Η LingoFlex αποτελεί μια νέα καινοτόμα πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης, μέσω της οποίας μπορεί ο καθένας να πιστοποιήσει τις γνώσεις του στα Αγγλικά ή σε άλλες ξένες γλώσσες, οπουδήποτε και αν βρίσκεται.
Η ομάδα μας ανέλαβε την 360º Digital Branding στρατηγική της LingoFlex με σκοπό το brand να ενταχθεί ομαλά στην αγορά και να επικοινωνήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κύρια ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα.
Έτσι, η στρατηγική που ακολουθήσαμε περιελάμβανε μια σειρά από βήματα. Πιο συγκεκριμένα, σε πρώτο στάδιο, δημιουργήθηκε το αντιπροσωπευτικό λογότυπο και η βασική χρωματική παλέτα της επιχείρησης.

Δεδομένου ότι η επιχείρηση ανήκει στον εκπαιδευτικό κλάδο και το κοινό-στόχο αποτελείται (και) από μικρότερες ηλικίες, θελήσαμε να δώσουμε μια πιο fun διάθεση με τη λέξη “Flex”, ενώ κάναμε και ορισμένες πρόσθετες σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο λογότυπο, για να ολοκληρωθεί οπτικά το εν λόγω concept.

Επιπρόσθετα, δημιουργήσαμε branded icons για τα παρεχόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις υπηρεσίες, και ορισμένα πιο γενικής κατεύθυνσης, τύπου emoji, για την επικοινωνία στα social media.


Στο δεύτερο στάδιο, ακολούθησε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της εταιρικής ιστοσελίδας. Το website βασίστηκε, τόσο αισθητικά όσοι και σε επίπεδο UI/UX, στην εταιρική ταυτότητα, προκειμένου να υπάρχει μια ενιαία και χρηστική εικόνα της επιχείρησης στο συγκεκριμένο σημείο διεπαφής.

Στη συνέχεια,, δημιουργήθηκαν τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας περιεχομένου, μέσω των οποίων η επιχείρηση διατηρεί, πλέον, επαφή με τους χρήστες και τους ακόλουθους. Το δε περιεχόμενο που παράγεται για τα social media είναι κυρίως ενημερωτικό (νέα προγράμματα, offers) και εκπαιδευτικό (ξένες γλώσσες και ποια η σημασία τους, quizzes), ενώ η επικοινωνία του γίνεται, κυρίως, μέσα από γραφιστικές εικόνες και video.

Τη στρατηγική περιεχομένου ολοκλήρωσε το branded promo video που δημιουργήσαμε, το οποίο αναδεικνύει παραστατικά την πλατφόρμα της LingoFlex. Μέσα από το συγκεκριμένο βίντεο, παρουσιάζεται ο τρόπος λειτουργίας της πλατφόρμας, διευκρινίζεται σε ποιους απευθύνεται, αλλά και εξηγείται γιατί κανείς να πρέπει να την επιλέξει.

Τέλος, προχωρήσαμε στη σύνθεση ενός 360º πλάνου προώθησης. Με βάση αυτό, η διαφήμιση της επιχείρησης υλοποιείται μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας ταυτόχρονα, με σκοπό το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Πρόκειται για ένα πλάνο που περιλαμβάνει διαφημίσεις αναζήτησης και προβολής στην Google (Search-Display), επαναστόχευσης κοινού (Remarketing), καμπάνιες αύξησης επαφών (Lead Generation), συνεργασίες με influencers και PR advertorials σε ιστοτόπους ενδιαφέροντος.
