360º Digital Branding Strategy | Client: LingoFlex

Η LingoFlex αποτελεί μια νέα καινοτόμα πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης, μέσω της οποίας μπορεί ο καθένας να πιστοποιήσει τις γνώσεις του στα Αγγλικά ή σε άλλες ξένες γλώσσες, οπουδήποτε και αν βρίσκεται.

Η InYourCity ανέλαβε την 360º Digital Branding στρατηγική της LingoFlex. Σκοπός μας ήταν το brand να ενταχθεί ομαλά στην αγορά και να επικοινωνήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κύρια ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα. Συνεπώς, η στρατηγική που ακολουθήσαμε περιελάμβανε τα εξής βήματα:

Σε πρώτο στάδιο, δημιουργήθηκε το αντιπροσωπευτικό λογότυπο και η βασική χρωματική παλέτα της επιχείρησης.

Δεδομένου ότι η επιχείρηση ανήκει στον εκπαιδευτικό κλάδο και το κοινό-στόχο αποτελείται (και) από μικρότερες ηλικίες, θελήσαμε να δώσουμε μια πιο fun διάθεση με τη λέξη “Flex”.

Πέρα από την ενσωμάτωσή της επικοινωνιακά σε κειμενογραφία και λεζάντες, κάναμε και κάποιες σχεδιαστικές επεμβάσεις στο λογότυπο για να ολοκληρωθεί οπτικά το εν λόγω concept .

Δημιουργήσαμε branded icons για τα παρεχόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις υπηρεσίες και άλλα, πιο γενικά, τύπου “emoji”, για την επικοινωνία στα social media.

Ακολούθησε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της εταιρικής ιστοσελίδας lingoflex.gr. Το website βασίστηκε στην εταιρική ταυτότητα, προκειμένου να υπάρχει μια ενιαία εικόνα της επιχείρησης προς τους χρήστες.

Δημιουργήθηκαν τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας περιεχομένου, μέσω των οποίων η επιχείρηση διατηρεί πλέον επαφή με τους χρήστες και τους ακόλουθους.

Το περιεχόμενο που παράγεται για τα social media είναι κυρίως ενημερωτικό (νέα προγράμματα, offers) και εκπαιδευτικό (ξένες γλώσσες και ποια η σημασία τους, quizzes). Η επικοινωνία του γίνεται μέσα από εικόνες και video, σε γραφιστικά posts και stories.

Τη στρατηγική περιεχομένου ολοκληρώνει το branded promo video που δημιουργήσαμε, το οποίο αναδεικνύει παραστατικά την πλατφόρμα της LingoFlex. Μέσα από το συγκεκριμένο promo, εξηγείται ο τρόπος λειτουργίας της πλατφόρμας, σε ποιους απευθύνεται, αλλά και γιατί κανείς να την επιλέξει.

Ως τελευταίο στάδιο, προχωρήσαμε στη σύνθεση ενός 360º πλάνου προώθησης. Με βάση αυτό, η διαφήμιση της επιχείρησης υλοποιείται από διάφορα κανάλια επικοινωνίας ταυτόχρονα, με σκοπό το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Το πλάνο περιλαμβάνει διαφημίσεις αναζήτησης και προβολής στην Google (Search-Display), επαναστόχευσης κοινού (Remarketing), καμπάνιες αύξησης επαφών (Lead Generation), συνεργασίες με influencers και PR advertorials σε άλλους ιστοτόπους.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]