Κατασκευή E-shop μέσω ΕΣΠΑ

All Around Fun Success FB Campaign: 3 Mήνες 277% ROAS

Allaroundfun Case study CRO

ROAS 277% 

6.322€ Διαφημιστικά Έξοδα (Ad Spent) 

23.861€ Έσοδα από Πωλήσεις (Revenue)

E-SHOP: allaroundfun.gr

Η επιχείρηση All Around Fun ιδρύθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και δραστηριοποιείται στον κλάδο των παιχνιδιών. Τα προϊόντα της αποτελούνται κυρίως από παιδικά παιχνίδια, επιτραπέζια και κουκλόσπιτα, ωστόσο προσφέρει και εποχιακά, όπως αποκριάτικες στολές, πασχαλινές λαμπάδες και χριστουγεννιάτικα.

Ο Στόχος

Οικονομικά αποδοτικές μετατροπές

Δεδομένου ότι αποτελούσε μία νέα επιχείρηση με ανύπαρκη παρουσία στα social media και μηδενική επισκεψιμότητα στο eshop η πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν τεράστια. Αφενός γιατί έπρεπε να γίνει μία δυναμική είσοδος στην αγορά και αφετέρου γιατί αυτή η είσοδος έπρεπε να ακολουθείται και από αποτέλεσμα, καθώς πλησίαζε η περίοδος των Χριστουγέννων και ήταν ευκαιρία για τον brand να δείξει τη δυναμική του.

Η Λύση

Σχεδίαση Καμπάνιας Βελτιστοποίησης Διαφημίσεων

Ξεκινήσαμε από μία έρευνα ανταγωνισμού για να δούμε πώς επικοινωνούν το προϊόν στον κλάδο αντίστοιχα brands, προκειμένου να βρούμε τις αδυναμίες και να τις ξεπεράσουμε. 

Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε testing δοκιμές σε προϊόντα και κοινά για να δούμε τι λειτουργεί καλύτερα και πιο αποδοτικά για τον συγκεκριμένο κλάδο, καθώς και ποιοι καταναλωτές ανταποκρίνονται καλύτερα.

Έχοντας προσδιορίσει τα βασικά μας κριτήρια, προχωρήσαμε στη δημιουργία μίας καμπάνιας με βάση τα αποτελέσματα που συλλέξαμε.

Στήσιμο Καμπάνιας Δυναμικής Διαφήμισης

Αφού κάναμε εκτενείς δοκιμές συγκρίνοντας τη διαφήμιση εναλλασσόμενων εικόνων με άλλους τύπους διαφημίσεων, είδαμε ότι το carousel είχε πιο ευνοϊκά αποτελέσματα.

Για το λόγο αυτό, επιλέξαμε να προχωρήσουμε σε δυναμικές διαφημίσεις με παρουσίαση διαδοχικών εικόνων, για να προσελκύσουμε το κοινό μέσα από μια εντυπωσιακή σειρά εικόνων με σχετικά προϊόντα.

Βελτιστοποίηση Καμπάνιας

Η βελτιστοποίηση της καμπάνιας σύμφωνα με το conversion rate έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Η καμπάνια ξεκίνησε με 10€ ημερησίως και με σταδιακή αύξηση του budget και βελτιστοποίηση, έφτασε έως και τα 100€ ημερησίως, χωρίς καμία στιγμή να χάσει το κέρδος της. 

Με την σταδιακή βελτιστοποίηση και τη συνεχή παρακολούθηση των αγορών, τόσο των online, όσο και των τηλεφωνικών, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον προσδοκώμενο στόχο κατά πολύ.

Παρόμοια Κοινά και Remarketing

Έχοντας συλλέξει λοιπόν αρκετά δεδομένα από κοινό που επισκέπτεται το eshop allaroundfun.gr, στοχεύσαμε σε παρόμοια κοινά (Lookalikes), με σκοπό να προσελκύσουμε επιπλέον πιθανούς πελάτες. 

Παράλληλα, στήσαμε καμπάνια Remarketing, στοχεύοντας σε προσαρμοσμένα κοινά που έχουν επισκεφθεί προηγουμένως την ιστοσελίδα, με σκοπό να τους θυμίσουμε τα προϊόντα που αναζήτησαν.

Η Επιτυχία

Άμεση Αύξηση Πωλήσεων και Καθοριστική Θέση στην Αγορά

Με αυτή την εκστρατεία δυναμικών διαφημίσεων με βελτιστοποίηση προϋπολογισμού, η All Around Fun έκανε μία δυναμική είσοδο στον κλάδο, κερδίζοντας ένα καλό μερίδιο στην αγορά των παιχνιδιών και αυξάνοντας τα κέρδη της από τη διαφήμιση στο Facebook.

Περίοδος 1/1/2021 – 31/3/2021

Spend 6.322€

Revenue 23.861€

Total Purchases 539

Cost per Purchase 11,7€ 

ROAS : 3,74 (4:1)

*Οι διαφημιστικές δαπάνες είναι υπολογισμένες χωρίς το Φ.Π.Α

*ROAS: Return On Ad Spend

Επιπλέον Τεχνικές Προώθησης και Αύξησης Αναγνωρισιμότητας

CONTACT

Επικοινωνείστε μαζί μας για να λάβετε μία προσαρμοσμένη πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]