Brand Redesign

Brief.

Τα καταστήματα Christakis Fresh είναι μια αλυσίδα convenience stores, 3 καταστημάτων στην περιοχή της Θέρμης, της Περαίας και του Ευόσμου.

Τα καταστήματα Christakis Fresh καταφέρνοντας με την συνέπεια και τον επαγγελματισμό τους να παρέχουν υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες εστίασης και διατροφής.

Σαν στόχο τα καταστήματα Christakis Fresh. Έχουν την επέκταση της δραστηριότητάς τους σε περισσότερα ιδιόκτητα καταστήματα αλλά και μεταπώληση του brand τους σε franchises.

Solution.

Κάτι τέτοιο θα ήταν δύσκολο να πραγματοποιηθεί και να κλιμακωθεί με την υπάρχουσα δομή και εικόνα της εταιρικής τους ταυτότητας. Έτσι αποφασίστηκε από κοινού να πραγματοποιηθεί εκ νέου επανασχεδιασμός της από το 0.

Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήσαμε ανάλυση του κλάδου των convenience markets, του κοινού στόχου που απευθύνονται αλλά και του ανταγωνισμού, ώστε να μπορέσουμε να καλύψουμε αποτελεσματικά τις επικοινωνιακές ανάγκες της νέας μάρκας.

Η ιδέα που κέρδισε την 1η θέση για την αλλαγή του ονόματος ήταν το “Milk and Cup”, το οποίο επικοινωνεί αποτελεσματικά το πρώτο μέρος της αλυσίδας αξίας του νέου brand που είναι η αγορά καθημερινών προϊόντων πρώτης ανάγκης όπως είναι το γάλα, ενώ το cup παραπέμπει στην αγορά και παραγγελία ροφημάτων και καφέδων που αποτελεί βασική λειτουργία των καταστημάτων.

Βασιζόμενοι πάνω στο νέο αυτό brand name προχωρήσαμε στον σχεδιασμό του νέου λογοτύπου το οποίο επικοινωνεί αποτελεσματικά όλα τα παραπάνω με έναν ξεκάθαρο, πρωτότυπο και υψηλής αισθητικής σχεδιασμό.

Τέλος, η νέα αυτή εταιρική ταυτότητα σχεδιάστηκε και σε mockups που αναπαριστούν την αποτύπωσή της σε real-life settings.

Results.

Οι πρώτες εντυπώσεις του rebranding απέσπασαν αρκετά θετικά αποτελέσματα, καθιερώνοντας παράλληλα στο μυαλό των καταναλωτών αυτή την φρέσκια εικόνα του brand. Στα μελλοντικά σχέδια της μάρκας είναι η επέκταση των καταστημάτων τόσο στην Θεσσαλονίκη όσο και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.

Skills

Posted on

February 13, 2019

Skills

Posted on

February 13, 2019