Το Κέντρο Βαριατρικής Χειρουργικής είναι ένα ιατρείο που ειδικεύεται στη θεραπεία της παχυσαρκίας, μέσω της βαριατρικής μεταβολικής χειρουργικής. Επικεφαλής του κέντρου είναι ο Δρ. Ηλίας Σδράλης, πιστοποιημένος χειρουργός στη βαριατρική και μεταβολική χειρουργική, και επιστημονικός διευθυντής του Τμήματος χειρουργικής παχυσαρκίας και μεταβολικής χειρουργικής του Διαβαλκανικού Ιατρικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.
Το ΚΒΧ αντιμετώπιζε αρκετές προκλήσεις κατά την προώθηση των υπηρεσιών του, όπως η εδραίωση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας στο κοινό-στόχο, η αντιμετώπιση των ψυχολογικών εμποδίων που μπορεί να έχουν οι δυνητικοί ενδιαφερόμενοι και η επικοινωνία του ποσοστού επιτυχίας της ιατρικής ομάδας, με τρόπο που να μην φαίνεται υπερβολικά εμπορικός.

Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, το ΚΒΧ συνεργάστηκε με την ομάδα μας για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής. Η στρατηγική χωρίστηκε σε δύο κύριους πυλώνες: ανάδειξη μιας προσέγγισης επίλυσης προβλημάτων και παρουσίασης πραγματικών περιπτώσεων, και αξιοποίηση των social media, συγγραφή άρθρων στον ιστότοπο και δημιουργία leads μέσω διαφημίσεων στο Facebook.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα μας ανέπτυξε ένα aesthetic feed strategy για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που παρουσίαζαν εικόνες «πριν και μετά» από πραγματικές περιπτώσεις, μαζί με πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τα βήματα που ακολούθησε η ιατρική ομάδα του ΚΒΧ, για να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία με το κοινό-στόχο.

Επιπρόσθετα, προστέθηκαν άρθρα στην ιστοσελίδα του ΚΒΧ, τα οποία παρείχαν πολύτιμες πληροφορίες για άτομα που αναζητούν λύσεις σε θέματα παχυσαρκίας, ενώ ως performance στρατηγική χρησιμοποιήθηκε μια lead generation καμπάνια μέσω διαφημίσεων στο Facebook, για την προσέλκυση δυνητικών ενδιαφερόμενων και προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των ραντεβού.

Ως αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής, το Κέντρο Βαριατρικής Χειρουργικής μπόρεσε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη του, με αύξηση κατά 550% της word of mouth επικοινωνίας και των leads για το 2022. Συνολικά, η περίπτωση του ΚΒΧ δείχνει πως μια ολοκληρωμένη digital branding στρατηγική μπορεί, πράγματι, να βοηθήσει τις επιχειρήσεις παροχής υγειονομικών και ιατρικών υπηρεσιών να εδραιώσουν την παρουσία τους στον εκάστοτε επαγγελματικό πεδίο.