Έρχεται, λοιπόν, εκείνη η ώρα που η επιχείρησή σας από μία απλή ιδέα πρέπει να αποκτήσει οντότητα. Οι σκέψεις και τα αναπάντητα ερωτήματα δεν σταματούν, με κυριότερο από όλα το πιο βασικό: Πώς να βρω Brand Name για την επιχείρησή μου; 

Δυστυχώς, πολλές ελληνικές επιχειρήσεις αγνοούν τη δύναμη που μπορεί να τους προσφέρει μία ισχυρή επωνυμία στην αγορά. Συνεπώς, το πώς να ονομάσεις την επιχείρησή σου, δεν είναι μία απλή επιλογή brand name. Είναι πολλά περισσότερα, τα οποία θα αναλύσουμε παρακάτω. 

Η πιο safe επιλογή είναι να απευθυνθείτε σε μία εταιρία Branding, ή μία διαφημιστική που ασχολείται με το Branding, όπως είναι η InYourCity, για να λάβετε ένα σίγουρο επαγγελματικό αποτέλεσμα.

Ωστόσο, αν το budget σας είναι περιορισμένο ή αν θέλετε πρώτα να πειραματιστείτε μόνοι σας, στο άρθρο αυτό θα βρείτε όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, αλλά και τις παγίδες που πρέπει να προσέξετε.

Τι είναι το Brand Name;

τι είναι το brand name;

Ορισμός Brand Name: Με τον όρο Brand Name εννοούμε το εμπορικό σήμα μιας επιχείρησης (εμπορική επωνυμία).

Ως εμπορική επωνυμία ορίζεται ένα όνομα, ένα σύμβολο, ένα σχέδιο ή ένας συνδυασμός αυτών.

Αυτός ο συνδυασμός, σκοπό έχει να προσδώσει μια ταυτότητα στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός πωλητή ή μιας ομάδας πωλητών και να τα διαφοροποιήσει από εκείνα των ανταγωνιστών.

Επιλογή Brand name: Πώς να ξεκινήσετε τη δημιουργία επωνυμίας της επιχείρησης σας

ανάλυση επιχείρησης

Πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε, είναι σημαντικό να ξέρετε κάποια βασικά πράγματα για την εταιρία σας. Αυτό θα σας διευκολύνει να απαντήσετε ευκολότερα στο ερώτημά σας: Πώς να βρω Brand Name για την επιχείρησή μου;

Καταγράψτε τους στόχους σας

Προτού αρχίσετε να εξερευνάτε τη δημιουργική πλευρά σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη το βασικότερο, τον στόχο σας. Αναπτύξτε μία σύντομη περιγραφή με τους στόχους που θέλετε να πετύχετε με την εμπορική σας επωνυμία και με την ταυτότητα που πρόκειται να δημιουργήσετε.

Προσδιορίστε την ταυτότητα του brand σας

Ένα άλλο βήμα που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε την έρευνα, είναι να καταλάβετε τι σημαίνει η εταιρεία σας και τι προσπαθείτε να πετύχετε. Συνεπώς, προσπαθήστε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Γιατί υπάρχει η εταιρεία; (όραμα)
  • Τι κάνει η εταιρεία; (αποστολή)
  • Πώς κάνετε αυτό με το οποίο ασχολείστε; (αξίες)

Δημιουργήστε το προφίλ του δυνητικού σας πελάτη (Buyer Persona)

Αν δεν γνωρίζετε για ποιον δημιουργείτε το brand name της επιχείρησής σας, τότε θα δυσκολευτείτε αρκετά στην εύρεση ενός πρωτότυπου ονόματος. Να θυμάστε πως η επωνυμία σας πρέπει να κάνει κάτι περισσότερο από το να είναι απλώς ένα εμπορικό όνομα. Θα πρέπει να απευθύνεται και να έχει αντίκτυπο στο κοινό – στόχο σας.

Πώς να βρω Brand Name; Τα στάδια αναζήτησης

στάδια αναζήτησης brand name

Ξεκινήστε καταγράφοντας πρώτα τα παρακάτω στοιχεία, τα οποία θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία αναζήτησης:

  • Ποια επίθετα περιγράφουν την επωνυμία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;
  • Τι θέλετε να νιώσουν οι καταναλωτές σας όταν σκέφτονται την εταιρία σας;
  • Ποιες λέξεις συνδέονται με το αντικείμενο της επιχείρησής σας;

1. Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο Brand Name

Οι τύποι ονομάτων (brand name) διακρίνονται σε επτά κατηγορίες. Λαμβάνοντάς τες υπόψη, μπορείτε να καθορίσετε καλύτερα τους στόχους σας και τα κριτήρια για την επιλογή του ονόματος της επιχείρησής σας. 

Περιγραφικά ονόματα

Περιγραφικά ονόματα είναι εκείνα που αποκαλύπτουν άμεσα το αντικείμενο ενασχόλησης της εταιρείας. Δεδομένου του περιγραφικού τους χαρακτήρα δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπα, όμως είναι λειτουργικά. Στα μειονεκτήματα περιλαμβάνεται το γεγονός ότι δεν είναι δημιουργικά και λόγω της περιγραφικότητάς τους, οι εταιρείες δεν μπορούν μελλοντικά να επεκτείνουν ή να αλλάξουν αντικείμενο. Επίσης, τα περιγραφικά ονόματα δεν έχουν συνήθως πολλά περιθώρια κατοχύρωσης domain name.

Συνήθως, τα περιγραφικά, τα επιλέγουν όσοι αναζητούν ονόματα για μίνι μάρκετ, καταστήματα, τα οποία διαθέτουν από μόνα τους έναν περιγραφικό χαρακτήρα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα παγκόσμιων εταιρειών είναι οι General Motors, WeSendIt.

Αλληγορικά ονόματα

Εν αντίθεση με τα περιγραφικά, υπάρχουν τα αλληγορικά ονόματα. Αυτά βασίζονται σε νοητικούς παραλληλισμούς φέρνοντας στο μυαλό εικόνες και εμπειρίες. Συνήθως είναι στον ενικό αριθμό, είναι δημιουργικά και τείνουν να ξεχωρίζουν. Η σημασία τους δεν περιορίζεται σε κάτι συγκεκριμένο. Για το λόγο αυτό υποδηλώνουν, συνήθως, εταιρείες με ανοιχτό μυαλό και μεγάλη δυναμική. Και, συχνά, η έννοια της λέξης είναι ο “ακρογωνιαίος λίθος” του brand. Συνήθως δεν έχουν δυσκολία στην κατοχύρωση domain name, αλλά είναι αρκετά απαιτητικά στο marketing τους.

Ως αποτέλεσμα, πολλοί επιχειρηματίες που αναζητούν “πιασάρικα” ή έξυπνα ονόματα για μαγαζιά, καταλήγουν σε αλληγορικές ονομασίες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι εταιρείες Nike, Amazon.

Εφευρημένα ονόματα

Στην κατηγορία αυτή, αν δεν μπορείτε να βρείτε την ιδανική εμπορική ονομασία, μπορείτε να εφεύρετε μία. Τα εφευρημένα ονόματα προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες δημιουργίας, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα και εύκολο. Συχνά, έχουν ελληνικές ή λατινικές ρίζες που τροποποιούνται κατάλληλα ώστε να επικοινωνούν τη φιλοσοφία της εταιρείας. Το μειονέκτημα είναι ότι και αυτά απαιτούν σωστό marketing και την κατάλληλη διαφήμιση στο Internet.

Χαρακτηριστικά πιασάρικα ονόματα είναι οι εταιρείες Kodak, Xerox.

Λεκτικά ονόματα

Τα λεκτικά ονόματα βασίζονται στην ποιότητα των λέξεων και στην αξία απομνημόνευσής τους. Φράσεις, σύνθετες λέξεις, σκόπιμοι αναγραμματισμοί, ξένες λέξεις, είναι όλα αποδεκτά και αποτελούν παραδείγματα λεκτικών ονομάτων. Το μειονέκτημά τους είναι ότι, ανάμεσα στους 7 τύπους, αποτελούν τα πιο συνηθισμένα. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ειδική μέριμνα και έξυπνο χειρισμό για να παραμείνουν στο μυαλό του κοινού. Ενδεχομένως, μία δόση επίκλησης στο συναίσθημα θα τα έκανε να ξεχωρίσουν. 

Αυτού του είδους η κατηγορία επιλέγεται συνήθως για ονόματα εταιρειών τροφίμων ή για μαγαζιά fast food και street food. Χαρακτηριστικά δημιουργικά ονόματα είναι οι εταιρείες Dunkin’ Donuts, Allou FunPark.

Ακρωνύμια

Πρόκειται για τα έξυπνα ονόματα που αποτελούνται από αρχικά λέξεων. Αποτελεί αναγκαία λύση για τις εταιρείες που έχουν μεγάλα και αδιάφορα ονόματα, αποτελούμενα από πολλές λέξεις στη σειρά. Τέτοιες επωνυμίες έχουν, σχεδόν, μηδενικά περιθώρια δημιουργικότητας και, σε γενικές γραμμές, δεν μπορούν εύκολα να απομνημονευτούν από το κοινό. Τέτοιου είδους ονόματα εξυπηρετούν κυρίως μεγάλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κοινού και περιοχών.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι εταιρείες ACS, LG.

Γεωγραφικά ονόματα

Πρόκειται για τα ονόματα που περιέχουν τοπωνύμιο. Η κατηγορία αυτή αποτελεί την ιδανική λύση όταν μια εταιρεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον τόπο της. Το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι ότι χτίζουν ισχυρούς τοπικούς δεσμούς. Το πλεονέκτημά τους, όμως, αποτελεί και ένα από τα βασικότερα μειονεκτήματα όταν αρχίζουν να μεγαλώνουν και να επεκτείνονται εκτός έδρας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εταιρεία New Yorks Time.

Ονόματα ιδρυτών

Βάση αυτής της κατηγορίας θα βρει κανείς ιδέες για όνομα εταιρείας που εστιάζει στην παράδοση χρόνων ή που θέλει να εδραιωθεί μελλοντικά και να αποκτήσει μία υπεραξία. Στο παρελθόν, ήταν εξαιρετικά διαδεδομένα τα εν λόγω brand name, πλέον όμως, όχι και τόσο. Εξαίρεση αποτελεί ο τομέας της μόδας και των τεχνών, ο οποίος εξακολουθεί να μονοπωλεί την ονοματοδοσία των brands.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι εταιρείες McDonald’s, Παπαδοπούλου, Ralph Lauren.

2. Έξυπνα ονόματα για επιχειρήσεις: Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά

σημαντικοί παράγοντες επιλογής brand name

Έχετε, λοιπόν, μελετήσει όλους τους τύπους ονοματοδοσίας και έχετε καταλήξει στον ιδανικό που θα ταίριαζε στη δική σας επιχείρηση. Πλέον, μπορείτε να ξεκινήσετε να πειραματίζεστε, συνθέτοντας λέξεις και ονόματα για να φτάσετε πιο κοντά στην τελική επιλογή του ιδανικού brand name.

Παρακάτω θα βρείτε τους βασικούς παράγοντες που καθορίζουν μία πετυχημένη εμπορική επωνυμία και τους οποίους πρέπει να προσέξετε.

Πρωτοτυπία

Να είστε πρωτότυποι! Τα έξυπνα ονόματα είναι αυτά που τραβούν την προσοχή και μονοπωλούν το ενδιαφέρον του καταναλωτή. Ένα πραγματικά ιδιαίτερο και πρωτότυπο όνομα κάνει τη διαφορά, διακρίνοντας την εταιρεία από τους ανταγωνιστές της.

Αρκεί να σκεφτείτε πως, μία πραγματικά πρωτότυπη ονομασία, μπορεί πολύ εύκολα να συνδυαστεί από τους καταναλωτές με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει και όχι μόνο με τη γενική ιδέα του ευρύτερου πεδίου, στο οποίο δραστηριοποιείται.

Διαχρονικότητα

Μην πέσετε στην παγίδα των “τάσεων της εποχής”! Αποφύγετε την επιλογή ενός ονόματος, μόνο και μόνο επειδή περιγράφει κάτι που ισχύει μία συγκεκριμένη περίοδο ή την μόδα της εποχής. 

Οι εποχές αλλάζουν, συνεπώς και οι τάσεις της αγοράς, πράγμα που σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα θεωρηθεί ξεπερασμένο. Συν τοις άλλοις, είναι πολύ πιθανό και άλλες εταιρείες να πέσουν στην ίδια παγίδα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, πολλές επωνυμίες να μοιάζουν μεταξύ τους , γεγονός που θα δημιουργήσει  έντονη σύγχυση στο αγοραστικό κοινό.

Για παράδειγμα, ένα brand name για κατάστημα ρούχων θα πρέπει να έχει μία διαχρονική επωνυμία. Κι αυτό γιατί πρόκειται για εταιρία που ακολουθεί την μόδα της εποχής και δεν θα λανσάρει για πάντα το ίδιο στυλ ρούχων. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην προσπάθειά σας να βρείτε έξυπνα ονόματα για κομμωτήρια ή για σελίδες με νύχια, για παράδειγμα. Επωνυμίες που αφορούν τους παραπάνω κλάδους, θα πρέπει να αποτελούνται από διαχρονικά ονόματα και να είναι κατανοητά στο κοινό.

Μοναδικότητα

Εξετάστε την μοναδικότητα του brand name σας! Η ερώτηση “πώς να βρω brand name;” κρύβει διάφορες παγίδες. Μία και άκρως σημαντική από τις οποίες είναι η μοναδικότητα της εμπορικής σας επωνυμίας. Τι σημαίνει αυτό; Να μην υπάρχει κάποιο ίδιο brand name τουλάχιστον στον ίδιο κλάδο ή στην περιοχή δραστηριοποίησης.

Για να το ελέγξετε αυτό, κάντε μία αναζήτηση για ιδέες ονόματος στο facebook και στη Google, προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι δεν έχει κάποιος άλλος την επωνυμία που επιλέξατε.

3. Επιπλέον ιδέες να αποτυπώσετε την εμπορική σας ονομασία

τρόποι αποτύπωσης brand name

Μπορεί η διαδικασία επιλογής και δημιουργίας brand name να φαντάζει αρκετά δύσκολη. Είναι λογικό, αφού πόσο εύκολο είναι βρεθεί ένα όνομα που να μην έχει υπάρξει έως τώρα; Κι όμως, μπορεί!

Με μικρές παραλλαγές, προσθήκες ή αφαιρέσεις, ο ανθρώπινος νους μπορεί να δημιουργήσει πολύ όμορφα πράγματα. Φτάνει να υπάρχει το όραμα & ο βασικός στόχος.

Παρακάτω αναφέρονται ιδέες για ονόματα εταιρειών:

Αρχαία ελληνικά ονόματα

Η ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια που έχει δώσει ερεθίσματα και σε εταιρείες του εξωτερικού να δημιουργήσουν brand names με αρχαία ελληνική προέλευση. Ψάξτε υπάρχοντα ονόματα καταστημάτων στα αρχαία ελληνικά ή αναζητήστε αρχαία ονόματα εταιρειών μεγάλου βεληνεκούς που σχετίζονται με το αντικείμενο της επιχείρησής σας. 

Αφού βρείτε αυτά που σας αρέσουν, μπορείτε να κρατήστε την κύρια ρίζα ή την κατάληξη και να προσθέσετε το στίγμα της δικής σας επιχείρησης, κάνοντας διάφορες παραλλαγές. Τα αρχαία ελληνικά ονόματα θα μπορούσαν να είναι μία ωραία ιδέα σε όνομα για μαγαζί με χειροποίητα ρούχα ή κοσμήματα, ενώ στην Ελλάδα παρατηρούμε και σπάνια ονόματα ξενοδοχείων που χρησιμοποιούν τα αρχαία ελληνικά στην επωνυμία τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παγκοσμίου φήμης εταιρεία Nike, της οποίας η ονοματοδοσία προέρχεται από την ομώνυμη Ελληνίδα θεά, τη Θεά της Νίκης.

Ξένα / Λατινογενή ονόματα

Εάν αναζητάτε ιδέες για ονόματα μαγαζιών ρούχων με έδρα κάποιο νησί, τότε μπορείτε να αναζητήσετε διάφορες λέξεις – κλειδιά στα λατινικά και να τις αναπροσαρμόσετε. Σκεφτείτε πως οι δυνητικοί σας πελάτες πιθανότατα θα είναι και τουρίστες, οι οποίοι θα πρέπει με κάποιο τρόπο να κατανοήσουν το brand σας. Επιπλέον, οι λατινικές λέξεις είναι συνήθως εύηχες και συνδέονται πολύ εύκολα με τις ελληνικές.

Δεν είναι λίγοι οι επιχειρηματίες βέβαια που επιλέγουν ξένες ονομασίες και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σε πολλές περιοχές μπορεί να δει κανείς γαλλικά ονόματα καταστημάτων, κυρίως όταν πρόκειται για καφέ ή εστιατόρια με πρωινό.

Παράδειγμα brand name που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία είναι η εταιρεία τροφίμων Condito, της οποίας η εμπορική επωνυμία προέρχεται από λατινογενή λέξη και σημαίνει «εμπλουτισμός γεύσεων».

Αναγραμματισμός

Σίγουρα έχετε δει έξυπνα ονόματα e-shop ή πιασάρικα ονόματα για blog, τα οποία σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον και σας προσελκύουν στον ιστότοπό τους. Αυτά μπορεί να είναι λέξεις, χωρίς κάποια ουσιώδη έννοια, ωστόσο περιλαμβάνουν μία λέξη – κλειδί που αποτελεί μέρος της επιχείρησης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η εταιρεία Google, της οποίας η ονομασία προέρχεται από το «googol», μία μονάδα μέτρησης που εκφράζει τον αριθμό 10100.

4. Brand Name Testing: Έρευση κατάλληλης εμπορικής επωνυμίας

brand name testing

Μόλις καταλήξετε στη λίστα επιλογών σας με μια “χούφτα” ονόματα, η φάση δοκιμών είναι αυτή που θα καθορίσει την τελική σας επιλογή. 

Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη διάρκεια του ελέγχου των επιλογών σας κατά τη δημιουργία επωνυμίας:

Ευκολία στην απομνημόνευση

απομνημόνευση ονοματοδοσίας

Η επωνυμία σας πρέπει να απομνημονεύεται εύκολα, προκειμένου να είναι αποτελεσματική. Αν και δεν είναι πάντα εύκολο να προσδιορίσετε με ακρίβεια πόσο αξιομνημόνευτο θα είναι ένα όνομα, μπορείτε να λάβετε υπόψη μερικούς παράγοντες για να βελτιώσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας.

Για παράδειγμα, αναρωτηθείτε αν το όνομά σας είναι απλό, σύντομο και εύκολο να συλλαβιστεί. Εάν το κοινό σας δεν μπορεί εύκολα να προφέρει ή να συλλαβίσει το brand name σας, τότε θα δυσκολευτεί να το συζητήσει με φίλους ή γνωστούς. 

Επιπλέον, λάβετε υπόψη ότι ένα μεγάλο όνομα είναι επίσης δύσκολο να το θυμηθείτε. Πολλοί άνθρωποι δημιουργούν συντομεύσεις σε φυσικά μεγάλα ονόματα. Για παράδειγμα, η Harley Davidson Motor Company γίνεται Harley Davidson. 

Γενικότερα, κρατήστε τον τίτλο σας σύντομο. Πριν αποφασίσετε για το την τελική επιλογή σας, ζητήστε από γνωστούς να προφέρουν την ονομασία σας, ώστε να διασφαλίσετε ότι είστε στο σωστό δρόμο.

Δυνατότητα μετάφρασης

μετάφραση ονοματοδοσίας

Λάβετε υπόψη το όραμα της επωνυμίας σας και αποφασίστε σε ποιες χώρες μπορεί η εταιρεία σας να σας οδηγηθεί στο μέλλον – ακόμα κι αν πρόκειται για μία τοπική επιχείρηση προς το παρόν.

Εάν ανάμεσα στους στόχους σας είναι να επεκταθείτε και σε άλλες χώρες, τότες η επωνυμία σας θα πρέπει να μπορεί να μεταφραστεί και να προφέρεται σωστά. 

Διαφορετικά, θα έρθετε αντιμέτωποι σίγουρα με τέτοια προβλήματα μελλοντικά και εφόσον έχετε δημιουργήσει ένα όνομα στην αγορά θα είναι πολύ δύσκολο να το αλλάξετε ή να το τροποποιήσετε.

Διαθέσιμα ονόματα για site και επιλογή κατάλληλου Domain Name

διαθεσιμότητα domain name

Τέλος, το όνομα που έχετε επιλέξει ναι είναι πρωτότυπο με διαθέσιμο το αντίστοιχο domain name σε περίπτωση που έχετε ως μελλοντικό στόχο τη δημιουργία ιστοσελίδας ή την κατασκευή Eshop.

Το domain name σας πρέπει να ταιριάζει με την επωνυμία σας, προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους πελάτες σας να σας βρουν. 

Σκεφτείτε πως οι άνθρωποι δεν θα αναζητήσουν μια εταιρεία στο διαδίκτυο, όπως για παράδειγμα  η “Adidas”, πληκτρολογώντας στη Google: sportsShoes.com.

CASE STUDY: Lovelista.gr

lovelista case study

Για να γίνουν κατανοητά όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, ας δούμε καλύτερα ένα παράδειγμα ενός project, το οποίο ανέλαβε η InYourCity για ένα e-shop γυναικείων ρούχων στη Θεσσαλονίκη.

Δεδομένου ότι το κοινό στόχος μας ήταν οι γυναίκες και το αντικείμενο η νεανική μόδα, προσπαθήσαμε να εστιάσουμε σε ονομασίες που, ασχέτως σημασίας, θα είχαν θηλυκή κατάληξη.

Ελέγξαμε την μοναδικότητά τους στον κλάδο και στην περιοχή δραστηριοποίησης της επιχείρησης, καθώς επίσης και τη διαθεσιμότητα domain name – μιας και πρόκειται για e-shop – για όλα τα προτεινόμενα ονόματα.

Κατόπιν έρευνας ανταγωνισμού, συλλογής χρήσιμων στοιχείων για το brand και αρκετό brainstorming, καταλήξαμε σε 4 εναλλακτικές ονοματοδοσίες.

Έξυπνα ονόματα για ιστοσελίδες: Επιλογή brand name

1. Cynthia.gr

Η λέξη “Κύνθια” προέρχεται από την αρχαιότητα και περιλαμβάνει πολλές θετικές έννοιες. Με μία σύντομη ανάλυση του ονόματος βλέπουμε ότι η λέξη συνδέεται άμεσα εννοιολογικά με τα επίθετα τυχερός, δημιουργικός, φιλικός, ενεργός, αρμόδιος. 

Με λίγα λόγια, μιλάμε για ένα εύηχο γυναικείο όνομα (καθώς πρόκειται για πώληση γυναικείων ειδών), του οποίου οι έννοιες χαρακτηρίζουν την επιχείρηση που θέλουμε να αναδείξουμε. 

Πρόκειται για μία επιχείρηση “αρμόδια” στο γυναικείο στιλ, “δημιουργική” με τα σχέδια και τα κομμάτια που προσφέρει, “ενεργή” στο χώρο της μόδας, “φιλική” προς τον καταναλωτή και “τυχερή” που θα είναι πλέον μέρος του συνόλου. Η τύχη με όποια έννοια κι αν υπάρχει, προσδίδει θετικότητα.

2. Clachic.gr

Πρόκειται για ένα λογοπαίγνιο της λέξης “classic” και της λέξης ”chic”. Είναι δύο έννοιες που χαρακτηρίζουν πλήρως την έννοια της γυναικείας μόδας, καθώς το brand διαθέτει κομμάτια “classic”, δηλαδή διαχρονικά και “chic”, δηλαδή κομψά. 

Επιπλέον, από την μεριά του καταναλωτή, κάθε γυναίκα θέλει να έχει κλασικό στυλ (διαχρονικό), αλλά ταυτόχρονα, να είναι και σικάτη. 

Η λέξη είναι εύηχη και λόγω της ιδιαιτερότητάς της είναι πολύ εύκολο να χαραχθεί στη μνήμη του πελάτη. 

*Πρόταση αποτύπωσης: ClaChic.gr

3. Vitale.gr

Μία λέξη ιταλικής προέλευσης, η οποία στα ελληνικά σημαίνει ”Έμπνευση”. Η ονομασία κρύβει όλα όσα θέλουμε να έχει η επιχείρηση για να είναι αποδεκτή από το κοινό. 

Κατά βάση, μία επιχείρηση – και δη γυναικείας ένδυσης – χρειάζεται να έχει ως βάση της την έμπνευση για να προσφέρει νέες ιδέες σχεδίων και προϊόντων. 

Η λέξη διαβάζεται όπως αναγράφεται, δηλαδή “Βιτάλε”, είναι εύηχη στην προφορά και πλούσια σε αξία περιεχομένου.

4. Lovelista.gr

Ένα όνομα που παραπέμπει σε γυναικείο brand και προφέρεται ακριβώς όπως γράφεται “Λοβελίστα”. 

Πρόκειται για μία απλή λέξη, με γνωστό περιεχόμενο και άκουσμα που σίγουρα “μένει”  στο νου του καταναλωτή. H λέξη είναι ιταλικής προέλευσης και είναι μία παράφραση της λέξης “loveliest” που ενέχει τις ελληνικές σημασίες: ευχάριστος, αυτός που αγαπά με όλη του την ψυχή, αυτός που με την παρουσία του χαρίζει αγάπη. 

Με τον τρόπο αυτό, και σαφώς επειδή η λέξη “Love”, είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο, θέλουμε να μεταδώσουμε στον πελάτη ότι η επιχείρηση αγαπά αυτό που κάνει, αγαπά τη γυναικεία μόδα και θέλει να δώσει σε κάθε γυναίκα αυτό που της αξίζει.

Τελικό Brand Name (επιλογή πελάτη)

Έπειτα από συζητήσεις που έγιναν με τον πελάτη, η τελική επιλογή brand name ήταν το www.lovelista.gr. Πρόκειται για την ιδανική ονομασία που θα μπορούσε να έχει ένα brand γυναικείων ρούχων, καθώς είναι εύηχη, κατανοητή από όλους και εύκολη στην απομνημόνευση.

Πώς να βρω Brand Name: Η απάντηση

Τελικά, στην ερώτηση “πώς να βρω Brand Name για την επιχείρησή μου;” η απάντηση θα ήταν: με προσεκτική έρευνα, πειραματισμό και δοκιμές.

Η διαδικασία μόνο απλή δεν είναι, ωστόσο αν ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα, είστε προσεκτικοί με τον ανταγωνισμό και συνδυάσετε όλη σας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα, το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.

Μην ξεχνάτε πως στην περίπτωση που δυσκολεύεστε να βάλετε τη σκέψη σας σε μία σειρά ή δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την έμπειρη ομάδα της InYourCity και να αποκτήσετε ένα μοναδικό Brand Name για την επιχείρησή σας.