Τι είναι το On Page SEO;

Το On Page SEO είναι η πρακτική βελτιστοποίησης περιεχομένου ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης. Οι πρακτικές αυτές περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση τίτλων (ετικέτες), περιεχομένου (κείμενο, φωτογραφίες), εσωτερικών συνδέσεων και διευθύνσεων URL.

Ποια είναι τα στοιχεία που καθορίζουν το On Page SEO;
on page seo παράγοντες

Η λέξη κλειδί που στοχεύουμε ελέγχεται από την Google στο αν είναι στρατηγικά τοποθετημένη στα παρακάτω σημεία:

1. Ετικέτες τίτλων

Ο τίτλος κάθε σελίδας, σε HTML όρους, ονομάζεται ετικέτα τίτλου (ή αλλιώς HTML τίτλος). 

Οι ετικέτες τίτλου εμφανίζονται στην Google με μεγαλύτερη γραμματοσειρά (μπλε χρώμα). Ορίζονται ως επικεφαλίδα με τη μορφή HTML κώδικα <title> Τίτλος </title>. Ο τίτλος δεν εμφανίζεται εσωτερικά στη σελίδα, παρά μόνο στον κώδικα HTML.

Τίτλος σελίδας on page seo

Η τοποθέτηση της λέξης κλειδί (Π.χ. Digital Marketing Agency) που στοχεύουμε προτείνεται να υπάρχει στον τίτλο της σελίδας. Ως αποτέλεσμα, η Google μπορεί να εντοπίσει με ευκολία την σχετικότητα της λέξης κλειδί στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Αποτελέσματα μηχανής αναζήτησης Τίτλος On Page SEO

2. Μετα-περιγραφές (meta descriptions):

Έχει χαρακτηριστεί ως on page SEO στοιχείο γιατί βρίσκεται στο κώδικα HTML της σελίδας, αλλά δεν είναι ορατό σε κάποιον που διαβάζει το περιεχόμενο της.

meta description περιγραφή on page seo

Tα μεταδεδομένα (metadata) περιγράφουν τη σελίδα και το περιεχόμενό της σε μια κατακλείδα. Η μετα-περιγραφή (meta description) είναι συνήθως μια με δύο προτάσεις. 

Το κείμενο που εμφανίζεται στην περιγραφή υπάρχει στα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης (SERP) και είναι ακριβώς κάτω από τον τίτλο.

Μετά περιγραφή μηχανή αναζήτησης SEO

3. Κεφαλίδες (Headings)

Οι επικεφαλίδες κειμένου βοηθούν τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το κείμενο και τη σχετικότητα με τις λέξεις κλειδιά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Λειτουργούν ως οδηγοί για τους αναγνώστες και διευκολύνουν τους χρήστες να κατανοήσουν τι είναι σημαντικό να διαβάσουν.

Ελκυστικοί τίτλοι headings εσωτερικά των σελίδων ή των άρθρων αυξάνουν την διάρκεια επισκεψιμότητας των χρηστών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι υποσελίδες κατατάσσονται σε καλύτερες θέσεις.

headings on Page SEO

Στη συγγραφή ενός άρθρου ή κατασκευή μίας ιστοσελίδας (υπηρεσίας ή προϊοντική) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις κλειδιά στον τίτλο και στα υπόλοιπα headings (h1,h2,h3,h4).

4. Εναλλακτικό κείμενο (alt text):

εναλλακτικό κείμενο alt text-seo

Τα εναλλακτικά κείμενα είναι οι περιγραφές μιας εικόνας. Οι χρήστες με προβλήματα όρασης που χρησιμοποιούν συσκευές ανάγνωσης, μπορούν να επωφεληθούν από αυτά, καθώς το λογισμικό ομιλίας (speech software) μπορεί να τους τα διαβάσει.

Πολλοί αναφέρουν ότι έχει αυξηθεί η επισκεψιμότητα των σελίδων τους λόγω της παρουσίας εναλλακτικών κειμένων στις φωτογραφίες του website. 

Η σημασία των λέξεων κλειδιών στην γλώσσα των υπολογιστών

Οι υπολογιστές έχουν μια δική τους γλώσσα, εντελώς διαφορετική από την δική μας, με την οποία καταλαβαίνουν τα πράγματα. 

Για τον λόγο αυτό, δεν είναι εύκολο ένας άνθρωπος να προσαρμόσει την γραφή του για να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης.

Όμως, ακόμη και μικρές αλλαγές στη γραφή μπορούν να κάνουν την διαφορά. Ένας υπολογιστής μπορεί να καταλάβει τις λέξεις σαν λέξεις και όχι τόσο σαν έννοιες. 

Ακόμα και αν δεν μπορούν να καταλάβουν δυο λέξεις μαζί σαν μια έννοια, μπορούν να ομαδοποιήσουν παρόμοιες σελίδες στο ευρετήριό τους. 

Λέξεις κλειδιά (keywords) για το On Page SEO

Για να ταξινομηθούν οι σελίδες σωστά ανάλογα με το περιεχόμενό τους, οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να μπορούν να εντοπίζουν τις λέξεις κλειδιά.

Μια λέξη κλειδί μπορεί να αποτελείται από μια ή και παραπάνω λέξεις. Για παράδειγμα το ‘χρέος’ και το ‘πώς να βγεις από το χρέος’ είναι δύο διαφορετικές λέξεις κλειδιά. 

Οι λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από μικρότερες λέξεις αναζητούνται πιο πολύ από ότι οι μεγάλες. Αυτές ονομάζονται ‘head’ ή ‘primary’, ενώ οι μεγαλύτερες ονομάζονται ‘long tail’ . 

Οι πιο μεγάλες λέξεις κλειδιά αποτελούνται, κυρίως, από τις μικρότερες, προσθέτοντας απλά παραπάνω λέξεις, πιο συγκεκριμένες.

Το Google Ad Keyword Tool είναι ένα εργαλείο της Google, το οποίο μπορεί να μας δώσει στοιχεία για τις λέξεις που αναζητούν οι χρήστες.

Με το εργαλείο αυτό μπορούμε να εντοπίσουμε έως και 800 παραλλαγές long tail λέξεων κλειδιών που προέρχονται από primary keywords πριν ξεκινήσουμε μία SEO καμπάνια.

Μεγάλες λέξεις κλειδιά (long tail keywords)

Οι μεγάλες λέξεις κλειδιά (long tail keywords) έχουν λιγότερες αναζητήσεις. Ωστόσο, το περιεχόμενό τους είναι πιο συγκεκριμένο γι’ αυτό και το ποσοστό μετατροπής τους είναι υψηλότερο. 

Κάποιος που πληκτρολογεί ‘iPod’ σε μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να ψάχνει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα iPods. Τέτοιες πληροφορίες μπορείς να είναι φωτογραφίες, περιγραφές από διάφορα μοντέλα ή και κριτικές.

Κάποιος που πληκτρολογεί ‘32GB Λευκό iPod Touch’ σε μια μηχανή αναζήτησης είναι πιο πιθανό να ψάχνει το προϊόν με σκοπό την αγορά.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα χρειαστεί να ξεκινήσετε τις SEO καμπάνιες σας με long tail λέξεις-κλειδιά.

Αυτές οι λέξεις κλειδιά δεν είναι μόνο πιο συγκεκριμένες, αλλά συνήθως έχουν και λιγότερο ανταγωνισμό στις μηχανές αναζήτησης.

Κατάταξη με βάση τις λέξεις κλειδιά

Όταν ξεκινήσει η Google την κατάταξη (indexing), η ιστοσελίδα σας ξεκινάει να χτίζει εγκυρότητα για τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί.

Εάν έχετε μια ιστοσελίδα σχετική με αξεσουάρ για iPod και iPhone, είναι ουτοπικό να ξοδέψετε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας στοχεύοντας σε λέξεις κλειδιά όπως ‘iPhone αξεσουάρ’ και ‘iPod αξεσουάρ’. Και αυτό γιατί είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικές.

Η επιρροή των λέξεων κλειδιών

Οι λέξεις κλειδιά για την Google είναι εξαιρετικά σημαντικές. Αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, το περιεχόμενο των άρθρων και την κατηγορία των προϊόντων σας.

Για να γίνουν οι λέξεις κλειδιά χρήσιμες, χρειάζονται κανόνες και κριτήρια που θα καθορίσουν ποια λέξη κλειδί είναι κατάλληλη για να ενσωματωθεί στην σελίδα σας.

Είτε σχεδιάζετε μια καινούρια ιστοσελίδα, είτε αναθεωρείτε μια ήδη υπάρχουσα για να γίνει πιο ανιχνεύσιμη, λάβετε υπόψιν σας τα παρακάτω:

  • Πριν χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο για λέξεις κλειδιά, σκεφτείτε μια λίστα από αυτές που πιστεύετε ότι θα είναι οι βασικές για την ιστοσελίδα σας.
  • Το εργαλείο για την εύρεση των λέξεων κλειδιών ίσως κάποιες φορές να μην μπορέσει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σας.
  • Οι μεγάλες λέξεις κλειδιά (long tail keywords), παρά το γεγονός ότι έχουν χαμηλό επίπεδο αναζήτησης, είναι πιο εμπορικές, γιατί εκφράζουν σκοπούς αναζήτησης πιο ξεκάθαρα.
  • Όταν γράφετε τίτλους, είναι προτιμότερο να ρισκάρετε να μην είναι ο τίτλος σας τόσο ελκυστικός παρά να έχετε χρησιμοποιήσει λάθος λέξεις κλειδιά.
  • Διαλέξτε ιστοσελίδες ίδιας κατηγορίας με την δική σας και σημειώστε τις λέξεις κλειδιά που φαίνεται να είναι οι πιο κύριες.
  • Είναι πιθανό να βρείτε μερικές λέξεις κλειδιά που δεν έχουν εμφανιστεί στο πρόγραμμα εύρεσης λέξεων κλειδιών.
  • Το να κάνετε έρευνα για τις λέξεις κλειδιά θα διευκρινίσει ακριβώς το περιεχόμενο που πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας.

Βασικές αρχές της έρευνας λέξεων-κλειδιών

αναζήτηση λέξεων κλειδιών

Η αναζήτηση λέξεων κλειδιών είναι μια δύσκολη διαδικασία του on Page SEO, αφού πρόκειται για μια δραστηριότητα χωρίς τέλος. Μπορεί να γίνει όμως απλή αν το επιτρέψουμε εμείς. Ας αναλύσουμε λοιπόν την βασική χρησιμότητα των λέξεων κλειδιών:

  • Κάθε φορά που συνδέεστε στο Google Keyword Tool, σιγουρευτείτε ότι οι λέξεις που θέλετε να αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενο του website σας. Το αυξημένο κόστος κλικ (CPC) σημαίνει ότι υπάρχει υψηλός ανταγωνισμός σε αυτή τη λέξη και ίσως να είναι δύσκολο να κερδίσετε τις πρώτες θέσεις στη κατάταξη.
  • Οι λέξεις κλειδιά που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε και να αναπτύξετε περιεχόμενο για αυτές, πρέπει να έχουν συνολικό ποσοστό αναζήτησης, βασισμένο στους στόχους επισκεψιμότητα σας.

Για παράδειγμα, εάν είχατε έναν στόχο 400 επισκέπτες την ημέρα, θα χρειαζόσασταν 100 λέξεις κλειδιά που θα δημιουργούσαν κατά μέσο όρο 32.400 αναζητήσεις τον μήνα. 

Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος της Google

Ο αλγόριθμος της Google βλέπει ένα αρκετά ευρύ σύνολο σχετικών λέξεων κλειδιών, τις οποίες συνδυάζει με την δική σας σελίδα και το περιεχόμενό της.

Η ιδέα πίσω από την συχνότητα των λέξεων κλειδιών είναι ότι μια λέξη κλειδί πρέπει να εμφανίζεται με συγκεκριμένη συχνότητα που είναι σχετική με τον αριθμό των λέξεων της σελίδας.

Οι γκουρού του SEO διαφωνούν στο αν υπάρχει συγκεκριμένο ποσοστό συχνότητας των λέξεων κλειδιών, αλλά το 1% έως το 3% θεωρείται αποδεκτό από όλους. Οτιδήποτε παραπάνω από αυτό φαίνεται σαν spam στις μηχανές αναζήτησης.

Μην σκέφτεστε υπερβολικά τι χρειάζεται να μπει μέσα σε ένα άρθρο. Απλά σιγουρευτείτε ότι η primary λέξη κλειδί εμφανίζεται τουλάχιστον μια ή δυο φορές και παίρνει αρκετές long tail παραλλαγές εάν αυτό είναι δυνατό.

Κώδικας HTML για τους on page SEO παράγοντες

  • Οι περισσότεροι άνθρωποι που διαβάζουν περιεχόμενο στο ίντερνετ δεν γνωρίζουν ότι στην πραγματικότητα κοιτάζουν έναν κώδικα.
  • Μια λέξη σε μια σελίδα θα εμφανιστεί διαφορετικά εάν βρίσκεται στον τίτλο ενός post ή μιας παραγράφου, ή εάν είναι στα italics ή boldface, ή ίσως και σε διαφορετικό χρώμα.
  • H λέξη μπορεί να μην εμφανίζεται καν στην σελίδα. Μπορεί όμως να είναι κρυμμένη σε ένα meta tag για να διαβαστεί έτσι, από την μηχανή αναζήτησης.
  • Ο κωδικός μορφοποίησης φτιάχνετε με HTML, ή με Hypertext Markup Language. 
  • Εάν φτιάχνετε μια ιστοσελίδα από το μηδέν, θα πρέπει να γνωρίζετε πολλά από html.
  • Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα όπως το WordPress, Blogger ή Tumblr, χρειάζεται μόνο να ξέρετε αρκετά από HTML tagging.
  •  

    Που εμφανίζεται ένα primary keyword;

    Είναι πολύ σημαντικό να βρείτε έναν τρόπο να περιλαμβάνεται το primary keyword στην ετικέτα τίτλου. To περιεχόμενο της ετικέτας του τίτλου (title tag) δεν εμφανίζεται στην σελίδα, αλλά στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης.

    Κυρίως εμφανίζεται στο SERPs, στον εμφανιζόμενο μπλε τίτλο που κλικάρουμε στα αποτελέσματα αναζήτησης πριν μεταβούμε σε μια σελίδα. Για τον λόγο αυτόν, ο τίτλος σας πρέπει να είναι όσο πιο ελκυστικός γίνεται.

    Τεχνικά, οι μηχανές αναζήτησης αναγνωρίζουν μέχρι 120 χαρακτήρες στον τίτλο, αλλά η Google εμφανίζει μόνο τους πρώτους 65. Εάν ένας τίτλος υπερβεί το όριο των 65 χαρακτήρων, ο τίτλος μειώνεται με αποσιωπητικά στο τέλος.

    Οι τίτλοι που κόβονται με αυτό τον τρόπο έχουν κατά μέσο όρο 20% χαμηλότερο αριθμό εμφανίσεων και θεωρούνται υποσυνείδητα ελλιπείς.

    Πάντα να μετράτε τον αριθμό των χαρακτήρων που θα μπουν στην ετικέτα τίτλου. Επίσης, καλό είναι να περιορίζεστε στους 65 χαρακτήρες ή και λιγότερο για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα on Page SEO.

    WordPress Plugins για On Page SEO

    wordPress Plugins

    Εάν χρησιμοποιείτε το WordPress για την δημιουργία ιστοσελίδας, μπορείτε να εγκαταστήσετε πολλές επεκτάσεις που θα σας βοηθήσουν βήμα βήμα να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδας σας για On Page SEO. Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι το Yoast Plugin

    Rock tip: Μερικά θέματα του WordPress, όπως το Thesis, έχουν διαχειριστικούς πίνακες που περιλαμβάνουν ήδη πεδία προσαρμογής για την μορφοποίηση των μετα-ετικετών χωρίς επιπλέον επεκτάσεις (plugins).

    Ετικέτες μετα-περιγραφών (meta description tags)

    Η ετικέτα μετα-περιγραφής συνήθως δεν εμφανίζεται στη σελίδα. Εμφανίζεται κάτω από το μπλε link του SERP που έχει φτιαχτεί από την ετικέτα τίτλου.

    Στην Google η μετα-περιγραφή είναι ένα περιληπτικό κείμενο της σελίδας, με όριο 153 χαρακτήρων. Εάν χρησιμοποιείτε το WordPress και το Yoast SEO plugin, θα έχετε την δυνατότητα να γράφετε την μετα-περιγραφή για κάθε post (άρθρο ή σελίδα).

    Αν θέλετε να αυξήσετε την κατάταξή σας μέσω των meta tags, είναι καλή ιδέα να βάλετε το primary keyword μέσα στο tag (κυρίως στο meta description). Με τον τρόπο αυτόν, θα ενισχύσετε την σχετικότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης και το προβλεπόμενο ranking.

    Μετα-ετικέτες λέξεων κλειδιών (meta keywords tags) 

    Η Google δεν δίνει ιδιαίτερη προσοχή στα meta keyword tags εάν δεν υπάρχει κάποιος καλός λόγος. Εάν το SEO και πιο συγκεκριμένα το on Page SEO ήταν τόσο απλό, όπως το να βάλετε μια μεγάλη λίστα από λέξεις κλειδιά σε μια ετικέτα, θα το έκανε ο καθένας.

    Τα meta keyword tags είναι ένα ασήμαντο στοιχείο του SEO, αλλά χρειάζεται να διευκρινιστεί.

    Συχνά χαρακτηρίζεται ως ‘μετά ετικέτα’ (meta tag). Τα meta tags αναφέρονται στις μετα-περιγραφές και στις ετικέτες λέξεων κλειδιών. Συνεπώς, μερικοί άνθρωποι λανθασμένα συμπεραίνουν ότι δεν έχουν καμία βαρύτητα στο SEO.

    Εάν θέλετε να τροποποιήσετε τα meta keywords, μπορείτε να τα επεξεργαστείτε στο yoast plugin ή μέσω κώδικα HTML: <meta name=”keywords” content=”seo, προώθηση seo, on Page SEO, off Page SEO”>.

    Ετικέτες κεφαλίδας (Header Tags)

    ετικέτες κεφαλίδας header tags

    Οι τρεις ετικέτες κεφαλίδας που θα πρέπει να διαχειριστείτε είναι ο τίτλος του post Header 1 (H1), και οι υπότιτλοι H2 και H3. 

    Προφανώς, ο τίτλος της δημοσίευσης εμφανίζεται πάνω από το περιεχόμενο. Οι υπότιτλοι Η2 περιέχουν τα κύρια τμήματα μιας δημοσίευσης, τα οποία υποδιαιρούνται σε μικρότερες κατηγορίες με τους υπότιτλους Η3.

    Όλα τα παραπάνω, χρησιμοποιούν την εξής μορφή κώδικα: <H1>Αυτό είναι ένα heading 1</H1>, (αντικαθίστανται ανάλογα την ετικέτα <Η2> ή <Η3>). Προσπαθήστε να βάλετε το primary keyword στον τίτλο της δημοσίευσης, και να χρησιμοποιήσετε ένα ή δύο long tail λέξεις κλειδιά στους υπότιτλους. 

    Όλα αυτά δεν είναι αναγκαία στο SEO αλλά είναι παράγοντες on page που πρέπει να εφαρμόζονται όποτε είναι εφικτό. 

    Ετικέτες με πλάγιους και έντονους χαρακτήρες (Bold and Italic Tags)

    Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, οι SEO copywriters επέμεναν ότι η χρήση ετικετών όπως <strong> και <em> για έντονη και πλάγια γραφή θα βοηθούσε να βελτιωθεί μια σελίδα στις μηχανές αναζήτησης.

    Οι αποδείξεις ότι αυτές οι ετικέτες βοηθούν στο SEO ήταν πάντα περιορισμένες. Μετά από την ενημέρωση του αλγορίθμου Panda της Google, ακόμα και οι συγγραφείς άρθρων πλέον δίνουν έμφαση μόνο σε ετικέτες και λέξεις που είναι πραγματικά σημαντικές.

    Όνομα τομέα (the domain name) για το SEO

    Εάν δεν έχετε ήδη ένα όνομα τομέα (domain name) για την ιστοσελίδα σας (www.domainname.com), θα πρέπει να σκεφτείτε αν το SEO για εσάς έχει  μεγαλύτερη σημασία από το branding.

    Εάν το SEO είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, αυτό που πρέπει να χρησιμοποιήσετε είναι το exact match domain name (EMD). Ένα παράδειγμα τομέα ακριβούς αντιστοίχισης είναι το .gr ή .com, .net ή .org  του οποίο το όνομα θα είναι ίδιο ακριβώς με την λέξη κλειδί.

    Για παράδειγμα το όνομα τομέα proothisiseo.gr θα είναι το EMD της λέξης κλειδί ‘προώθηση seo’. 

    Οι τομείς ακριβούς αντιστοίχισης μπορούν να καταταχθούν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης με πολύ λιγότερα links από άλλους τομείς. Εάν χρησιμοποιείτε λιγότερο ανταγωνιστικές λέξεις, είναι πιθανό να καταταχθείτε στην πρώτη θέση της Google με δεκάδες links. 

    Τα EMD είναι ελκυστικά αν μπορείτε να τα φτιάξετε, αλλά δεν υπάρχει λόγος να εστιάσετε μόνο σε αυτά. Οι περισσότερες λέξεις κλειδιά που έχουν εμπορικό χαρακτήρα έχουν ήδη λάβει τα αντίστοιχα ονόματα τομέα τους. Και αν είναι ήδη ιδιοκτησία ενός ιδιωτικού φορέα, πιθανότατα θα είναι ακριβά για να αγοραστούν. 

    Μετάβαση στην έναρξη της on page SEO βελτιστοποίησης σελίδας

    Για μια μικρή ιστοσελίδα, το να βελτιώσει τους on page SEO παράγοντες είναι κάτι που γίνεται πολύ εύκολα. Εάν όμως η ιστοσελίδα σας έχει πάρα πολλές σελίδες, θα έχετε προφανώς περισσότερη δουλειά. 

    Για την Google,  ο αριθμός κατάταξης της ιστοσελίδας σας είναι ένας SEO παράγοντας. Παρόλο το μέγεθος της ιστοσελίδας σας, χρειάζεται να κάνετε τα παρακάτω:

    • Για κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας, προσθέστε στην ετικέτα τίτλου την λέξη κλειδί, για την οποία θέλετε να καταταχθεί η σελίδα σας.
    • Για να μεγιστοποιήσετε την αναγνωσιμότητα της σελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, διατηρήστε την ετικέτα τίτλου στους 65 χαρακτήρες ή και λιγότερο. Αντίστοιχα, διατηρήστε την ετικέτα μετα-περιγραφής σε 152 χαρακτήρες ή λιγότερους.
    • Επεξεργαστείτε το alt text κάθε εικόνας και το όνομα των φακέλων ώστε να είναι σχετικά με τις λέξεις κλειδιά.
    • Εάν πρέπει να διαλέξετε ένα συγκεκριμένο όνομα τομέα για την ιστοσελίδα σας, το να ενσωματώσετε την κύρια λέξη κλειδί, θα είναι πολύ χρήσιμο για το SEO.

    Ένα exact match όνομα τομέα θα δώσει στον ιστότοπό σας μια τεράστια ώθηση SEO για την κύρια λέξη-κλειδί του. Βέβαια, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός να ξεκινήσετε με ένα πιο εμπορικό όνομα τομέα.

    Οι on Page SEO παράγοντες είναι μία όψη του νομίσματος για μία ολοκληρωμένη καμπάνια SEO. Δείτε τους αναλυτικά και τους off Page SEO παράγοντες για να έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για το τι είναι το SEO.