Branding | Client: Aethereal

Η ελληνική εταιρεία AETHERAL σχεδιάζει υψηλής ποιότητας προϊόντα Skin Care και είναι γνωστή για την ομώνυμη σειρά περιποίησης προσώπου, που ανταποκρίνεται με μοναδικό τρόπο στις σύγχρονες περιβαλλοντικές συνθήκες και ανάγκες του γυναικείου δέρματος.

Από την ομάδα μας ζητήθηκε η συγκρότηση, συνολικά, της εταιρικής ταυτότητας, με την εύρεση επωνυμίας, τη δημιουργία λογοτύπου και τον σχεδιασμό του packaging, αλλά και η κατασκευή του σχετικού ηλεκτρονικού καταστήματος, ταυτόχρονα με την παραγωγή περιεχομένου για τα ψηφιακά σημεία διεπαφής και τη διενέργεια καμπανιών σε κοινωνικά μέσα.

Πιο συγκεκριμένα, η ονοματοδοσία της εταιρείας, και κατ’ επέκταση της βασικής σειράς αντιγήρανσης, έπρεπε να αποτυπωθεί με έναν χαρακτηριστικό όρο, πολλαπλών συνδηλώσεων και ταυτόχρονων νοηματοδοτήσεων. Η επιλογή του όρου “aethereal” παραπέμπει στην εύθραυστη φύση της επιδερμίδας του προσώπου, αλλά και ενσωματώνει την πραγματική (real) προοπτική διατήρηση της νεανικής σφριγηλότητας με τη χρήση των κατάλληλων skincare προϊόντων.

Αναφορικά με τη δημιουργία του λογοτύπου, επιλέχθηκε μια distinctive γραμματοσειρά προκειμένου να μπορεί να διακριθεί εντός του ονόματος η real προκείμενη και χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο μια δισυπόστατη εκδοχή ενός νυχτολούλουδου ώστε να παραπέμψει στο αποτέλεσμα της χρήσης των skincare προϊόντων κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ως προς την εταιρική παλέτα χρωμάτων, προτιμήθηκε ως βάση το μωβ με στόχο αυτή η επιλογή να αποτελέσει μετωνυμία της απαιτούμενης γνώσης πίσω από τη σειρά αντιγήρανσης, της δεδομένης ικανότητας των προϊόντων να επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και της πολυτέλειας την οποία οφείλουμε στον εαυτό μας.

Η συγκρότηση μιας προσεχτικά στοχευμένης εταιρικής ταυτότητας έδωσε τη δυνατότητα για τη δημιουργία καλαίσθητων και πρακτικών συσκευασιών για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, αλλά και την κατασκευή ενός eshop, μέσω του οποίου το ευρεύ κοινό θα μπορούσε να προμηθευθεί τις δημιουργίες της Aethereal.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην clean αισθητική της ιστοσελίδας ως διακειμενική ενσωμάτωση της εταιρικής παλέτας χρωμάτων και ταυτότητας, γενικότερα, αλλά και στον responsive χαρακτήρα του UI-UX, προκειμένου το eshop να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις του e-commerce.

Είναι δεδομένο πως μια σχεδιασμένη με βάση κάθε λεπτομέρεια εταιρική ταυτότητα με ξεκάθαρο ψηφιακό προσανατολισμό που, ταυτόχρονα, μπορεί να υποστασιοποιηθεί σε επίπεδο packaging, δεν μπορεί να αποτελέσει και αφετηρία για την παραγωγή εκλεπτυσμένου περιεχομένου για social media, που αναβαθμίζει οπτικά και αισθητικά τα ποιοτικά προϊόντα περιποίησης της Aethereal.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]