Στόχος του συγκεκριμένου project ήταν να αναδείξουμε μια σύγχρονη εταιρική ταυτότητα για το ιατρείο Phlebology Clinic και να την πλαισιώσουμε με ψηφιακές δράσεις που θα αναδείκνυαν το σύγχρονο πρόσωπο της κλινικής και τις πολύτιμες υπηρεσίες που παρέχει το ανθρώπινο δυναμικό της.
Προκειμένου, λοιπόν, να δημιουργηθεί ένα διακριτό ιατρικό brand, επιλέξαμε να προσδώσουμε μια ανθρωποκεντρική διάσταση μέσα από ένα ξεκάθαρο design. Συγκεκριμένα, η επιλογή των χρωμάτων μπλε και κόκκινο παραπέμπει σε φλέβες και αρτηρίες, οι οποίες αποτυπώθηκαν στο design ως δύο γραμμές που ενώνονται, δημιουργώντας έτσι την αίσθηση ενός ανθρώπινου σώματος.

Με την εν λόγω προσέγγιση, το λογότυπο της Phlebology Clinic αποτέλεσε βασικό οδηγό για τη γραφιστική πλαισίωση καρτών, διαφημιστικών εντύπων, folders κ.α., ενώ, ταυτόχρονα, εκσυγχρόνισε την ψηφιακή παρουσία του ιατρείου σε όλα τα σημεία διεπαφής (εταιρική ιστοσελίδα και κοινωνικά μέσα), διατηρώντας ενιαία την εταιρική ταυτότητα της κλινικής.




Στους μάρκετινγκ στόχους που τέθηκαν πέρα από τη δημιουργία μιας σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας, συμπεριλαμβάνονταν, μεταξύ άλλων, η άμεση αύξηση των ραντεβού για την κλινική. Στη βάση αυτή, προχωρήσαμε σε καμπάνιες Lead Generation με στοχευμένα κοινά (βάσει τοποθεσίας, ηλικίας κ.α.). Δεδομένου, μάλιστα, ότι το Facebook περιορίζει την προώθηση χειρουργικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών που σχετίζονται με botox, εμπνευστήκαμε εναλλακτικές καμπάνιες, τις οποίες πλαισιώσαμε με κατάλληλες λεζάντες και γραφικά, ξεπερνώντας με ευκολία το συγκεκριμένο εμπόδιο.
Παράλληλα με τις ενέργειες στα social media, πραγματοποιήσαμε και προώθηση μέσω του δικτύου αναζήτησης και προβολής της Google (Google Ads & Remarketing Display). Συγκεκριμένα, για τα Google Ads, πραγματοποιήθηκε έρευνα για στοχευμένες λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες του ιατρείου και, στη συνέχεια, δημιουργήσαμε σχετικές καμπάνιες και κατευθύναμε το κοινό στα αντίστοιχα landing pages εντός της ιστοσελίδας.
Το ιατρείο Phlebology Clinic κατάφερε να δημιουργήσει σύντομα υπεραξία, ενισχύοντας τη δημόσια εικόνα του με τη νέα εταιρική του ταυτότητα. Ταυτόχρονα, οι διαφημιστικές καμπάνιες προσέλκυσαν νέους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι προσέφυγαν στο ιατρείο προκειμένου να τους παρασχεθούν οι εξειδικευμένες ιατρικές υπηρεσίες.