Integrated Digital Marketing Campaign | Client: AutoTechik

Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ AutoTechik, ένα δημιούργημα πτυχιούχων μηχανικών της Θεσσαλονίκης που λειτουργεί με βασικό άξονα την υπευθυνότητα, τη συνέπεια και την τεχνογνωσία, ήρθε σε μας έχοντας ήδη ψηφιακή παρουσία, τόσο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και μέσω ιστοσελίδας.

Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε ήταν η απαρχαιωμένη και δυσλειτουργική ιστοσελίδα του, η οποία αναπόφευκτα υπονόμευε την εικόνα του brand. Σε έναν κλάδο με έντονο ανταγωνισμό και μικρή διαφοροποίηση των υπηρεσιών, το AutoTechik αποφάσισε, ορθά, να επενδύσει σε μια συντονισμένη προσπάθειας ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας.

Αναγνωρίζοντας, λοιπόν, την ανάγκη για αποτελεσματικότερη ψηφιακή παρουσία, απευθύνθηκε στην ομάδα μας για την επικοινωνιακή ανασύσταση της εικόνας του και τη στοχευμένη προώθηση του σε όλο το φάσμα των ψηφιακών μέσων.

Αρχικά, δημιουργήθηκε μια νέα εταιρική ιστοσελίδα), βάσει των βέλτιστων πρακτικών σχετικά με την εμπειρία χρήστη (User Experience) και την ευκολία διεπαφής χρήστη-ιστοσελίδας (User Interface), ενώ δόθηκε σημαντική έμφαση στον στρατηγικό σχεδιασμό της σελίδας, ώστε να ανταποκρίνεται στα βασικές αρχές του SEO, με βελτιστοποιημένες εικόνες, σωστά page slugs, meta data κ.α.

Επίσης, τοποθετήθηκαν, σε στρατηγικά σημεία, call-to-action buttons, ώστε να αυξήσουμε τις πιθανότητες ο χρήστης να ολοκληρώσει την εκάστοτε μετατροπή που είχαμε θέσει ως στόχο (πραγματοποίηση ραντεβού, εγγραφή σε newsletter κ.α.), αλλά και δημιουργήσαμε μια σειρά από γραφιστικά mock ups και εικονίδια, τα οποία ήταν εναρμονισμένα με την εταιρική ταυτότητα και παλέτα χρωμάτων. Με αυτόν τον τρόπο, καταφέραμε να ενισχύσουμε σημαντικά την εμπειρία του χρήστη, δημιουργώντας υπεραξία μέσω πρωτότυπου σχεδιαστικού υλικού.

Για την αποτελεσματική προβολή του AutoTechik στο δίκτυο αναζήτησης & προβολής της Google, πραγματοποιήσαμε ανάλυση του όγκου των αναζητήσεων και της έντασης του ανταγωνισμού για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (keyword research) που σχετίζονται με τον κλάδο του ΚΤΕΟ, και, βάσει των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση, επιλέξαμε τον καταλληλότερο τύπο καμπάνιας (PPC, CPA, CPM κτλ.), για να καλύψει αποτελεσματικότερα τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησης.

Τέλος, με αφορμή τη συμπλήρωση, μάλιστα, 10 χρόνων λειτουργίας, η AutoTechik θέλησε να επιβραβεύσει τόσο τους υφιστάμενους όσο και τους νέους πελάτες της με μια ενοποιημένη προωθητική καμπάνια. Έτσι, το concept που δημιουργήθηκε ήταν το “AutoTechik 10 χρόνια – Δώρα“, ενώ για το στήσιμο της συγκεκριμένης καμπάνιας, δημιουργήθηκε γραφιστικό υλικό, το οποίο επικοινωνήθηκε τόσο online στα κοινωνικά δίκτυα και την ιστοσελίδα, όσο και offline, με flyers και αφίσα.

Η συνολική ανταπόκριση που είχαμε από όλες τις παραπάνω ενέργειες ήταν εξαιρετικά θετική, για όλο το φάσμα των ψηφιακών μέσων. Τα δεδομένα απέφεραν πολύ σημαντικά αποτελέσματα, τόσο σε ποιοτικό όσο και σε ποσοτικό επίπεδο.

Με τις ενέργειες μας, καταφέραμε να δώσουμε σύγχρονη εικόνα και ανανεωμένο ύφος σε ένα αναγνωρισμένο brand, τοποθετώντας το AutoTechink στην 1η θέση των προτιμήσεων για ΚΤΕΟ υπηρεσίες στην Θεσσαλονίκη.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]