Εάν δεν έχετε ήδη επενδύσει στην προώθηση ιστοσελίδων SEO είναι σίγουρο πως χάνετε πελάτες. To SEO Ιστοσελίδων σας εξασφαλίζει μια συνεχή ροή πελατών. Περισσότερο από το 50% των καταναλωτών σήμερα, πραγματοποιεί online έρευνα αγοράς προτού προβεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή, με το 34% εξ αυτών να επισκέπτεται το κατάστημα που βρήκε online την επόμενη κιόλας μέρα.

Η κατάταξη της ιστοσελίδας σας αποτελεί ζωτικής σημασίας για την επιχείρηση και την κερδοφορία σας. Το 1ο οργανικό αποτέλεσμα είναι 10 φορές πιο πιθανό να λάβει κλικ σε σύγκριση με το 10ο.

seo-first-page

Αυτό σημαίνει πως επενδύοντας στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων μέσω SEO εξασφαλίζεται περισσότερος πελάτες.

Πως μπορείτε όμως να το επιτύχετε αυτό; Χρησιμοποιώντας σωστά τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών (Keyword Research)

Oι χρήστες πραγματοποιούν χιλιάδες αναζητήσεις καθημερινά σχεδόν για τα πάντα. Οι αναζητήσεις τους αποτελούνται από συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Π.χ.

“ανάπτυξη ιστοσελίδων”

“τιμοκατάλογος ιστοσελίδων”

“αθλητικά παπούτσια τιμές” κτλ.

ή ερωτήσεις όπως “πως να φτιάξω μια ιστοσελίδα μόνος μου”

“ποια είναι τα καλύτερα εστιατόρια κοντά μου”.

Η βασικό πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη καμπάνια SEO είναι η σωστή έρευνα για τα keywords που σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας.

Εάν για παράδειγμα πουλάτε ποδήλατα, τότε όλες οι σχετικές λέξεις κλειδιά που αφορούν τα ποδήλατα όπως αλυσίδες ποδηλάτων, αγωνιστικά ποδήλατα, ποδήλατα βουνού κλπ. είναι λέξεις κλειδιά που σας αφορούν.

seo-keywords

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών, όπως το Keyword Planner της Google, το Ubersuggest, η το SEMrush κ.α. ώστε να δείτε ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Τα εργαλεία αυτά σας παρέχουν παράλληλα πολύ σημαντικά δεδομένα για τον όγκο των αναζητήσεων ανά λέξη κλειδί αλλά και την ένταση του ανταγωνισμού σε αυτές. Με αυτό τον τρόπο θα είστε σε θέση να γνωρίζετε ποια από αυτές ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας.

Ακόμα, μέσα απλό τη σωστή έρευνα μπορούν να προκύψουν λέξεις κλειδιά που απευθύνονται σε πιο niche αναζητήσεις που παρουσιάζουν χαμηλό ή καθόλου ανταγωνισμό. Εάν ξεκινάτε τώρα το SEO Ιστοσελίδων κάτι τέτοιο αποτελεί ιδανική λύση.

Τέλος, μια έξυπνη τακτική θα ήταν να πραγματοποιήσετε αναζήτηση των λέξεων κλειδιών που σας ενδιαφέρουν στη Google. Πατώντας στα πρώτα αποτελέσματα, μπορειτε να δείτε ποιες λέξεις κλειδιά ή παραλλαγές τους χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός.

Ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών

seo-website

Αφού καταλήξετε στις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν θα πρέπει σε δεύτερη φάση να τις ενσωματώσετε στη σελίδα σας. Η ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών αποτελεί ένα κρίσιμο κομμάτι του SEO. Θέλει προσοχή και όχι υπερβολές.

Η υπερβολική χρήση ενός keyword λειτουργεί ανασταλτικά για το SEO τους site σας. Ο αλγόριθμος της Google καταλαβαίνει ότι προσπαθείτε να τον “ξεγελάσετε” και συνεπώς μειώνει σημαντικά το σκορ της οργανικής σας κατάταξης.

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετα SEO plugins, όπως το Yoast, θα σας εξασφαλίζουν πέραν των άλλων, ότι χρησιμοποιείτε σωστά τη λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει.

Συμπέρασμα

Με το 70% των κλικ που πραγματοποιούνται στα αποτελέσματα της Google να αφορούν τα οργανικά (και όχι τα χορηγούμενα) είναι σχεδόν βέβαιο πως εάν δεν επενδύσετε άμεσα στην σωστή στρατηγική SEO Ιστοσελίδων, αφήνεται χώρο στον ανταγωνισμό να σας ξεπεράσει.

Ξεκινήστε σήμερα την βελτιστοποίηση της σελίδας σας με του SEO Experts της εταιρείας μας και κατακτήστε την πρώτη θέση των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.