Social Media Campaign | Terkenlis

Brief.

Η Ιδέα

Τα γλυκά του Τερκενλή να πάρουν σάρκα και οστά μέσα από παιχνιδιάρικα animations, δίνοντας ζωή στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Το post πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της χριστουγεννιάτικης/εορταστικής περιόδου και ήταν μέρος της ευρύτερης καμπάνιας η οποία περιλάμβανε ένα σύνολο 11 δημοσιεύσεων με χριστουγεννιάτικο πρωτοχρονιάτικο περιεχόμενο. Φέτος τα ζαχαροπλαστεία Τερκενλής κλείνουν τα 70 χρόνια (1948-2018). Παράλληλα με το εορταστικό πνεύμα του post που πραγματοποιήσαμε, επικοινωνήσαμε και τα 70στα γενέθλια του ζαχαροπλαστείου, με moto «70 Χρόνια Τερκενλής – Μυρίζει Αγάπη».

Στρατηγική, Κοινό Στόχος, Μηχανισμός

Το post σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο -έντονα χρώματα, κίνηση και χαρούμενη διάθεση- ώστε να είναι ελκυστικό και ενδιαφέρον προς το κοινό της σελίδας, το οποίο κατά 68% είναι γυναίκες κατά κύριο λόγο νεαρής ηλικίας 25-34 (34%) & 35-44 (16%). Σκοπός την συνολικής καμπάνιας, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το συγκεκριμένο post, ήταν η ενίσχυση του Brand Awareness προς τους fans της σελίδας αλλά και η ενίσχυση της αγοραστικής κίνησης εν μέσω εορταστικής περιόδου, η οποία αποτελεί μια από τις σημαντικότερες περιόδους από πλευράς κίνησης και κέρδους για τον κλάδο των ζαχαροπλαστείων.

Solution.

Tο post σχεδιάστηκε πάνω σε πράσινο φόντο το οποίο συμβολίζει ένα χριστουγεννιάτικο couvert που παραπέμπει σε γιορτινό τραπέζι. Πάνω σε αυτό στοιχισμένο στο κέντρο τοποθετήσαμε το λογότυπο της εταιρείας μαζί με το γραφιστικό των 70 χρονών που επικοινωνούμε. Επιπλέον, στην πάνω δεξιά και κάτω αριστερή γωνία υπάρχουν 2 χριστουγεννιάτικα στολίδια – μια κόκκινη κορδέλα και ένα γκι – τα οποία αναδεικνύουν το εορταστικό πνεύμα των γιορτών. Καθώς προχωράει το video animation, «ξεπηδούν» μέσα από το λογότυπο των 70 χρόνων 4 διαφορετικά elements τα οποία αφού ακολουθήσουν μια «παιχνιδιάρικη» πορεία μέσω ενός animation άστρου παίρνουν την θέση τους στο cover. Τα στοιχεία αυτά είναι πραγματικά γλυκά/μπισκότα του ζαχαροπλαστείου τα οποία φωτογραφήσαμε μεμονωμένα στο studio και εν συνεχεία, έπειτα από ψηφιακή επεξεργασία, τους αφαιρέθηκε το background, απομονώθηκαν και εισήχθησαν στο After Effects ως 3D objects. Η κίνηση των στοιχείων (elements) γίνεται σταδιακά, με την εμφάνιση ενός άστρου που παραπέμπει στο άστρο των Χριστουγέννων το οποίο ξεκινά/αναδύεται μέσα από το λογότυπο του Τερκενλή συμβολίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο το γεγονός πως τα γλυκά αυτά που εμφανίζονται είναι δημιουργήματά του. Τα γλυκά που επιλέχθηκαν ήταν ένας μπισκοτένιος χιονάνθρωπος, μια μπισκοτένια χιονονιφάδα, ένα μπισκοτένιο χριστουγεννιάτικο δέντρο και ένα μπισκοτένιος gingerman. Και τα 4 αυτά γλυκά είναι πραγματικά και πωλούνταν στα καταστήματα Τερκενλής σε όλη την Ελλάδα κατά την περίοδο των γιορτών.

Results.

Το post έλαβε 4.800 impressions, είχε 3.700 organic reach, 522 unique views ενώ απέσπασε 22 “Μου Αρέσει” 3 “Τέλειο” και 1 κοινοποίηση. Το κοινό που αλληλεπίδρασε με το post ήταν στην πλειοψηφία του (57%) γυναίκες ηλικίας 25-34 κατά βάση από την Κεντρική Μακεδονία (33,9%) και την Αττική (30,3%).

Πολύ θετική υπήρξε επίσης και η ανταπόκριση του κοινού σε offline επίπεδο, μιας και κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις των συγκεκριμένων γλυκών και μπισκότων που έπαιζαν κινούμενα στο post, κατά την περίοδο των γιορτών.

Skills

Posted on

February 13, 2019