SEO: Πώς να εμφανίζεται το site μου στην Google

Πως θα βγείτε στην πρώτη σελίδα Google

Αν σας απασχολούν ερωτήματα όπως “Πώς να κάνω το site μου γνωστό;” ή “Πώς να εμφανίζεται το site μου στην Google;”, τότε θα μπορούσατε να αναπτύξετε στην εταιρεία σας μια SEO στρατηγική marketing.

Πως θα φαίνομαι ψηλά στη Google

Πως θα βγείτε στην πρώτη σελίδα Google

Το 1ο πρώτο βήμα είναι να δηλώσετε στην Google ότι υπάρχει η ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να ξεκινήσει το Indexing.

Indexing είναι η διαδικασία με την οποία η Google “σαρώνει” όλες τις σελίδες του site σας, με σκοπό να χαρτογραφήσει το περιεχόμενο και να το κατατάξει ανάλογα.

Η διαδικασία αυτή μπορεί να πάρει έως και ένα μήνα. Για να επισπεύδετε τον χρόνο αυτό, μπορείτε να δηλώσετε στο Google Search Console το sitemap. Με αυτόν το τρόπο, δημιουργείτε από πριν μια οργάνωση για το πώς να ψάξει η Google το site.

Η δημιουργία ενός sitemap μπορεί να γίνει είτε με προσθήκη επέκτασης (plugin) είτε με δωρεάν online εργαλεία δημιουργίας sitemap.

Γιατί δεν εμφανίζεται η σελίδα μου στην Google

Πως θα βγείτε στην πρώτη σελίδα Google

Αν έχετε ήδη προχωρήσει στα παραπάνω βήματα και δεν βλέπετε την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, πολύ πιθανόν το πρόβλημα σχετίζεται με το περιεχόμενο.

Για να μπορέσει η Google να συσχετίζει το περιεχόμενο με στοχευμένα keywords αναζητήσεων, χρειάζεται να βρείτε πρώτα αυτές τις λέξεις που σχετίζονται με τις υπηρεσίες και τα προιόντα σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών, όπως το Keyword Planner της Google, το Ubersuggest, η το SEMrush κ.α., ώστε να δείτε ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Τα εργαλεία αυτά σας παρέχουν παράλληλα πολύ σημαντικά δεδομένα για τον όγκο των αναζητήσεων ανά λέξη-κλειδί, αλλά και την ένταση του ανταγωνισμού σε αυτές. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να γνωρίζετε ποια από αυτές ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας.

Ακόμα, μέσα από τη σωστή έρευνα μπορούν να προκύψουν λέξεις-κλειδιά που απευθύνονται σε πιο niche αναζητήσεις, οι οποίες παρουσιάζουν χαμηλό ή καθόλου ανταγωνισμό.

Ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών

seo-keywords

Αφού καταλήξετε στις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, θα πρέπει, σε δεύτερη φάση, να τις ενσωματώσετε στη σελίδα σας. Η ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών αποτελεί ένα κρίσιμο κομμάτι του Search Engine Marketing. Θέλει προσοχή και όχι υπερβολές.

Η υπερβολική χρήση ενός keyword λειτουργεί ανασταλτικά για το SEO του site σας. Ο αλγόριθμος της Google καταλαβαίνει ότι προσπαθείτε να τον “ξεγελάσετε” και, ως εκ τούτου, μειώνει σημαντικά το σκορ της οργανικής σας κατάταξης.

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετά SEO plugins, όπως το Yoast, που θα σας εξασφαλίζουν, πέραν των άλλων, ότι χρησιμοποιείτε σωστά τη λέξη-κλειδί που σας ενδιαφέρει.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]