Integrated Digital Marketing Campaign

Brief.

Το AUTOTECHNIK – ΤΟ ΚΤΕΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ είναι δημιούργημα πτυχιούχων μηχανικών της Θεσσαλονίκης και λειτουργεί με βασικό άξονα την υπευθυνότητα, τη συνέπεια και την τεχνογνωσία.

Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ AUTOTECHNIK ήρθε σε μας έχοντας ήδη ψηφιακή παρουσία τόσο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και Website.

Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε ήταν η απαρχαιωμένη και δυσλειτουργική ιστοσελίδα του η οποία αναπόφευκτα περνούσε την ίδια εικόνα και στο brand. Σε έναν κλάδο με έντονο ανταγωνισμό και μικρή διαφοροποίηση των υπηρεσιών, το AutoTechnik S.A. έπρεπε να μπορέσει να προσφέρει υπεραξία στους πελάτες του μέσω μια συντονισμένης προσπάθειας ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για αποτελεσματικότερη ψηφιακή παρουσία το AutoTechnik S.A. απευθύνθηκε σε μας για την ανασύσταση της εικόνας του και προώθηση του σε όλο το φάσμα των ψηφιακών μέσων.

Solution.

Σε πρώτη φάση πραγματοποιήσαμε ανασύσταση πληροφοριών της σελίδας του AutoTechnik S.A. στο Facebook, ώστε να συνάδουν με τα πρότυπα μιας επαγγελματικής σελίδας. Επιπρόσθετα, έγινε επανασχεδιασμός του εικαστικού της σελίδας (Φωτογραφία Προφίλ & Εξωφύλλου) με βάση την αισθητική της εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την δημιουργία υπεράξιας στο brand.

Facebook

Παράλληλα, πραγματοποιήσαμε στρατηγική ανάλυση μάρκετινγκ κατά την οποία μελετήθηκαν:

  • το κοινό στόχος
  • η συμπεριφορά των χρηστών
  • ο κλάδος
  • ο ανταγωνισμός

Από την παραπάνω ανάλυση προέκυψαν οι καταλληλότερες ώρες και ημέρες για την πραγματοποίηση post στη σελίδα καθώς και το ύφος των δημοσιεύσεων.

Facebook Contests

Με σκοπό την αύξηση του engagement και της αλληλεπίδρασης των χρηστών με την σελίδα και κατά επέκταση της αύξηση του αριθμού των “likes” πραγματοποιήσαμε διαγωνισμούς οι οποίοι προσκαλούσαν τους χρήστες να πατήσουν “like” στην σελίδα και το post. Με τις ενέργειες αυτές καταφέραμε να αυξήσουμε κατακόρυφα τον αριθμό των ατόμων που δήλωσαν πως τους αρέσει η σελίδα εκτοξεύοντας έτσι κατά συνέπεια και την οργανική απήχηση.

Οι διαγωνισμοί αυτοί πέραν της οργανικής απήχησης που έλαβαν προωθήθηκαν παράλληλα και χορηγικά λαμβάνοντας έτσι την μεγαλύτερη δυνατή απήχηση βάση του διαθέσιμου budget.

Facebook Ad Campaigns

Βασιζόμενοι στους στόχους της επιχείρησης δημιουργήσαμε διαφημίσεις οι οποίες βάση της ανάλυσης μάρκετινγκ που πραματοποιησαμε, στόχευαν το κατάλληλο κοινό δεδομένου συγκεκριμένων γεωγραφικών (πόλη, περιοχή), δημογραφικών (άντρες, γυναίκες, ηλικία) και συμπεριφορικών χαρακτηριστικών (π.χ. άτομα με υψηλή ανάμιξη με το διαδίκτυο).

Οι καμπάνιες περιλάμβαναν διάφορα είδη προωθήσεων όπως προώθηση posts (post engagement), καμπάνιες που προωθούσαν την έναρξη συζητήσεων (messages campaign) και προώθηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα (traffic). Το εικαστικό και το copywriting της διαφήμισης σχεδιάστηκε επίσης ώστε το ύφος γραφής και επικοινωνίας να είναι σχετικό με το κοινό στόχος. Τέλος, με την καθημερινή εποπτεία ήμασταν σε θέση να ανατροφοδοτούμε κατάλληλα τις ενέργειες μας και να πραγματοποιούμε μικροαλλαγές εφόσον χρειαζόταν.

Integrated Omni-Channel Campaigns

Με την συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας AutoTechick η επιχείρηση θέλησε να επιβραβεύσει τόσο τους υφιστάμενους όσο και τους νέους πελάτες της με μια ενοποιημένη προωθητική καμπάνια. Το concept που επικοινωνήθηκε ήταν το “AutoTechik 10 χρόνια – 10 Δώρα“. Για το στήσιμο της συγκεκριμένης καμπάνιας δημιουργήθηκε γραφιστικό υλικό το οποίο επικοινωνήθηκε τόσο online στα κοινωνικά δίκτυα και την ιστοσελίδα όσο και offline με flyers και αφίσα.

Φωτογράφηση/Content Production

Στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής στο κομμάτι του digital προβήκαμε στην δημιουργία περιεχομένου πραγματοποιώντας onsite φωτογραφήσεις και video production. Μιας και το φωτογραφικό υλικό αποτελεί την αιχμή μιας σωστής ψηφιακής στρατηγικής αναλάβαμε την πραγματοποίηση 2 διαδοχικών onsite φωτογραφήσεων. Η φωτογράφηση είχε ως σκοπό την αποτελεσματική αποτύπωση όλων των σταδίων της διαδικασία ελέγχου ενός οχήματος. Παράλληλα φωτογραφήθηκαν και επικοινωνήθηκαν τα βασικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης όπως ο σύγχρονος εξοπλισμός, το εξειδικευμένο προσωπικό, ο ευχάριστος χώρος αναμονής κ.α.

Μιας και κάθε ψηφιακή πλατφόρμα (Facebook, Instagram, Website) απαιτεί ειδικά χαρακτηριστικά σε όρους διαστάσεων, ύφους και περιεχομένου κάθε φωτογραφία που τραβήχτηκε είχε σαφή στρατηγική αναφορικά με την χρήση της.

Website

Για την επιτυχία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής κρίσιμο παράγοντα αποτελεί το website hyperlink. Το Autoteckin παρόλο που διέθετε ιστοσελίδα, η διεπαφή και η εμπειρία που έδινε στο χρήστη ήταν απαρχαιωμένη και μη λειτουργική. Παράλληλα, το στυλ της σελίδας είχε μηδενική ανταπόκριση (responsiveness) ενώ δεν ήταν σχεδιασμένο για κινητές συσκευές. Το γεγονός αυτό δρούσε αρνητικά στην εμπειρία που λάμβανε ο χρήστης από το brand ενώ παράλληλα ζημίωνε και την εικόνα της επιχείρησης.

Με συντονισμένες προσπάθειες που πραγματοποιήσαμε σταδιακά με αρκετές εικαστικές παρεμβάσεις στο υπάρχον website προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα και την λειτουργικότητά του. Όπως όμως αποδείχτηκε δυστυχώς, ο υφιστάμενος σκελετός και η δομή του site αποτέλεσαν σημαντικά εμπόδια σε αυτή μας την προσπάθεια μας. Έτσι αποφασιστικέ από κοινού η δημιουργία νέας ιστοσελίδας (https://auto-technik.gr/) βάση των βέλτιστων πρακτικών αναφορικά με την εμπειρία χρήστη (User Experience) και ευκολία διεπαφής χρήστη-ιστοσελίδας (User Interface) hyperlink εδώ.

Επιπλέον, δόθηκε σημαντική έμφαση στο στρατηγικό σχεδιασμό της σελίδας ώστε να ανταποκρίνεται στα βασικές αρχές του SEO με βελτιστοποιημένες εικόνες, σωστά page slugs, meta data κ.α. Τοποθετήθηκαν, τέλος, σε στρατηγικά σημεία, call-to-action buttons ώστε να αυξήσουμε τις πιθανότητες ο χρήστης να ολοκληρώσει την εκάστοτε μετατροπή που είχαμε θέσει ως στόχο (πραγματοποίηση ραντεβού, εγγραφή σε newsletter κ.α.).

Web Elements Design

Για την ιστοσελίδα επιπρόσθετα πραγματοποιήσαμε μια σειρά από γραφιστικά mock ups και εικονίδια τα οποία ήταν εναρμονισμένα με τα χρώματα και την εικόνα της εταιρικής ταυτότητας. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να ενισχύσουμε σημαντικά την εμπειρία του χρήστη δημιουργώντας υπεράξια μέσω πρωτότυπου σχεδιαστικού υλικού.

Google Ads

Για την αποτελεσματική προβολή του AutoTechik στο δίκτυο αναζήτησης & προβολής της Google, ακολουθήσαμε 4 συγκεκριμένα βήματα. Κατά πρώτον, πραγματοποιήσαμε ανάλυση του όγκου των αναζητήσεων και της έντασης του ανταγωνισμού για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (keyword research) που σχετίζονται με τον κλάδο του ΚΤΕΟ. Σε δεύτερο χρόνο και βάση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση, επιλέξαμε τον καταλληλότερο τύπο καμπάνιας (PPC, CPA, CPM κλπ.) που κάλυπτε αποτελεσματικότερα τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησης. Εν συνέχεια, πραγματοποιήσαμε σχεδιασμό που περιλάμβανε το στήσιμο των καμπανιών, τον διαχωρισμό των λέξεων κλειδιών σε κατάλληλες ομάδες διαφημίσεων και τον τύπο στόχευσης καμπανιών (π.χ. στόχευση σε τοπικό επίπεδο). Τέλος, δημιουργήσαμε τις διαφημίσεις και τις επεκτάσεις διαφημίσεων βάση της ομαδοποίησης λέξεων κλειδιών που στοχεύσαμε. Οι διαφημίσεις στήθηκαν βάση των βέλτιστων πρακτικών που υπαγορεύει η Google σε όρους δομής και περιεχομένου.

Results

Η ανταπόκριση που είχαμε σε όλες τις παραπάνω ενέργειες ήταν θετική σε όλο το φάσμα των ψηφιακών μέσων. Τα δεδομένα που πήραμε, έδειξαν εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο σε ποιοτικό όσο και σε ποσοτικό επίπεδο. Με τις ενέργειες μας, καταφέραμε να δώσουμε μια σύγχρονη υφή και ένα ανανεωμένο ύφος σε ένα κλασικό brand 10τιας, επανατοποθετώντας το AutoTechink στην 1η θέση του μυαλού των καταναλωτών.

Skills

Posted on

February 13, 2019