Integrated E-commerce Digital Strategy

Brief.

H Bet & Malfie, αποτελεί μια νεοφυής επιχείρηση με έδρα την Θεσσαλονίκη, η οποία δημιουργεί υψηλής ποιότητας, μοναδικά και κομψά φουλάρια για κάθε γυναίκα. Η δημιουργικότητα της καθοδηγείται από αρμονία, κομψότητα και λειτουργικότητα, με βασικές αξίες της την ηθική, την ποιότητα, το σεβασμό και την προσοχή στη λεπτομέρεια.

Solution.

Για την Bet and Malfie ακολουθήσαμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική κάνοντας χρήση όλου του φάσματος των ψηφιακών μέσων. Πραγματοποιήσαμε επικοινωνία µέσω Facebook και Instagram, βελτιστοποιήσαμε την συνολική εμπειρία και διεπαφή του χρήστη της ιστοσελίδας (UI/UX), βελτιστοποιήσαμε την σελίδα για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) και πραγματοποιήσαμε διαφημιστικές καμπάνιες στην Google.

Πιο συγκεκριμένα αναφορικά με το SEO, πραγματοποιήθηκε ανασύσταση της ιστοσελίδας για On Page SEO, όπως επίσης αλλαγές στη συνολική εικόνα της (τοποθέτηση νέων φωτογραφιών, αλλαγή font, διορθώσεις «χαλασµένων» υπο-σελιδών, προσθήκη ελληνικής γλώσσας κλπ.).

Results.

Το load page έχει πλέον 97% score στην Google µε αποτέλεσμα το bounce rate των χρηστων, οι οποίοι πλοηγούνται πλέον µε ευκολία από κινητά και υπολογιστές, να είναι πάρα πολύ χαµηλό.

Future Actions

Μελλοντικός στόχος είναι τα Bet and Malfie να γίνουν ένα γνωστό luxury brand σε όλη την Ευρώπη. Η πραγµατοποίηση ενός τέτοιου στόχου θα περιλαμβάνει συνεργασία µε affiliates: συνεργασία µε bloggers-vloggers που θα συμπεριλάβουν το brand στην επικοινωνία τους και θα το διοχευτεύσουν καταλλήλως. Αυτή η διαδικασία αφενός βοηθάει στην βελτιστοποίηση του SEO, αφετέρου αυξάνει την υπεραξία και την εμπιστοσύνη για το brand. Ο σχεδιασµός πλάνου κάθε νέας collection απαιτεί τη δηµιουργία concept αποτυπωμένα σε συγκεκριμένο storytelling, µεσω wording και οπτικού υλικού, υπό το πρίσμα ενός ξεχωριστού tagline/motto για την ψηφιακή επικοινώνηση του brand.