Η προώθηση ιστοσελίδων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο κόσμο του Digital. Διαβάστε τις 3+1 επιτυχημένες τακτικές που θα σας ξεχωρίσουν.

Δυστυχώς μια σωστά σχεδιασμένη και engaging ιστοσελίδα δεν φτάνει από μόνη της για να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών που την επισκέπτονται.  

Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα σωστό πλάνο επικοινωνιακών ενεργειών. Το πλάνο αυτό θα πρέπει να συνδιάζει αποτελεσματικά διάφορα ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές. 

Ποια είναι αυτά

Στο άρθρο αυτό συγκεντρώσαμε και αναλύσαμε για εσάς τα δημοφιλέστερα εργαλεία. Διαβάζοντάς το θα μπορέσετε να επιλέξετε αυτό ή αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στους στόχους και το διαθέσιμο budget σας. 

1. Προώθηση Ιστοσελίδων SEO 

Προώθηση SEO

Η βελτιστοποίηση SEO ξεκινά πρακτικά με τη δημιουργία του ιστοτόπου σας.  

  • Το περιεχόμενο που θα ενσωματώσετε (κείμενα, εικόνες, βίντεο) 
  • Ο σχεδιασμός της δομής των σελίδων και υποσελίδων 
  • Τα URL’s 
  • Οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε 
  • Η δομή του sitemap 
  • Το responsive design  
  • Η φιλοξενία ιστοσελίδων που θα επιλέξετε 

Όλα αυτά συμβάλλουν καθοριστικά στη βελτιστοποίηση του website σας για τις μηχανές αναζήτησης.  

Η βασική λογική πίσω από τη βελτιστοποίηση SEO είναι να μπορέσετε να κάνετε το site όσο το δυνατόν πιο “σχετικό” με τις λέξεις κλειδιά που το κοινό-στόχος σας αναζητεί ενεργά στη Google. 

Ιδανικά, μέσα από μια συνεπή στρατηγική SEO, το site σας θα καταφέρει να εμφανίζεται στις κορυφαίες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Η πρώτη θέση των οργανικών αποτελεσμάτων θα σας προσφέρει δωρεάν επισκεψιμότητα αλλά και ποιοτικότερο κοινό.

Σύμφωνα με τα στατιστικά, το κοινό αυτό έχει μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής στο site (μικρότερο bounce rate) και είναι πιθανότερο να αγοράσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. 

Ενδεικτικά, το #1 οργανικό αποτέλεσμα έχει κατά μέσο όρο 31,7% CTR (Click Though Rate) περίπου 10 φορές περισσότερο από το #10

Σκεφτείτε λοιπόν να εμφανίζεστε πρώτοι για τη λέξη κλειδί π.χ. “δημιουργία ιστοσελίδας” με 750 περίπου αναζητήσεις το μήνα. Αυτό σημαίνει πως κατά μέσο όρο οι 238 καταλήγουν σε εσάς. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να διαφημιστείτε πουθενά.  

Με μια καλή στρατηγική SEO λοιπόν θα είστε σε θέση να μπορείτε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας δωρεάν. 

2. Προώθηση Ιστοσελίδων με Email Marketing 

Προώθηση Ιστοσελίδων Email Marketing

Ένα ακόμα πολύ βασικό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την προώθηση του website σας είναι η αποστολή ενημερωτικών email. Το γνωστό email marketing. 

Το email marketing αποτελεί έναν από τους καλύτερος τρόπους επικοινωνίας τόσο με τους υπάρχοντες όσο και με νέους πελάτες. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε μία βάση με τα email όλων των υφιστάμενων αλλά και δυνητικών πελατών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. 

Με τα εργαλέια που σας προσφέρουν πλατφόρμες όπως MailChimp ή το Moosend μπορείτε εύκολα να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας, με ελάχιστο κόστος.

  • Εισάγετε τη λίστα με τα email στην πλατφόρμα
  • Δημιουργήσετε δυνατό και engaging περιεχόμενο (κείμενο, εικόνα) με το οποίο θα καλείτε το κοινό σας σε δράση και
  • Πατήστε αποστολή 

Επίσης, μέσω των παραπάνω πλατφόρμων μπορείτε να δείτε χρήσιμα στατιστικά όπως:

  • πόσοι άνοιξαν το email σας
  • ποιοι έκαναν κλικ στα link που είχατε τοποθετήσει στο newsletter
  • πόσοι από αυτούς επισκέφθηκαν την σελίδα σας και
  • πόσοι εν τέλη πραγματοποίησαν την ενέργεια που επιθυμούσατε (αγορά, συμπλήρωση φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος κλπ.). 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όλοι οι χρήστες θα πρέπει να δηλώσουν ότι αποδέχονται τη λήψη ενημερωτικών email από εσάς (Opt-In) ώστε να είστε πλήρως συμβατοί με τις πολιτικές διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων (GDPR).  

3. Προώθηση Ιστοσελίδων με Google Ads

Προώθηση Ιστοσελίδων Google Adwords

Η προώθηση ιστοσελίδων στο google είτε αφορά το δίκτυο αναζήτησης, είτε το δίκτυο προβολής, είτε τις διαφημίσεις στο YouTube αποτελεί το μεγαλύτερο online δίκτυο αυτή τη στιγμή παγκοσμίως. 

Με το 95% των χρηστών του internet να χρησιμοποιεί τη google ως βασική μηχανή αναζήτησης είναι δεδομένο πως οι πελάτες σας βρίσκονται εκεί αναζητώντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. 

Τα Google Ads ή Google AdWords είναι τα αποτελέσματα που καταλαμβάνουν τις 3-4 πρώτες θέσεις της σελίδας αποτελεσμάτων. Το ποιος από τους διαφημιζόμενους θα εμφανιστεί πρώτος, δεύτερος, τρίτος κλπ. στηρίζεται σε μια λογική δημοπρασίας όπου όλοι ποντάρουν για τις ίδιες λέξεις κλειδιά.  

Η διαφορά εδώ έγκειται στο γεγονός πως η Google θέλοντας να παραμείνει η νούμερο 1 μηχανή αναζήτησης δεν εμφανίζει πάντα στην πρώτη θέση τις επιχειρήσεις που δίνουν το μεγαλύτερο ποντάρισμα (highest bidder) αλλά εμφανίζει αυτές με τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και μέγιστης προσφοράς ανά κλικ. Τις επιχειρήσεις δηλαδή με το καλύτερο quality score. 

Επενδύστε στην κατασκευή μιας SEO friendly ιστοσελίδας μιας και τα χαρακτηριστικά που χρησιμοποιεί ο αλγόριθμος της Google για τον καθορισμό του Quality Score είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί στη κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων. 

Μια καλά δομημένη και SEO friendly ιστοσελίδα θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε αρκετά χρήματα από τις διαφημίσεις. 

Έτσι θα μπορείτε με πολύ λιγότερα χρήματα να εμφανίζεστε σε υψηλότερες θέσεις των χορηγούμενων αποτελεσμάτων. 

Ποτέ να τις χρησιμοποιείτε για την προώθηση της ιστοσελίδας σας; 

Τα Google Ads είναι ιδανικά για εσάς που ξεκινάτε τώρα. Και αυτό γιατί η διαδικασία του SEO απαιτεί έναν χρονικό ορίζοντα 3-6 μηνών για να μπορέσει να αποδώσει. 

Στοχεύστε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά, δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις και επεκτάσεις και να είστε σίγουροι πως πολύ σύντομα θα δείτε τις επισκέψεις της σελίδας σας να αυξάνονται κατακόρυφα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το λεπτομερές άρθρο μας για τη Διαφήμιση Google

4. Προώθηση Ιστοσελίδων με Διαφήμιση στα Social Media

Προώθηση Ιστοσελίδων Social Media

Αξιοποιήστε τα εκατομμύρια των χρηστών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνήστε το μήνυμα σας, προωθώντας χρήσιμο περιεχόμενο. 

Εάν δεν έχετε ήδη θα πρέπει να δημιουργήσετε μια Επαγγελματική σελίδα στο Facebook. Τη σελίδα αυτή θα πρέπει εν συνεχεία να συνδέσετε με ένα διαφημιστικό λογαριασμό.

Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να ξεκινήσετε να πειραματίζεστε με τη διαφήμιση στο Facebook και τη διαφήμιση στο Instagram

Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν μοναδική ευκαιρία για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας (brand awareness), να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό στόχο σας και να τους παραπέμψετε στην ιστοσελίδα σας για να μπορέσουν να δουν επιπλέον χρήσιμο περιεχόμενο ή να αγοράσουν τα προϊόντα σας. 

Μέσω των social media μπορείτε να προωθήσετε αποτελεσματικά την ιστοσελίδα σας ακόμα και αν το budget σας είναι περιορισμένο.

Η διαφήμιση στα social media είναι σημαντικά οικονομικότερη από τις διαφήμιση στη Google. 

Διαβάστε περισσότερα για τις διαφορές μεταξύ της διαφήμισης Google & Facebook στο άρθρο Διαφήμιση στο Ίντερνετ: Facebook ή Google

Εν κατακλείδι 

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πλατφόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε το κοινό σας. Για να μπορέσετε να επιλέξετε αποτελεσματικά την πλατφόρμα ή τις πλατφόρμες αυτές που θα σας αποφέρουν τον μέγιστο δυνατό ROI θα πρέπει να κάνετε ένα βήμα πίσω και να αναλογιστείτε το πως οι δυνητικοί σας πελάτες συμπεριφέρονται σε online επίπεδο.