360° Digital Branding | Client: Phlebology Clinic

Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε μια σύγχρονη εταιρική ταυτότητα για το Ιατρείο Phlebology Clinic.

Η βασική ανάγκη που καλύψαμε για το ιατρείο ήταν η τυποποίηση των υπηρεσιών του και η δημιουργία υπεραξίας. Το δεύτερο, το πετύχαμε μέσω μιας συνεπούς εταιρικής εικόνας.

Σκοπός μας ήταν να δώσουμε μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση στο brand Phlebology Clinic, επιλέγοντας ένα ξεκάθαρο design.

Η επιλογή των χρωμάτων μπλε και κόκκινο παραπέμπει σε φλέβες και αρτηρίες. Αυτές αποτυπώθηκαν στο design ως δύο γραμμές που ενώνονται, δημιουργώντας έτσι την αίσθηση ενός ανθρώπινου σώματος.

Με τη συγκεκριμένη προσέγγιση, το λογότυπο της Phlebology Clinic στέκεται πλέον σε διαφημιστικά έντυπα, folders και έχει αντικατασταθεί σε όλα τα Social Media, καθώς και στην εταιρική ιστοσελίδα, διατηρώντας ενιαία τη σύγχρονη εταιρική ταυτότητα της κλινικής.

Η φωτογράφηση του ανθρώπινου δυναμικού της κλινικής πραγματοποιήθηκε για την περαιτέρω πλαισίωση της εταιρικής ταυτότητας και της δημόσιας εικόνας, αλλά και για χρήση του υλικού στα social media.

Φωτογράφηση για την ομάδα κλινικής Phlebology Clinic

Από τους στόχους που τέθηκαν ήταν, μεταξύ άλλων, η αύξηση των ραντεβού. Στη βάση αυτή, προχωρήσαμε σε καμπάνιες Lead Generation με στοχευμένα κοινά (βάσει τοποθεσίας, ηλικίας κ.α.).

Δεδομένου ότι το Facebook περιορίζει την προώθηση χειρουργικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών που σχετίζονται με botox, εμπνευστήκαμε εναλλακτικές καμπάνιες. Τις πλαισιώσαμε με κατάλληλες λεζάντες και γραφικά, ξεπερνώντας με ευκολία το συγκεκριμένο εμπόδιο.

Παράλληλα με τις ενέργειες στα social media, πραγματοποιήσαμε και προώθηση μέσω του δικτύου αναζήτησης και προβολής της Google (Google Ads & Remarketing Display) .

Για τα Google Ads, πραγματοποιήθηκε έρευνα για στοχευμένες λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες του ιατρείου. Δομήσαμε τις καμπάνιες και κατευθύναμε το κοινό στα αντίστοιχα landing pages εντός της ιστοσελίδας.

Τέλος, εφαρμόσαμε καμπάνιες remarketing, τόσο σε καμπάνιες Display όσο και σε λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για το δίκτυο αναζήτησης (Remarketing Lists for Search Ads – RLSA).

Το ιατρείο Phlebology Clinic κατάφερε να δημιουργήσει υπεραξία, ενισχύοντας τη δημόσια εικόνα του με τη νέα εταιρική ταυτότητα. Ταυτόχρονα, οι διαφημιστικές καμπάνιες προσέλκυσαν νέους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι προσέφυγαν στο ιατρείο προκειμένου να τους παρασχεθούν σχετικές ιατρικές υπηρεσίες.

CONTACT

Επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε μια προσαρμοσμένη για εσάς πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]