Branding | Client: reMind

Η Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer & Συγγενών Διαταραχών Χαλκίδας παρέχει υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, με κύριο άξονα την πρόληψη για την υγεία του εγκεφάλου και τη συναισθηματική υγεία.

Η ομάδα μας κλήθηκε να αποτυπώσει σε επίπεδο επωνυμίας και λογοτύπου την ταυτότητα της Εταιρείας, η φιλοσοφία της οποίας περιστρέφεται γύρω από την προσωποκεντρική φροντίδα, τον συνεργατικό χαρακτήρα της κοινότητας και τις διαγενεακές δράσεις επαφής νέων με άτομα τρίτης ηλικίας.

Η τελική ονομασία που επιλέχθηκε ήταν reMind, ως ένας λεκτικός συνδυασμός του κύριου προθέματος επανάληψης (re) με την πολυπρισματική έννοια του νου (mind), συνδυασμός που, έτσι και αλλιώς, αποτελεί αυτούσιο και εύκολα αναγνωρίσιμο όρο ως ρήμα (remind = υπενθυμίζω).

Πρόκειται για έναν συγκερασμό που υποστασιοποιεί γλωσσικά τον κεντρικό στόχο της Εταιρείας (ότι δηλαδή πρέπει να υπενθυμίζεται στα άτομα με Alzheimer και συγγενείς διαταραχές ότι αξίζουν να έχουν τη βέλτιστη ποιότητα ζωής) με τη βασική λογική της (ότι δηλαδή η εκπαίδευση και εγρήγορση του νου έρχεται μέσα από επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες, ενέργειες ενδυνάμωσης και αλληλεπιδράσεις με διάφορες ομάδες ατόμων).

Αναφορικά με τον σχεδιασμό του λογοτύπου, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε χρώματα και γραμματοσειρά που θα απέπνεαν μια αίσθηση ηρεμίας, γαλήνης και χαράς. Η χρήση αποκλειστικά πεζών γραμμάτων και ο διαχωρισμός προθέματος και key concept πλαισιώθηκε από τη γραφιστική απεικόνιση του “m” με τη φιγούρα ενός ελέφαντα.

Το συμπαθέστατο και πανέξυπνο τετράποδο είναι γνωστό για την πολύ καλή μνήμη του, την οποία χρησιμοποιεί για τον προσανατολισμό του. Εύλογα, λοιπόν, η χαρακτηριστική προβοσκίδα του ελέφαντα επιστρατεύθηκε προκειμένου να απεικονίσει, ως συμβολισμός, τη δύναμη, τη σοφία και τη μακροζωία, που η reMind επιδιώκει για τα άτομα με Alzheimer και όχι μόνο.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]