E-commerce & Social Media | Client: Combo Living

Η ομάδα της Combo Living μας προσέγγισε με στόχο τη χάραξη μιας UX (user experience) στρατηγικής για το e-shop της, που να δίνει στοχευμένη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη και τη minimal αισθητική. Μέσα από τη συνεργασία μας, επικεντρωθήκαμε στη βελτιστοποίηση του UX, τόσο για τους χρήστες desktop όσο και για τους χρήστες κινητών, με έμφαση στο whitespace.

Επιπλέον, αντλήσαμε έμπνευση από τα layouts των περιοδικών, για να δημιουργήσουμε μια αίσθηση πολυτέλειας και κλάσης, που ευθυγραμμίζεται με τα προϊόντα υψηλής ποιότητας τα οποία προσφέρονται στον ιστότοπο.

Ως αποτέλεσμα των προσπαθειών μας, καταφέραμε να επιτύχουμε σημαντικές βελτιώσεις στις βασικές μετρήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος σε επίπεδο performance. Συγκεκριμένα, είδαμε 200% αύξηση του ποσοστού κλικ (CTR), 150% αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας (AOV) και 300% αύξηση των συνολικών πωλήσεων.

Για να επιτύχουμε αυτά τα αποτελέσματα, χρησιμοποιήσαμε μια σειρά στρατηγικών, μεταξύ των οποίων ήταν η βελτιστοποίηση της πλοήγησης και της διάταξης του ιστότοπου, ώστε να διευκολύνουμε τους χρήστες να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, η χρήση εικόνων και βίντεο υψηλής ποιότητας, για την προβολή των προϊόντων και τη δημιουργία αίσθησης πολυτέλειας, και η ενσωμάτωση της ανατροφοδότησης των χρηστών και των δοκιμών, για τη συνεχή βελτίωση του ιστότοπου.

Συνολικά, η συνεργασία μας με την ομάδα της Combo Living βοήθησε το brand να πετύχει τους επιχειρηματικούς της στόχους, επεκτείνοντας τη συνεργασία σε όλο το φάσμα του digital marketing.