Η οικογενειακή επιχείρηση Fun Fashion είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο των στολών, η οποία από το 1990 επικεντρώνεται στην παραγωγή πρωτότυπων αποκριάτικων κοστουμιών. Στις συλλογές της, που ανανεώνονται σε ετήσια βάση, υπάρχουν, επίσης, παραδοσιακές και χριστουγεννιάτικες στολές, αλλά και πολλά αποκριάτικα αξεσουάρ.
Η Fun Fashion απευθύνθηκε στην ομάδα μας προκειμένου να ανασυγκροτήσει την εταιρική της ταυτότητα σε επίπεδο logo re-design, κάτι που θα της έδινε τη δυνατότητα να επικαιροποιήσει και να αναβαθμίσει αισθητικά τους καταλόγους της. Ταυτόχρονα, από την ομάδα μας ζητήθηκε η υλοποίηση ψηφιακών μάρκετινγκ ενεργειών, προκειμένου να δημιουργήσει προϋποθέσεις για σύναψη επαγγελματικών συνεργασιών με φυσικά καταστήματα.

Το καινούριο λογότυπο θα έπρεπε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας ψηφιακά προσανατολισμένης εταιρικής ταυτότητας, η οποία είχε ανάγκη να καταστεί πιο ευδιάκριτη, μέσω ενός επανασχεδιασμού που θα αναδείκνυε τον χαρακτήρα και τη φιλοσοφία της Fun Fashion. Στη βάση μιας ολιστικής προσέγγισης brand name, symbol & description, αποδώσαμε το πνεύμα της επιχείρησης περιγράφοντας με ευκρίνεια το τι κάνει, με ένα λογότυπο που παραπέμπει στην εικονοποιία ενός αποκριάτικου πάρτυ και εξανθρωπίζει το brand με τη γνώριμη φιγούρα του μικρού μάγου.

Οι καινούριοι κατάλογοι που δημιουργήθηκαν για να παρουσιάσουν τις επικαιροποιημένες συλλογές στολών και αξεσουάρ για τα Χριστούγεννα και τις Απόκριες, ενσωμάτωσαν με δημιουργικό τρόπο την ανανεωμένη εταιρική παλέτα χρωμάτων και ευθυγραμμίστηκαν με τον υφολογικό χαρακτήρα του νέου λογοτύπου. Έτσι, μια απόλυτα Fun διάθεση αποτυπώθηκε πλήρως στην Fashion εκδοχή των αγαπημένων γιορτών, μικρών και μεγάλων.

Για την προοπτική να επικοινωνηθεί η αναδιαμορφωμένη εταιρική ταυτότητα και οι αναβαθμισμένοι κατάλογοι σε δυνητικούς συνεργάτες, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια απολύτως στοχευμένη performance marketing ενέργεια. Η Lead Generation καμπάνια στο Facebook για αναζήτηση ενδιαφερόμενων επαφών (leads), ώστε να προκύψουν άμεσα B2B συνεργασίες, βασίστηκε στο promo Call-to-Action για δωρεάν αποστολή των νέων εμπορικών καταλόγων.

Με άξονα την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, τους καλαίσθητα διαμορφωμένους καταλόγους και την άρτια σχεδιασμένη Lead Generation καμπάνια που διεξήχθη, η Fun Fashion πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει. Αναβάθμισε ουσιαστικά το συνολικό branding της, βελτίωσε αισθητά την εμπορική της εικόνα και, τελικά, αύξησε σημαντικά το δίκτυο των συνεργατών της.