Identity, Logo & Web Design | Client: Philoxenia Index

branding philoxenia index case study

To Philoxenia Index βασίζεται στο ερευνητικό έργο “Μέτρον Φιλοξενίας” και η υλοποίησή του γίνεται σε συνεργασία με την Σχολή Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ και της Μέντωρ Συστήματα Πληροφορικής ΕΠΕ.

Στόχος του έργου είναι η δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που θα λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης για τον δυνητικό πελάτη, ο οποίος θα αναζητά κατάλυμα με βάση τις προτιμήσεις του και την κατάταξη των ξενοδοχείων, βάσει του Δείκτη Φιλοξενίας. Επιπλέον, θα περιλαμβάνει αξιολογήσεις πελατών προς τα καταλύματα, σύμφωνα με τα οποία η διοίκηση του εκάστοτε ξενοδοχείου θα μπορεί να αξιολογεί την απόδοση του ανθρώπινου δυναμικού της.​

Η InYourCity ανέλαβε τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και την κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας για το Philoxenia Index.

Το τελικό λογότυπο είναι απλό και λειτουργικό, βασισμένο σε μια πιο σύγχρονη οπτική. Ο σχεδιασμός λογοτύπου ολοκληρώθηκε με ένα συνοδευτικό design σε μορφή πλέγματος, το οποίο μοιάζει με χάρτη. Στόχος ήταν η απεικόνιση της κεντρικής ιδέας του έργου, δηλαδή η σύνδεση πελατών με ξενοδοχεία βάσει του δείκτη φιλοξενίας, σε ένα μεγαλύτερο εύρος.

Logo process philoxenia index case study

Με την ολοκλήρωση της δημιουργίας λογοτύπου, και στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργήσαμε εκτυπώσιμα flyers για τη γνωστοποίηση του έργου και την offline επικοινωνία του project.

Στη συνέχεια, προχωρήσαμε στον σχεδιασμό των εταιρικών καρτών, δίνοντας έμφαση στο πλέγμα για να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο η εταιρική ταυτότητα.

Τελευταίο στάδιο αποτέλεσε η εταιρική ιστοσελίδα www.philoxeniaindex.com. Η κατασκευή της ολοκληρώθηκε με στόχο να επικοινωνήσει το περιεχόμενο και τον σκοπό του έργου, αλλά και να αξιοποιηθεί ως landing page σε μελλοντικές καμπάνιες.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]