Χορηγούμενη διαφήμιση Facebook: 23 περιορισμοί για το “Boost Post”

Μια αποτελεσματική χορηγούμενη διαφήμιση Facebook πρέπει να έχει τον κατάλληλο στόχο και να απευθύνεται στα σωστά άτομα. Μπορεί κάτι τέτοιο να επιτευχθεί με το κουμπί «Προώθηση δημοσίευσης» που εμφανίζεται ως προεπιλογή από το Facebook; Η απάντηση είναι, όχι! Με ποιον τρόπο όμως θα πετύχετε μία στοχευμένη διαφήμιση για το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησής σας;

Το κουμπί προώθησης εμφανίζεται από το Facebook ακριβώς κάτω από κάθε δημοσίευση και είναι εύκολο στη χρήση του. Έχει δημιουργηθεί για να μπορεί ένας αρχάριος χρήστης του Facebook να κάνει μια χορηγούμενη δημοσίευση και γι’ αυτό άλλωστε είναι αρκετά δελεαστικό, λόγω ακριβώς της εξαιρετικά απλής χρήσης του.

Αν και οι λειτουργίες του έχουν βελτιωθεί αρκετά τελευταία, λείπουν πολλές επιλογές που κάνουν τη διαφορά από μια στοχευμένη χορηγούμενη διαφήμιση, τις οποίες θα βρείτε μόνο στη διαχείριση διαφημίσεων Ads Manager. Μπορεί να έχετε συνηθίσει το κουμπί “Boost post”, ωστόσο το εργαλείο που υπερισχύει όταν θέλουμε να έχουμε μια σωστή διαχείριση διαφημίσεων στο Facebook, είναι το Ads Manager.

Κύριος σκοπός αυτού του άρθρου είναι να επισημάνει τους 23 περιορισμούς στη χρήση του κουμπιού “Boost post”, έτσι ώστε να σας παρακινήσει να χρησιμοποιείτε πιο εξειδικευμένα εργαλεία διαχείρισης διαφημίσεων, όπως το Ads Manager, προκειμένου να πετύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

1. Στοχευμένη διαφήμιση με τη δημιουργία πολλαπλών Ad Set

Η δομή σε μια χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook ιεραρχείται σε 3 εικονικά στάδια (καμπάνια, υποσύνολο διαφήμισης, διαφήμιση). Έτσι, με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της διαφήμισης θα έχετε μια καμπάνια που περιλαμβάνει ένα ad set και ένα ad.

Στο επίπεδο ad set, διαμορφώνεται η στόχευση της διαφήμισης, δηλαδή τα άτομα στα οποία απευθύνεστε και θέλετε να δουν την καμπάνια, και η τοποθέτηση της διαφήμισης, δηλαδή τα σημεία στα οποία θα θέλατε να εμφανιστεί η διαφήμισή σας (Facebook feed, Audience network κ.α).

Ωστόσο, τι συμβαίνει στην περίπτωση που θέλετε να δοκιμάσετε διαφορετικό κοινό στόχευσης για την ίδια καμπάνια;

Για παράδειγμα, είναι πολύ πιθανόν, σε μια χορηγούμενη διαφήμιση Facebook να θέλετε να στοχεύσετε σε άτομα που ήδη σας ακολουθούν, αλλά και σε νέους πελάτες, ταυτόχρονα. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσετε παραπάνω από ένα ad sets για την ίδια καμπάνια.

Αυτό είναι αδύνατον να γίνει με τη χρήση του κουμπιού “Προώθηση δημοσίευσης”. Αντιθέτως, μπορεί να υλοποιηθεί στο διαχειριστικό Ads Manager και, συνήθως, καταλήγει σε μια αποτελεσματικά στοχευμένη διαφήμιση.

2. Δημιουργία πολλαπλών διαφημίσεων σε μία καμπάνια

Το κουμπί “Προώθηση δημοσίευσης” αφορά τη δημιουργία χορηγούμενης διαφήμισης ενός συγκεκριμένου post στο Facebook. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που θέλετε να δοκιμάσετε διαφορετικό κείμενο ή εικόνα στην ίδια καμπάνια για να σιγουρευτείτε ότι μία από τις περιπτώσεις θα προσελκύσει το κοινό σας;

Στο διαχειριστικό Ads Manager και στο επίπεδο Ad, μπορείτε να δημιουργήσετε παραπάνω από μία διαφημίσεις, χρησιμοποιώντας διαφορετικό κείμενο ή δημιουργικό κάθε φορά.

3. Χορηγούμενη διαφήμιση Facebook με τον κατάλληλο στόχο καμπάνιας

κατάλληλος στόχος καμπάνιας

Το Facebook, θέλοντας να απλουστεύσει όσο το δυνατόν περισσότερο τη διαδικασία μιας χορηγούμενης διαφήμισης, έχει αφαιρέσει οτιδήποτε θα μπορούσε να μπερδέψει τον μέσο χρήστη. Έτσι, με απλά βήματα μπορείτε να έχετε μια αποτελεσματικά στοχευμένη διαφήμιση. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

Πλέον, οι βασικοί στόχοι μάρκετινγκ περνούν στον “αυτόματο πιλότο”. Αυτοί οι στόχοι είναι οι εξής:

  • αύξηση της αλληλεπίδρασης
  • βελτιστοποίηση για την έναρξη συζητήσεων μέσω μηνυμάτων
  • βελτιστοποίηση για την αύξηση επισκεψιμότητας του website

Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή, το Facebook περιορίζει τη στόχευση σε λίγες μόνο διαθέσιμες επιλογές, οι οποίες δεν αντικατοπτρίζουν πλήρως τον στόχο σας.

Από την άλλη, δημιουργώντας μία καμπάνια στο Ads Manager, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε 11 διαφορετικούς στόχους μάρκετινγκ, εξασφαλίζοντας έτσι μια στοχευμένη χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook. Με λίγα λόγια, σας διαβεβαιώνει ότι η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στα σωστά άτομα.

4. Διαχείριση απήχησης και συχνότητας εμφάνισης σε χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook

Τι είναι η απήχηση και η συχνότητα εμφάνισης σε μια χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook; Αυτή η επιλογή χρησιμοποιείται, κυρίως, από εξειδικευμένους διαφημιστές και αποτελεί εναλλακτική επιλογή στόχευσης στο σύστημα δημοπρασίας του Facebook.

Η απήχηση και η συχνότητα διαφημίσεων σας επιτρέπει να καλύψετε το κοινό στόχο και να προβλέψετε τα αποτελέσματα που θέλετε να έχετε.

5. Split Test: Ποια χορηγούμενη διαφήμιση λειτουργεί καλύτερα;

Τι λειτουργεί καλύτερα σε μια χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook; Θα έπρεπε να στοχεύετε τα άτομα που επισκέπτονται το website σας ή ένα γενικό κοινό με βάση τα ενδιαφέροντα; Σε ποιες τοποθετήσεις λειτουργούν καλύτερα οι διαφημίσεις; Τι είδους κείμενο ή δημιουργικό πρέπει να χρησιμοποιήσετε σε μια χορηγούμενη δημοσίευση για να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Ο γρήγορος τρόπος διαφήμισης στο Facebook μέσω του “Boost post” δεν μπορεί να δώσει απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα. 

Αντίθετα, στην περίπτωση του Ads Manager σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε διαχωρισμό (split) στις διαφημίσεις σας και να ελέγξετε ποια λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Τρέξτε ένα κανονικό A/B split test για να αποφασίσετε το καλύτερο δυνατό δημιουργικό και να βελτιστοποιήσετε το κοινό και τη τοποθέτηση για τη διαφήμισή σας.

6. Δυναμικό δημιουργικό

Παρόμοια με το split testing, το δυναμικό δημιουργικό (Dynamic Creative) εμφανίζει τον πιο αποτελεσματικό συνδυασμό εικόνας, headline, λεζάντας, περιγραφής και CTA (Call to Action) για τη χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook.

Αν έχετε μόνο posts στα οποία έχετε χρησιμοποιήσει το κουμπί προώθησης, δεν θα μπορέσετε ποτέ να έχετε τη δυνατότητα της παραπάνω επιλογής.

7. Πολλαπλές επιλογές κειμένου

Μια πιο απλοϊκή μορφή του Dynamic Creative είναι η πολλαπλή επιλογή κειμένου, η οποία επιτρέπει στους διαφημιστές να παράγουν πολλές επιλογές ίδιων διαφημίσεων με διαφορετικό κείμενο.

Το Facebook κάνει μόνο του τη βελτιστοποίηση και επιλέγει να εμφανίζει πιο πολλές φορές τη διαφήμιση με το κείμενο που προσελκύει περισσότερο τους χρήστες.

8. Βελτιστοποίηση κόστους καμπάνιας σε χορηγούμενη δημοσίευση

βελτιστοποπίηση κόστους καμπάνιας

Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο internet; Πολλοί έχετε κάνει αυτήν την ερώτηση. Εδώ οι απαντήσεις ποικίλλουν. Στην προκειμένη περίπτωση, σε μια διαφήμιση Facebook, με τη βελτιστοποίηση κόστους καμπάνιας, μπορείτε να θέσετε εσείς το κόστος και το Facebook να καθορίσει πόσο και πού θα διανεμηθεί. 

Επιλέγετε εσείς το συνολικό budget από το επίπεδο της καμπάνιας και το Facebook το διανέμει μεταξύ των ad sets στοχεύοντας πάντα στο καλύτερο αποτέλεσμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η βελτιστοποίηση αυτή γίνεται με βάση τον τρόπο που λειτουργεί ο αλγόριθμος του Facebook, σύμφωνα με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις.

Φυσικά, στην περίπτωση που προωθείτε τα post με το κουμπί “Boost post”, μπορείτε να δημιουργήσετε μόνο ένα ad set. Επιπλέον, δεν έχετε καθόλου έλεγχο για το πώς βελτιστοποιεί το Facebook τη διαφήμιση σας.

9. Διαφημίσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος (Lead ads)

Οι διαφημίσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι ένας τρόπος διαφήμισης που μπορεί να φέρει γρήγορα αποτελέσματα σε μια επιχείρηση. Η δυνατότητα να συλλέγετε τα leads χωρίς να «φύγει» ο χρήστης από το Facebook είναι εκπληκτικός,

Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε τα στοιχεία που συμπληρώνουν οι χρήστες, όπως το ονοματεπώνυμο, το email, το τηλέφωνο κ.ά.. Αυτά, συνήθως, εμφανίζονται απευθείας στους χρήστες πριν πατήσουν το κουμπί επιβεβαίωσης.

Αυτό συμβαίνει γιατί όταν δημιουργούμε έναν λογαριασμό στο Facebook, δηλώνουμε όλοι οι χρήστες τα στοιχεία αυτά. Συνεπώς, το Facebook τα γνωρίζει και τα εμφανίζει κατευθείαν στις φόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος που συμπληρώνουν οι χρήστες. Αυτό γίνεται καθαρά για λόγους ευκολίας και μπορεί να γίνει μόνο από το Ads Manager. 

10. Δυναμικές διαφημίσεις

Σίγουρα έχετε δει δυναμικές διαφημίσεις, απλά δεν θα ξέρατε ποιες ήταν εκείνη τη στιγμή που τις είδατε. Είναι η κλασική περίπτωση που βλέπετε ένα προϊόν από ένα e-shop και, στη συνέχεια, βλέπετε μια διαφήμιση στο Facebook με το ίδιο προϊόν.

Οι δυναμικές διαφημίσεις σας επιτρέπουν να ανεβάσετε ένα προϊοντικό feed και να δημιουργήσετε ένα template διαφήμισης. Αυτό γίνεται για να βλέπουν οι χρήστες δυναμικά μια διαφήμιση βασισμένη στη συνολική τους διαδικτυακή πλοήγηση.

Αν χρησιμοποιείτε μόνο το boost post για να κάνετε χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook, δεν θα έχετε ποτέ αυτή τη δυνατότητα.

11. Δημιουργία προσαρμοσμένων κοινών

Αν επιλέγετε να κάνετε χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook με το κουμπί “Boost post”, μπορείτε να επιλέξετε προσαρμοσμένα κοινά που είχατε δημιουργήσει προηγουμένως από το Ads Manager. 

Τα προσαρμοσμένα κοινά σας επιτρέπουν να στοχεύσετε σε άτομα που είναι ήδη συνδεδεμένα με το brand σας, είτε μέσω μιας λίστας τηλεφώνων, είτε ατόμων που έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας ή έχουν αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο της σελίδα σας στο Facebook κ.α. Με λίγα λόγια, προσεγγίζετε κατά πολύ στο κοινό-στόχο σας, δημιουργώντας μια αποτελεσματικά στοχευμένη διαφήμιση.

Είναι πολύ σημαντικό το ότι μπορείτε να στοχεύσετε σε αυτό το κοινό μέσω της διαφήμισης. Τα αποτελέσματα των διαφημίσεων είναι απίστευτα!

Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσετε παρόμοια κοινά, με βάση τα προσαρμοσμένα κοινά που είναι ήδη στοχευμένα. Η επιλογή αυτή, σας δίνει την δυνατότητα να στοχεύσετε σε ένα νέο κοινό, που έχει παρόμοια συμπεριφορά με το ήδη στοχευμένο κοινό σας.

12. Πλήρως προσαρμοσμένες τοποθετήσεις διαφήμισης

Σε μια χορηγούμενη διαφήμιση, το Facebook, από προεπιλογή, θα τρέξει αυτόματα τις διαφημίσεις σε όλες τις τοποθετήσεις, είτε χρησιμοποιήσετε το Boost post είτε το Ads Manager. Ωστόσο, μπορείτε να απενεργοποιήσετε τις τοποθετήσεις που δεν θέλετε, ανά πάσα στιγμή.

Από την άλλη μεριά, η πλήρης προσαρμογή τοποθετήσεων στη διαχείριση διαφημίσεων είναι, σαφώς, πολύ πιο αναλυτική.

13. Στόχευση με βάση τη συσκευή του χρήστη

επιλογές βελτιστοποίησης

Πραγματοποιώντας μια χορηγούμενη διαφήμιση Facebook, ίσως να θέλετε να στοχεύσετε σε άτομα, τα οποία χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο είδος συσκευής ή λειτουργικού συστήματος γιατί μπορεί να έχετε ένα προϊόν που σχετίζεται με αυτό το κοινό. Για να έχουμε μια τέτοιου είδους στοχευμένη διαφήμιση, θα πρέπει να γίνει χρήση, αποκλειστικά και μόνο, του Ads Manager.

14. Αποκλεισμός λιστών και φίλτρα αποθέματος

Η επιλογή αυτή βρίσκεται αποκλειστικά στο Ads Manager. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο εργαλείο εάν θέλετε να αποκλείσετε την περίπτωση να εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες, σελίδες Facebook, ή εφαρμογές, κατά την προώθηση μιας χορηγούμενης διαφήμισης Facebook.

Σε περίπτωση που θέλετε να αποτρέψετε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται μαζί με συγκεκριμένο περιεχόμενο άλλης σελίδας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα αποθέματος. Με τον τρόπο αυτό, είστε σε θέση να ελέγξετε τον τύπο περιεχομένου που εμφανίζεται μαζί με τις διαφημίσεις σας.

15. Περισσότερες επιλογές βελτιστοποίησης διαφημίσεων

Το Facebook, κατά βάση, δίνει τέσσερις τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τη χορηγούμενη δημοσίευσή σας, όταν χρησιμοποιείτε το κουμπί προώθησης. Αυτό γίνεται ανάλογα με το είδος περιεχομένου. Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που θέλετε να έχετε περισσότερο έλεγχο;

Αλλάζοντας το είδος της καμπάνιας μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας ακόμα περισσότερο.

Υποθέτουμε ότι έχετε ένα κοινό το οποίο θεωρείται “ζεστό” (γνωρίζει καλά το brand σας). Έστω ότι θέλετε να βελτιστοποιήσετε τη διαφήμιση με βάση την απήχηση και τον έλεγχο συχνότητας της διαφήμισης που θα εμφανίζεται.

Η διαχείριση διαφημίσεων Ads Manager σας δίνει τον πλήρη έλεγχο να το κάνετε.

16. Επιλογή διάρκειας μετατροπής παραθύρου (Conversion Window)

Ένας μέσος χρήστης αγοράζει το πολύ σε μια ημέρα από τη στιγμή που έχει εκτεθεί στη διαφήμισή σας; Αυτό θα μπορούσε να συμβεί, όντως, για δωρεάν ή πολύ φθηνά προϊόντα.

Αλλά τι συμβαίνει στην περίπτωση των luxury προϊόντων; Τι γίνεται όταν η δέσμευση είναι πολύ μεγαλύτερη; Σε αυτήν την περίπτωση, η αγοραστική απόφαση μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο από 1 ημέρα.

Στη διαχείριση διαφημίσεων, το Facebook σας επιτρέπει να θέσετε την επιλογή της χρονικής διάρκειας του παραθύρου μετατροπής, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η διαφήμιση σας με βάση τα προϊόντα που στοχεύετε.

17. Έλεγχος κόστους σε χορηγούμενη δημοσίευση

Οι χορηγούμενες διαφημίσεις στο Facebook εμφανίζονται με βάση έναν αρχικό στόχο. Το Facebook, πριν εμφανίσει για πρώτη φορά τη διαφήμιση σας, θα προσπαθήσει να ξεκινήσει ένα είδος δημοπρασίας για να δείξει τις διαφημίσεις στο στοχευμένο κοινό σας. Ο μόνος περιορισμός είναι το συνολικό κόστος που έχετε θέσει στην καμπάνια.

Η ενισχυμένη επιλογή ελέγχου του κόστους σε μία χορηγούμενη διαφήμιση είναι διαθέσιμη μόνο στο Ads Manager.

18. Εμφάνιση χορηγούμενης διαφήμισης σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες

δυναμικοί σύνδεσμοι

Ίσως να έχετε μια προσφορά, η οποία να μην ισχύει για ένα χρονικό διάστημα ή θέλετε να διαφημίσετε μια ειδική προσφορά με ένα πρωινό γεύμα. Αν χρησιμοποιείτε το κουμπί προώθησης Boost Post, θα χρειαστεί να ανοιγοκλείνετε τις διαφημίσεις σας και αυτή η διαδικασία είναι πολύ απαιτητική και κουραστική.

Μέσα από τη διαχείριση διαφημίσεων, όμως, μπορείτε να ορίσετε εξ αρχής πότε και ποια ώρα θέλετε να παίζουν οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις.

19. Επιταχυνόμενα αποτελέσματα εμφάνισης διαφημίσεων

Από προεπιλογή, το Facebook “σερβίρει” τις διαφημίσεις με βάση το ημερήσιο κόστος που έχει τεθεί, ισόποσα, για όλη τη διάρκεια της μέρας. 

Σε περιπτώσεις που θέλετε να προωθήσετε κάτι γρήγορα, επειδή ενδεχομένως προέκυψε τελευταία στιγμή, μπορείτε να ωθήσετε το Facebook να τρέξει πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης τη διαφήμισή σας. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο στο Ads Manager και όχι με το Boost Post.

20. Προσαρμογή δημιουργικού με βάση την τοποθέτηση

Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται διαφορετικά, ανάλογα την τοποθέτηση που θα επιλέξετε. News feed, Instagram, stories, Messenger κ.ά. , το καθένα έχει διαφορετικό τρόπο εμφάνισης στο διαδίκτυο. Αυτή η διαφορετικότητα είναι, συνήθως, τα μεγέθη των εικόνων ή ο περιορισμός κειμένου.

Το Facebook θα κάνει crop και resize τις εικόνες και θα προσαρμόσει τις διαφημίσεις σας αυτόματα για κάθε τοποθέτηση. Επιπρόσθετα, μπορείτε να προσαρμόσετε εσείς το κείμενο και το δημιουργικό ξεχωριστά ανά τοποθέτηση, μόνο στο Ads manager.

21. Χορηγούμενη διαφήμιση Facebook από το μηδέν

Πώς θα βάλετε χορηγούμενη στο Facebook όταν δεν υπάρχει το αντίστοιχο post; Το Ads Manager επιτρέπει να προωθήσετε ένα ήδη υπάρχον post που έχει δημοσιευθεί στο χρονολόγιο της σελίδας, αλλά και να δημιουργήσετε μια διαφήμιση από το μηδέν.

Ίσως να μην θέλετε να δημοσιεύσετε ένα post στο χρονολόγιο της σελίδας με το κοινό που σας ξέρει ήδη και να θέλετε να στοχεύσετε μόνο σε νέο κοινό. Αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη όταν κάνετε “Boost Post”.

22. Παράμετροι δυναμικών συνδέσμων σε χορηγούμενη δημοσίευση

Ίσως να θέλετε να εντοπίσετε τη συμπεριφορά του κοινού που στοχεύετε μετά το πρώτο κλικ στις διαφημίσεις. Στο Ads Manager σας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε δυναμικά τους συνδέσμους όταν κλικάρουν οι χρήστες. Με τον τρόπο αυτό, ομαδοποιούνται οι τοποθετήσεις, οι ονοματοδοσίες των καμπανιών, τα ονόματα των ad sets, των διαφημίσεων κ.α.

23. Βελτιστοποίηση Ξένης Γλώσσας

Έχετε στοχευμένο διεθνές κοινό; Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικές περιπτώσεις χορηγούμενων διαφημίσεων σε διαφορετικές γλώσσες. Το Facebook μπορεί να μεταφράσει, ακόμα και από μόνο του, το περιεχόμενο σας, αυτόματα.

Δυναμικά, μπορεί να εμφανίζεται η σωστή διαφήμιση στο σωστό κοινό-στόχο με βάση τη γλώσσα που μιλούν σε κάθε χώρα. Η συγκεκριμένη επιλογή είναι διαθέσιμη στο Ads Manager.

Χορηγούμενη δημοσίευση: το εύκολο κουμπί Boost Post

boost post vs ads manager

Στο ερώτημα “πώς βάζω μία χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook;”, το κουμπί “Boost Post” είναι η εύκολη λύση. Δεν υπάρχει κάποιο λάθος σχετικά με τη χρήση του κουμπιού προώθησης, ειδικά για όσες/ους ξεκινούν τώρα τις διαφημίσεις τους στο Facebook. Ωστόσο, να είστε πάντα σε ετοιμότητα για ένα βήμα παραπέρα. 

Αν θέλετε περισσότερο έλεγχο και πρόσβαση σε πιο σύνθετες λειτουργίες για μια πιο αποτελεσματική στοχευμένη διαφήμιση, ξεκινήστε με τη διαχείριση διαφημίσεων Ads Manager ή επικοινωνήσετε με μια έμπειρη διαφημιστική ομάδα.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]