Η Δρ. Ιουλία Μπόσδου είναι μαιευτήρας και χειρουργός γυναικολόγος με εξειδίκευση στην υποβοηθούμενη αναπαραγωγή. Απευθύνθηκε στην ομάδα μας, προκειμένου να διαμορφώσει την ψηφιακή της παρουσία με έναν τρόπο που θα συνδυάζει την απήχηση στο ευρύ κοινό με ,σεβασμό στην επιστημονική της επάρκεια.
Η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας για μια επαγγελματία στον χώρο της ιατρικής αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση, δεδομένου ότι θα πρέπει να ισορροπεί ανάμεσα στις απαιτήσεις του σύγχρονου branding και τις ανάγκες για επαγγελματική εξωστρέφεια και ψηφιακή επικοινωνία.

Στην περίπτωση της Δρ. Ιουλίας Μπόσδου, επιλέξαμε την αποτύπωση όλων όσων πρεσβεύει η ίδια και η επιστημονική της ιδιότητα, με άξονα την απαραίτητη ψηφιακή και εμπορικά προσανατολισμένη διάσταση. Συγκεκριμένα, υιοθετήσαμε μια clean & stable γραμματοσειρά που, σε συνδυασμό με το σύμβολο που παραπέμπει ευθέως στην αναπαραγωγική διαδικασία και μια εταιρική παλέτα χρωμάτων με βάση το ροζ, καθιστούσε διακριτό το στίγμα της ιατρού.
Η παραγωγή οπτικού περιεχομένου, τόσο για τον σχεδιασμό του UX (user experience) της προσωπικής ιστοσελίδας της κ. Μπόσδου όσο και για την επικοινώνηση των ιατρικών υπηρεσιών που παρέχει, ήταν το επόμενο βήμα. Κεντρική θέση, εδώ, είχε η παραγωγή ενός promo video στον φυσικό χώρο του ιατρείου, όπου η ιατρός παρουσίαζει τον εαυτό της, την ειδίκευσή της και τις παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες.






Οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο ιατρείο της Δρ. Ιουλίας Μπόσδου, μαζί με την έντονη της επιστημονική της δραστηριότητα σε συνέδρια, ημερίδες και ομιλίες, αποτέλεσαν τον κεντρικό κορμό της προσωπικής της ιστοσελίδας. Με λιτό και καλαίσθητο UI/UX, το website της ιατρού δίνει τη δυνατότητα για άμεση συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, προκειμένου μια ενδιαφερόμενη να κλείσει το ραντεβού της.

Στο σύγχρονο, όμως, ψηφιακό περιβάλλον δεν αρκεί να είσαι καταξιωμένος επιστήμονας στον χώρο σου. Χρειάζονται πρόσθετες ενέργειες, προκειμένου οι ενδιαφερόμενες/οι να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με την ιατρό. Σε αυτό το πλαίσιο, η ομάδα μας υλοποίησε για την Δρ. Ιουλία Μπόσδου μια σειρά από ψηφιακές καμπάνιες σε επίπεδο performance marketing και, συγκεκριμένα, μέσω Google και Facebook Ads.

Το αποτέλεσμα; Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα πάρα πολλές γυναίκες και ζευγάρια απευθύνθηκαν στη γιατρό για να τους προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της. Με αυτόν τον τρόπο, η Δρ. Ιουλία Μπόσδου κατάφερε να δημιουργήσει μια αξιόπιστη ψηφιακή παρουσία και να παγιώσει μια εξαιρετικά ισχυρή παρουσία σε επαγγελματικό επίπεδο.