Ιατρικό Marketing

Ζητούμενο

Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε μία σύγχρονη εταιρική ταυτότητα του Ιατρείου Phlebology Clinic και του Γενικού Χειρούργου Πέτρου Μπαγγέα.

Πρόκειται για δύο project που προέρχονται από τον ίδιο κλάδο, ωστόσο ακολουθήθηκαν διαφορετικά μέσα και τεχνικές για το τελικό..digital lifting.

Η προσέγγισή μας

Η βασική ανάγκη που καλύψαμε για το ιατρείο ήταν η τυποποίηση των υπηρεσιών του και η δημιουργία υπεραξίας. Το δεύτερο, το πετύχαμε μέσω μιας συνεπούς εταιρικής εικόνας.

Όσο αφορά τον γιατρό, προχωρήσαμε με τη δημιουργία μίας σύγχρονης ψηφιακής εικόνας. Έτσι, θα μπορούν εύκολα και άμεσα, υπάρχοντες και δυνητικοί πελάτες να βρίσκουν πληροφορίες, να επικοινωνούν μαζί του και να ενημερώνονται για διάφορα ιατρικά θέματα online.

Μεθοδολογία

Δημιουργία Λογοτύπου Phlebology Clinic

Σκοπός μας ήταν να δώσουμε μία ανθρωποκεντρική προσέγγιση στο brand Phlebology Clinic, επιλέγοντας ένα ξεκάθαρο design.

Η επιλογή των χρωμάτων μπλε και κόκκινο παραπέμπει σε φλέβες και αρτηρίες. Αυτά αποτυπώθηκαν στο design ως δύο γραμμές που ενώνονται, δημιουργώντας έτσι ένα ανθρώπινο σώμα.

δημιουργία λογοτύπου Phlebology Clinic

Φωτογράφηση

Η παραγωγή φωτογραφικού υλικού και βίντεο είναι απαραίτητη κατά την αναδιαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας.

Η φωτογράφιση που πραγματοποιήθηκε για τον γιατρό έγινε με σκοπό τη διαμόρφωση του personal branding και την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας μέσα στο website.

Πέτρος Μπαγγέας Phlebology Clinic
Φωτογράφιση για τον Χειρούργο Πέτρο Μπαγγέα
Πέτρος Μπαγγέας Γενικός Χειρουργός
PP;etrow Φωτογράφιση για τον Χειρούργο Πέτρο Μπαγγέα

Από την άλλη μεριά, η φωτογράφιση της κλινικής εταιρίας πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση του ανθρώπινου δυναμικού της, την ανάπτυξη της εταιρικής της εικόνας αλλά και για χρήση του υλικού στα social media.

ιατρικό προσωπικό Phlebology Clinic
Φωτογράφιση για την ομάδα κλινικής Phlebology Clinic

Web Design Πέτρος Μπαγγέας, Γενικός Χειρούργος

Προχωρήσαμε σε δημιουργία μίας ιστοσελίδας, βασισμένη στην εταιρική ταυτότητα, συμβατή με όλες τις κινητές συσκευές, clean design και ευδιάκριτο μενού πλοήγησης.

Όλο το project είχε έναν κύριο στόχο. Ο ιστότοπος να είναι φιλικός προς το χρήστη, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης.

Web Design Πέτρος Μπαγγέας
Web Design Πέτρος Μπαγγέας – Γενικός Χειρούργος

Social Media & Google Ads Campaigns Phlebology Clinic

Βασικός στόχος του Phlebology Clinic ήταν η δημιουργία ραντεβού. Γι’ αυτό, προχωρήσαμε σε καμπάνιες Lead Generation με στοχευμένα κοινά (βάση τοποθεσίας, ηλικίας, καταναλωτικής συμπεριφοράς, κ.α.).

Δεδομένου ότι το Facebook περιορίζει την προώθηση χειρουργικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών που σχετίζονται με botox, εμπνευστήκαμε εναλλακτικές καμπάνιες. Τις πλαισιώσαμε με έξυπνες λεζάντες και γραφικά, ξεπερνώντας τελικά με ευκολία το συγκεκριμένο εμπόδιο.

Παράλληλα με τις ενέργειες στα social media, πραγματοποιήσαμε και προώθηση μέσω του δικτύου αναζήτησης και προβολής της Google (Google Ads & Remarketing Display) .

Για τα Google Ads, πραγματοποιήθηκε έρευνα για στοχευμένες λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες του ιατρείου. Δομήσαμε τις καμπάνιες και κατευθύναμε το κοινό στα αντίστοιχα landing pages εντός της ιστοσελίδας.

Τέλος, εφαρμόσαμε καμπάνιες remarketing, τόσο σε καμπάνιες Display αλλά και λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για το δίκτυο αναζήτησης (Remarketing Lists for Search Ads- RLSA) .

Αποτέλεσμα

Το ιατρείο Phlebology Clinic κατάφερε να δημιουργήσει υπεραξία στους υπάρχοντες πελάτες, ενισχύοντας την πιστότητα με την νέα εταιρική ταυτότητα. Ταυτόχρονα, οι διαφημιστικές καμπάνιες προσέλκυσαν νέους πελάτες  που έκαναν χρήση των υπηρεσιών του, αυξάνοντας τα έσοδα και τη φήμη της επιχείρησης. 

Ο Χειρούργος Πέτρος Μπαγγέας, πλέον, μπορεί να επικοινωνεί με τους πελάτες του online. Είναι σε θέση να κλείνει ραντεβού και να δίνει λύσεις σε τυχόν ερωτήματά τους άμεσα και με ευκολία. Επιπλέον, διαθέτοντας μία σωστή ψηφιακή παρουσία και εταιρική ταυτότητα, έχει προσελκύσει και νέους πελάτες που αναζήτησαν τον ίδιο ή τις υπηρεσίες του στο διαδίκτυο.

Δεξιότητες

Αναρτήθηκε στις

18 Φεβρουαρίου, 2019