Τα περίφημα keywords μπορεί να αποτελούν καιρό τώρα το πρωταγωνιστικό εργαλείο στη βελτιστοποίηση του S.E.O, δεν συγκαταλέγονται όμως στις προτάσεις στρατηγικής S.E.O για το 2019.

Όταν γίνεται λόγος για τίτλους και περιεχόμενο, η ιδανική στρατηγική που ευδοκιμεί είναι να δοθεί αξία στο περιεχόμενο. Στην ουσία, πλέον δεν υπάρχει ο όρος “χαμηλός”, “μεσαίος” ή “υψηλός ανταγωνισμός”, καθώς όλα ορίζονται τοποκεντρικά και σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, το blog που ετοιμάζεστε να δημιουργήσετε να αποτελείται από ποιοτικό αλλά και catchy περιεχόμενο, έτσι ώστε να προσελκύει το ενδιαφέρον του χρήστη, δημιουργώντας του την ανάγκη να το μοιραστεί με φίλους και γνωστούς μέσω των λογαριασμών στα social media, ενώ παράλληλα το ίδιο να είναι σε θέση να αποτελέσει θέμα συζήτησης και προβληματισμού ανάμεσα σε μια συζήτηση που πραγματοποιείται σε κάποιο σχετικό forum.

Ένα blog post που αποτελείται από ένα ωμό κείμενο δεν επαρκεί ώστε να προσελκύσει τους χρήστες να το διαβάσουν. Απαραίτητη προυπόθεση είναι η ύπαρξη ενός τίτλου που θα γεννάει την απορία και το ενδιαφέρον του χρήστη, για το τι πρόκειται να ακολουθήσει στη συνέχεια κατά την ανάγνωση του. Για την ολοκληρωμένα επιτυχημένη σύνθεση του blog post, απαραίτητα χαρακτηριστικά που θα προσδώσουν στο κείμενο αμεσότητα είναι σχετικά infographics, youtube video και παραδείγματα με εικόνες που θα δώσουν στο χρήστη τη δυνατότητα να αλλιλεπριδράσει.

Οι 3 μέθοδοι για ένα πετυχημένο SEO:

  1. Κείμενο με μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο
  2. Κείμενο που μπορούν οι χρήστες να μοιραστούν σε φίλους τους από μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  3. Συγγραφή μεγαλύτερου και πιο ποιοτικού κειμένου από αυτό που αναρτά ο μέσος ανταγωνιστής

Να είστε ο πρώτος

Η απάντηση στην κατάκτηση της πρώτης θέσης στον αγώνα της φηφιακής παρουσίας είναι η σύνθεση ποιοτικού περιεχομένου που θα προσελκύει το χρήστη. Είναι σημαντικό να παραακολουθούμε τα τελευταία trends που επικρατούν στον κλάδο που μας ενδιαφέρει και να προβαίνουμε στην άμεση συγγραφή άρθρου σχετικά με το θέμα που απασχολεί το κοινό τη συγκεκριμένη περίοδο. Πιο συγκεκριμένα, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιδράσουμε, παρέχοντας στο χρήστη το περιεχόμενο που θα αναζητήσει να διαβάσει πριν ακόμα γεννηθεί η ανάγκη από τον ίδιο.

Απαντήστε σε μία ερώτηση

Αναρωτηθείτε: Ποιες είναι οι ερωτήσεις που θα πληκτρολογούσαν οι χρήστες ώστε να ενημερωθούν για αυτό ακριβώς το θέμα που διαβάζετε αυτή τη στιγμή;

Η απάντηση θα πρέπει να είναι ευδιάκριτη, ήδη από τον τίτλο, και φυσικά από την περίληψη του περιεχομένου σας. Είναι γεγονός ότι ο άνθρωπος πάντα θα ψάχνει να βρει απαντήση σε κάθε ερώτηση. Σαφώς, για τη χρήση των κατάλληλων λέξεων, μπορούμε να καταφύγουμε στη βοήθεια ενός εργαλείου εύρεσης λέξεων – κλειδιών, ώστε να καταλήξουμε σε εκείνες που έχουν υψηλά ποσοστά αναζήτησης στη Google, μπορούμε όμως και μόνοι μας να σκεφτούμε αντίστοιχες, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα νέο θέμα που δεν έχει γίνει ακόμα trend.

Το κλειδί βρίσκεται στην οπτική γωνία και τον τρόπο σκέψης. Μην δείτε το κείμενο σας απλά ως λέξεις – κλειδιά, αλλά ως μια χρήσιμη για τον αναγνώστη πληροφορία. Αυτό από μόνο του, είναι και αυτό που θα δώσει την αξία στο άρθρο σας.