Branding & Digital Marketing | Client: Diet Planner

Το διαιτολογικό γραφείο της κλινικής διατροφολόγου Βασιλικής Γκεσούλη ανέθεσε στην ομάδα μας την υλοποίηση της αρχικής ψηφιακής μάρκετινγκ στρατηγικής του online γραφείου της με έναν βασικό στόχο: την προσέλκυση νέων πελατών.

Αναγνωρίζοντας την αξία του digital marketing και της ψηφιακής επικοινωνίας στην Covid εποχή, ζήτησε από εμάς την κατάρτιση ενός ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ και την παραγωγή περιεχομένου που θα εκσυγχρόνιζε τόσο το Brand Image του γραφείου της, αλλά και θα εξασφάλιζε μια συνεχή ροή νέων πελατών μέσα από τα social media.

Για να πετύχουμε τον σκοπό μας, χωρίσαμε τη στρατηγική μας σε δύο βασικά pillars.

Αρχικά, η συγκρότηση της εταιρικής ταυτότητας περιλάμβανε τη δημιουργία ενός ονόματος με σαφή περιγραφικά χαρακτηριστικά (Online Διαιτολογικό Γραφείο DietPlanner), την προσθήκη tagline με εξατομικευμένη απεύθυνση για την εύκολα αναγνωρίσιμη επεξήγηση του brand (E-diet for you now!) και τη δημιουργία λογοτύπου με ψηφιακά προσανατολισμένη εταιρική παλέτα χρωμάτων και συνδηλωτικό του ονόματος χαρακτήρα (καρτέλα ημερολογίου με πιάτο υγιεινής διατροφής).

Το επόμενο βήμα ήταν η δημιουργια κατάλληλου sales funnel μέσω της αύξησης επαφών από τα social media (Facebook & Instagram).

Για αυτόν τον λόγο, αποφασίσαμε να διενεργήσουμε μια Lead Generation καμπάνια και, ως εκ τούτου, δομήσαμε το UI/UX του εταιρικού website www.dietplanner.gr με τρόπο που να παραπέμπει σε landing page τέτοιας καμπάνιας. Συγκεκριμένα, η αρχική σελίδα του περιλάμβανε φόρμα επικοινωνίας, ενώ παράλληλα με το βασικό Call to action promo (αίτηση για Δωρεάν Online Αξιολόγηση), υπήρχε και η επιλογή να αγοραστεί απευθείας ένα διατροφικό πακέτο (Up-Selling Strategy).

Ο βασικός στόχος της καμπάνιας ήταν να φέρουμε ποιοτικό traffic με το μέγιστο engagement rate. Επιλέξαμε αντί να χρησιμοποιήσουμε ως βασικό objective της prospect καμπάνιας το standard lead event, να δημιουργήσουμε ένα Custom Conversion Event το οποίο έκανε trigger κάθε φορά που ο χρήστης έφτανε στο 90% scroll της σελίδας. Με αυτόν το τρόπο, είχαμε τη δυνατότητα να συγκεντρώσουμε μόνο engaged traffic στο remarketing list, υποθέτοντας ότι το κοινό αυτό θα ήταν πιο έτοιμο να αγοράσει.

Έτσι, η υλοποίηση του πλάνου, κατά το οποίο δημιουργήθηκε ένα custom conversion event ως βασικό objective της prospect καμπάνιας αντί του συνήθους standard lead event, απέφερε στην πράξη (ROAS 488,6%) τα επιθυμητά αποτελέσματα.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]