Τα περίφημα keywords μπορεί να αποτελούν καιρό τώρα το πρωταγωνιστικό εργαλείο στη βελτιστοποίηση του S.E.O, δεν συγκαταλέγονται όμως στις προτάσεις στρατηγικής S.E.O για το 2019.

Όταν ο λόγος γίνεται για τίτλους και περιεχόμενο, η ιδανική στρατηγική που ευδοκιμεί είναι να δοθεί αξία στο περιεχόμενο. Στην ουσία πλέον δεν υπάρχει ο όρος χαμηλός, μεσαίος ή υψηλός ανταγωνισμός, καθώς όλα ορίζονται τοποκεντρικά και σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Είναι σημαντικό λοιπόν, το blog που ετοιμάζεστε να δημιουργήσετε να αποτελείται από ποιοτικό αλλά και catchy περιεχόμενο, έτσι ώστε να προσελκύει το ενδιαφέρον του χρήστη, δημιουργώντας του την ανάγκη να το μοιραστεί με φίλους και γνωστούς μέσω των στα social media, ενώ παράλληλα το ίδιο μπορεί να αποτελέσει θέμα συζήτησης και προβληματισμούν ανάμεσα σε μια συζήτηση σε κάποιο σχετικό forum.

Ένα blog post που αποτελείται από ένα ωμό κείμενο δεν επαρκεί ώστε να προσελκύσει τους χρήστες να το διαβάσουν. Απαραίτητο είναι ένας τίτλος που θα γεννάει την απορία και τον ενδιαφέρον για το τι πρόκειται να ακολουθήσει στη συνέχεια κατά την ανάγνωση του. Για την ολοκληρωμένα επιτυχημένη σύνθεση του blog post, απαραίτητα χαρακτηριστικά που θα προσδώσουν στο κείμενο αμεσότητα είναι σχετικά infographics, youtube video και παραδείγματα με εικόνες που θα δώσουν στον χρήστη τη δυνατότητα να αλλιλεπριδράσει.

3 Μέθοδοι για ένα πετυχημένο SEO

  1. 1. Κείμενο με μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο
  2. 2. Κείμενο που μπορούν οι χρήστες να μοιραστούν σε φίλους τους από μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  3. 3. Συγγραφή μεγαλύτερου και πιο ποιοτικού κειμένου από αυτό που αναρτεί ο μέσος ανταγωνιστής

Να είστε ο πρώτος

Η απάντηση στην κατάκτηση της πρώτης θέσης στον αγώνα της φηφιακής παρουσίας είναι η σύνθεση ποιοτικού περιεχομένου που θα προσελκύει τον χρήστη. Είναι σημαντικό να παραακολουθούμε τα τελευταία trends που επικρατούν στον κλάδο που μας ενδιαφέρει και να προβαίνουμε στην άμεση συγγραφή άρθρου σχετικά με το θέμα που απασχολεί το κοινό την συγκεκριμένη περίοδο. Πιο συγκεκριμένα, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιδράσουμε, παρέχοντας στον χρήστη το περιεχόμενο που θα αναζητήσει να διαβάσει πριν ακόμα γεννηθεί η ανάγκη του ίδιου.

Απαντήστε σε μία ερώτηση

Αναρωτηθείτε: Ποιες είναι οι ερωτήσεις θα πληκτρολογήσουν οι χρήστες ώστε να ενημερωθούν για ακριβώς αυτό το θέμα που διαβάζετε αυτή τη στιγμή;

Η απάντηση θα πρέπει να είναι ήδη από τον τίτλο ευδιάκριτη και φυσικά από την πιο σημαντική περίληψη του περιεχομένου σας. Είναι γεγονός ότι πάντα ο άνθρωπος θα ψάχνει να βρει απαντήση σε κάθε ερώτηση. Σαφώς για την χρήση των κατάλληλων λέξεων, μπορούμε να καταφύγουμε στην βοήθεια ενός εργαλείου έρευσης λέξεων – κλειδιών, ώστε να καταλήξουμε σε εκείνες που έχουν υψηλά ποσοστά αναζήτησης στη Google, μπορούμε όμως και μόνοι μας να σκεφτούμε αντίστοιχες, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα νέο θέμα που δεν έχει γίνει ακόμα trend.

Το κλειδί βρίσκεται στην οπτική γωνία και τον τρόπο σκέψης. Μην δείτε το κείμενο σας ως λέξεις – κλειδιά, αλλά ως μια χρήσιμη για τον αναγνώστη πληροφορία. Αυτό το ίδιο θα δώσει και την αξία στο άρθριο μας.