Με παρουσία στον χώρο του καφέ από το 1958, διατηρώντας ένα παραδοσιακό καφεκοπτείο, ο καφές Νέττος έφτασε να αποτελεί σήμερα μια αλυσίδα 3 καταστημάτων στην Θεσσαλονίκη, με το τελευταίο να ανοίγει τις πόρτες του το 2019.

Αναλάβαμε την αναδιαμόρφωση του branding της εταιρίας συνολικά, με άμεση εφαρμογή στο νέο κατάστημα που ετοιμάζονταν. Στόχος μας ήταν να παντρέψουμε την παράδοση του τότε και τη γευστική κληρονομιά με τις ανάγκες του σήμερα.

Θέλοντας να επικοινωνήσουμε τόσο τη μοναδικότητα και την ποιότητα των προϊόντων, όσο και το ανανεωμένο περιβάλλον του νέου καταστήματος, προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός πλήρως εξατομικευμένο design. Δημιουργήσαμε ένα εταιρικό μοτίβο, το οποίο πλαισιώθηκε με custom icons που συσχετίστηκαν με τις κατηγορίες των προϊόντων που προσφέρονται στα καταστήματα.

Πρώτο βήμα ήταν η επανασχεδίαση του λογοτύπου και, στη συνέχεια, ο σχεδιασμός των υπόλοιπων στοιχείων της εταιρικής ταυτότητας. Το custom design που δημιουργήσαμε εφαρμόστηκε σε όλο το φάσμα του branding, από το εσωτερικό/εξωτερικό labeling και τα banners, έως τις στολές των υπαλλήλων, το packaging και τους τιμοκαταλόγους.

Για την πρόσοψη του καταστήματος, χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα Blender. Σκοπός μας ήταν να κατασκευάσουμε σε πραγματικό μέγεθος (αναλογικά) την πρόσοψη του νέου καταστήματος.

Με αυτόν τον τρόπο, ετοιμάσαμε διαφορετικές προτάσεις στολισμού και προσαρμογής του λογοτύπου και των custom icons εσωτερικά και εξωτερικά σε επίπεδο χωροδιάταξης.

Έπειτα, κάναμε render το 3d μοντέλο με υφές, υλικά και φωτισμό, για την πιστή αναπαράσταση του τελικού αποτελέσματος.

Στην ίδια λογική, δημιουργήσαμε τις ταμπέλες κατηγοριών των προϊόντων στο εσωτερικό του καταστήματος, το οποίο παρουσιάστηκε σε τρισδιάστατη μορφή.

Επίσης, ειδικά φτιαγμένα διαφημιστικά banner πλαισίωσαν την όλη χωροταξική προσέγγιση.

Για την υλοποίηση της συσκευασίας των ποτηριών, βασιστήκαμε στην εφαρμογή του custom design και δημιουργήσαμε τρία διαφορετικά mockup. Η τελική επιλογή του πελάτη ήταν το No. 3.

Στην ίδια λογική, κυρίως όμως με βάση το τελικό design των ποτηριών, προχωρήσαμε στη σχεδίαση των υπόλοιπων συσκευασιών. Τέτοιες συσκευασίες ήταν, για παράδειγμα, τα σακουλάκια καφέ-ξηρών καρπών και οι πλαστικές σακούλες.

Η αναδιαμόρφωση του branding ολοκληρώθηκε με τον σχεδιασμό των εταιρικών στολών εργασίας των εργαζομένων. Βασικό χρώμα, εδώ, ήταν το μαύρο. Με τις εν λόγω στολές, αποτυπώθηκε η διακριτή εταιρική ταυτότητα, εφαρμόζοντας τα custom icons του brand στο τελείωμά τους.

Στη συνέχεια, προχωρήσαμε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του website της επιχείρησης, βάσει της εταιρικής ταυτότητας με custom design. Στόχος μας ήταν η ιστοσελίδα να είναι εξαιρετικά φιλική προς τον χρήστη, σε desktop & mobile view.

Δημιουργήσαμε, επίσης, λογαριασμούς στα Social Media και, συγκεκριμένα, σε Facebook & Instagram. Πλέον, τα καταστήματα Νέττος έχουν μια σύγχρονη ψηφιακή παρουσία, με πλούσιο περιεχόμενο, το οποίο παράγεται και επικοινωνείται σε μηνιαία βάση.

Η δε παραγωγή περιεχομένου για τα Social Media βασίστηκε, καταρχάς, σε προϊοντική φωτογράφιση. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα, αλλά και στουντιακά. Η τελευταία επιλογή κρίθηκε απαραίτητη για την ανάδειξη των χαρακτηριστικών ορισμένων προϊόντων, με περισσότερη λεπτομέρεια.

Το νέο κατάστημα Νέττος, με την ανανεωμένη του εμφάνιση, διατηρώντας την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων του, κοσμεί το Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης και αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση για τους κάτοικους της περιοχής και όχι μόνο.

Αυτή τη στιγμή, έχοντας εδραιώσει τη νέα του ταυτότητα, το brand είναι έτοιμο να προχωρήσει στα επόμενα σχέδιά του, επεκτείνοντας την παρουσία του σε περισσότερες περιοχές της Θεσσαλονίκης, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]