργειών. Το πλάνο […]

Διαφήμιση Google. Πως να διαφημίσετε σωστά την επιχείρησή σας

Διαφήμιση Google

H διαφήμιση Google αποτελεί μια ιδιαίτερα πολυσύνθετη έννοια. Ακόμα και για κάποιον έμπειρο στο μάρκετινγκ και την διαφήμιση μέσω της Google, ο όρος διαφήμιση Google μπορεί να μεταφραστεί σε πάρα πολλές διαφορετικές έννοιες. Όταν οι άνθρωποι αναφέρονται στο όρο “διαφήμιση Google”, συνήθως εννοούν τις διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται στις πρώτες 3-4 θέσεις της σελίδας των […]

Διαφήμιση στο Google κόστος. Τι πρέπει να ξέρετε.

diafimisi-sto-google

Οι διαφημίσεις στο Google ή όπως ήταν παλαιότερα γνωστές Google AdWords αποτελούν μια από τις βασικότερες μορφές για διαφήμιση στο ίντερνετ. Ως ιδιοκτήτης μικρομεσαίας επιχείρησης -εάν δεν τις χρησιμοποιείτε ήδη- είναι βέβαιο πως έχετε ακούσει πολλά για αυτές. Και είναι απόλυτα λογικό. Οι διαφημίσεις στο Google προσφέρουν ένα εντυπωσιακό ROI (έως και 8 φορές τα […]

Διαφήμιση στο Ίντερνετ: Facebook ή Google;

Διαφήμιση στο Ίντερνετ

Η διαφήμιση στο Ίντερνετ δίνει ευκαιρίες εξέλιξης στις ελληνικές επιχειρήσεις Γιατί όμως οι ελληνικές επιχειρήσεις διστάζουν να επενδύσουν χρήματα σε διαφήμιση στο Ίντερνετ; Η αιτία έγκειται στο γεγονός ότι οι επιχειρηματίες έζησαν μία επίπονη δεκαετία κρίσης. Είναι πολύ δύσκολο σε μια περίοδο κρίσης να επενδύσει κανείς στην προώθηση της επιχείρησης του, σε κάτι καινούργιο και […]