Digital Lifting | Phlebology Clinic

Brief

Το Phlebology Clinic αποτελεί ένα ιδιαίτερο project στο οποίο είχαμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε και να επικοινωνήσουμε μια νέα εταιρική ταυτότητα σε μια επιχείρηση 30ετίας στον κλάδο της πλαστικής χειρουργικής.

Η βασική ανάγκη που καλύψαμε για το ιατρείο ήταν η τυποποίηση των υπηρεσιών του ιατρείου και η δημιουργία υπεραξίας μέσω μιας συνεπούς εταιρικής εικόνας.

Solution

Logo

Σε πρώτη φάση πραγματοποιήσαμε την δημιουργία του λογοτύπου της μέσω ενός ξεκάθαρου design στο οποίο επικοινωνούνται σχεδιαστικά οι υπηρεσίες του ιατρείου. Έγινε χρήση των χρωμάτων μπλε και κόκκινου τα οποία παραπέμπουν σε φλέβες και αρτηρίες. Οι δυο αυτές γραμμές ενώνονται παράλληλα δημιουργώντας έναν άνθρωπο δίνοντας μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση στο brand.

Φωτογράφηση

Πραγματοποιήσαμε παραγωγή φωτογραφικού υλικού και βίντεο στο στούντιο μας. Το υλικό αυτό χρησιμοποιήθηκε τόσο για την ενίσχυση της εταιρικής επαγγελματικής εικόνας μέσα στο website αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα και το YouTube.

Social Campaigns

Βασικός σκοπός του ιατρείου ήταν η δημιουργία ραντεβού. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήσαμε καμπάνιες Lead Generation στοχεύοντας κοινά με βάση τα καταλληλά χαρα-κτηριστικά βάση της τοποθεσίας, της ηλικίας, της καταναλωτικής συμπεριφοράς κ.α. Για την υλοποίηση των καμπανιών πραγματοποιήσαμε παραγωγή εικαστικού/γραφιστικού περιεχομένου καθώς και copywriting για τις λεζάντες και τα κείμενα εντός του Lead. Ιδιαίτερη προσοχή και βάση δόθηκε στον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκαν και επικοινωνήθηκαν οι καμπάνιες. Δυστυχώς, το Facebook περιορίζει την προώθηση χειρουργικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών που σχετίζονται με Botox. Με έξυπνες και εναλλακτικές καμπάνιες και γραφικά καταφέραμε να ξεπεράσουμε το συγκεκριμένο εμπόδιο και να προσελκύσουμε άτομα τα οποία συμπλήρωσαν τα lead και έκαναν χρήση της υπηρε-σίας.

Google Ads

Παράλληλα με τις ενέργειες στα κοινωνικά δίκτυα πραγματοποιήσαμε και προώθηση μέσω του δικτύου αναζήτησης και προβολής της Google (Google Ads & Remarketing Dis-play) Μάθε Περισσότερα εδώ.

Μετά από αναζήτηση που πραγματοποιήσαμε για στοχευμένες λέξεις κλειδιά καταλήξα με στις σχετικότερες με τις υπηρεσίες του ιατρείου και δομώντας τες σε αντίστοιχες καμπάνιες κατευθύναμε το κοινό στα αντίστοιχα landing pages εντός της ιστοσελίδας.

Τέλος, με το κοινό το οποίο επισκεπτόταν το site μέσω των παραπάνω διαφημίσεων πραγματοποιήσαμε καμπάνιες remarketing τόσο σε καμπάνιες Display αλλά και λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για το δίκτυο αναζήτησης (Remarketing Lists for Search Ads- RLSA) .

Result

Η ανταπόκριση του κοινού στις παραπάνω ενέργειες ήταν εντυπωσιακή μιας και με την συστηματική προώθηση της νέας εταιρικής ταυτότητας το υφιστάμενο ιατρείο μπόρεσε να δημιουργήσει υπεραξία στους υπάρχοντες πελάτες δημιουργώντας ακόμα υψηλότερη πιστότητα αλλά και σε νέους που γνώρισαν και χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες του.

Οι διαφημιστικές καμπανιες κατάφεραν να δημιουργήσουν μια συνεχή ροή νέων πελατών στο ιατρείο αυξάνοντας τα έσοδα και την φήμη του ιατρείου.