Integrated Digital Marketing Campaign | Client: AUTOTECHNIK

Το AUTOTECHNIK – ΤΟ ΚΤΕΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ είναι δημιούργημα πτυχιούχων μηχανικών της Θεσσαλονίκης και λειτουργεί με βασικό άξονα την υπευθυνότητα, τη συνέπεια και την τεχνογνωσία.

Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ AUTOTECHNIK ήρθε σε μας έχοντας ήδη ψηφιακή παρουσία, τόσο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και μέσω ιστοσελίδας.

Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε ήταν η απαρχαιωμένη και δυσλειτουργική ιστοσελίδα του, η οποία αναπόφευκτα υπονόμευε την εικόνα του brand. Σε έναν κλάδο με έντονο ανταγωνισμό και μικρή διαφοροποίηση των υπηρεσιών, το AutoTechnik S.A. έπρεπε να μπορέσει να προσφέρει υπεραξία στους πελάτες του, μέσω μια συντονισμένης προσπάθειας ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για αποτελεσματικότερη ψηφιακή παρουσία, το AutoTechnik S.A. απευθύνθηκε σε μας για την ανασύσταση της εικόνας του και την προώθηση του σε όλο το φάσμα των ψηφιακών μέσων.

Σε πρώτη φάση πραγματοποιήσαμε ανασύσταση πληροφοριών της σελίδας του AutoTechnik S.A. στο Facebook, ώστε να συνάδουν με τα πρότυπα μιας επαγγελματικής σελίδας. Επιπρόσθετα, έγινε επανασχεδιασμός του εικαστικού της σελίδας (Φωτογραφία Προφίλ & Εξωφύλλου), με βάση την αισθητική της εταιρικής ταυτότητας και με σκοπό τη δημιουργία οπτικής υπεράξιας για το brand.

Παράλληλα, πραγματοποιήσαμε στρατηγική ανάλυση μάρκετινγκ κατά την οποία μελετήθηκαν:

  • το κοινό-στόχος
  • η συμπεριφορά των χρηστών
  • ο κλάδος
  • ο ανταγωνισμός

Από την παραπάνω ανάλυση, προέκυψαν οι καταλληλότερες ώρες και ημέρες για την πραγματοποίηση post στη σελίδα καθώς και το ύφος των δημοσιεύσεων.

Με τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας AutoTechick, η επιχείρηση θέλησε να επιβραβεύσει, τόσο τους υφιστάμενους όσο και τους νέους, πελάτες της με μια ενοποιημένη προωθητική καμπάνια.

Το concept που επικοινωνήθηκε ήταν το “AutoTechik 10 χρόνια – Δώρα“. Για το στήσιμο της συγκεκριμένης καμπάνιας, δημιουργήθηκε γραφιστικό υλικό, το οποίο επικοινωνήθηκε τόσο online στα κοινωνικά δίκτυα και την ιστοσελίδα, όσο και offline με flyers και αφίσα.

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής στο κομμάτι του digital, προβήκαμε στη δημιουργία περιεχομένου πραγματοποιώντας onsite φωτογραφήσεις και video production. Μιας και το φωτογραφικό υλικό αποτελεί την αιχμή μιας σωστής ψηφιακής στρατηγικής, αναλάβαμε την πραγματοποίηση 2 διαδοχικών onsite φωτογραφήσεων.

Η φωτογράφηση είχε ως σκοπό την αποτελεσματική αποτύπωση όλων των σταδίων της διαδικασίας ελέγχου ενός οχήματος. Παράλληλα, φωτογραφήθηκαν και επικοινωνήθηκαν τα βασικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης, όπως ο σύγχρονος εξοπλισμός, το εξειδικευμένο προσωπικό, ο ευχάριστος χώρος αναμονής κ.α.

Επειδή κάθε ψηφιακή πλατφόρμα (Facebook, Instagram, Website) απαιτεί ειδικά χαρακτηριστικά σε όρους διαστάσεων, ύφους και περιεχομένου, κάθε φωτογραφία που τραβήχτηκε είχε σαφή στόχευση αναφορικά με τη χρήση της.

Για την επιτυχία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής κρίσιμο παράγοντα αποτελεί το website hyperlink. Το AutoTechik, παρόλο που διέθετε ιστοσελίδα, η εμπειρία που έδινε στο χρήστη ήταν, μάλλον, απαρχαιωμένη και μη λειτουργική. Παράλληλα, το στυλ της σελίδας είχε μηδενική ανταπόκριση (responsiveness) ενώ δεν ήταν σχεδιασμένο για κινητές συσκευές.

Με συντονισμένες προσπάθειες που πραγματοποιήσαμε με αρκετές εικαστικές παρεμβάσεις στο υπάρχον website, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα και τη λειτουργικότητά του. Όμως, όπως αποδείχτηκε, ο υφιστάμενος σκελετός και η δομή του site αποτέλεσαν σημαντικά εμπόδια σε αυτήν την προσπάθεια.

Έτσι αποφασίστηκε από κοινού η δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας (https://auto-technik.gr/), βάσει των βέλτιστων πρακτικών σχετικά με την εμπειρία χρήστη (User Experience) και την ευκολία διεπαφής χρήστη-ιστοσελίδας (User Interface).

Επιπλέον, δόθηκε σημαντική έμφαση στον στρατηγικό σχεδιασμό της σελίδας, ώστε να ανταποκρίνεται στα βασικές αρχές του SEO, με βελτιστοποιημένες εικόνες, σωστά page slugs, meta data κ.α.

Τέλος, τοποθετήθηκαν, σε στρατηγικά σημεία, call-to-action buttons, ώστε να αυξήσουμε τις πιθανότητες ο χρήστης να ολοκληρώσει την εκάστοτε μετατροπή που είχαμε θέσει ως στόχο (πραγματοποίηση ραντεβού, εγγραφή σε newsletter κ.α.).

Επιπρόσθετα, για την ιστοσελίδα πραγματοποιήσαμε μια σειρά από γραφιστικά mock ups και εικονίδια, τα οποία ήταν εναρμονισμένα με τα χρώματα και την εικόνα της εταιρικής ταυτότητας. Με αυτόν τον τρόπο, καταφέραμε να ενισχύσουμε σημαντικά την εμπειρία του χρήστη, δημιουργώντας υπεράξια μέσω πρωτότυπου σχεδιαστικού υλικού.

Για την αποτελεσματική προβολή του AutoTechik στο δίκτυο αναζήτησης & προβολής της Google, ακολουθήσαμε 4 συγκεκριμένα βήματα.

Πρώτον, πραγματοποιήσαμε ανάλυση του όγκου των αναζητήσεων και της έντασης του ανταγωνισμού για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (keyword research) που σχετίζονται με τον κλάδο του ΚΤΕΟ.

Σε δεύτερο χρόνο και βάσει των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση, επιλέξαμε τον καταλληλότερο τύπο καμπάνιας (PPC, CPA, CPM κτλ.), για να καλύψει αποτελεσματικότερα τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησης.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε σχεδιασμό που περιλάμβανε το στήσιμο των καμπανιών, τον διαχωρισμό των λέξεων-κλειδιών σε κατάλληλες ομάδες διαφημίσεων και τον τύπο στόχευσης καμπανιών (π.χ. στόχευση σε τοπικό επίπεδο).

Τέλος, δημιουργήσαμε τις διαφημίσεις και τις επεκτάσεις διαφημίσεων βάσει της ομαδοποίησης λέξεων-κλειδιών που στοχεύσαμε. Οι διαφημίσεις στήθηκαν με άξονα τις βέλτιστες πρακτικές που υπαγορεύει η Google, σε όρους δομής και περιεχομένου.

Η ανταπόκριση που είχαμε σε όλες τις παραπάνω ενέργειες ήταν θετική, για όλο το φάσμα των ψηφιακών μέσων. Τα δεδομένα έδειξαν εξαιρετικά αποτελέσματα, τόσο σε ποιοτικό όσο και σε ποσοτικό επίπεδο.

Με τις ενέργειες μας, καταφέραμε να δώσουμε μια σύγχρονη εικόνα και ένα ανανεωμένο ύφος σε ένα αναγνωρισμένο brand 10τιας, επανατοποθετώντας το AutoTechink στην 1η θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]