Κατασκευή eshop με WordPress (WooCommerce)

Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικές πλατφόρμες εκεί έξω, οι οποίες υπόσχονται να σας βοηθήσουν σε διάφορους τομείς. Μια από αυτές αφορά την κατασκευή eshop με χρήση της πλατφόρμας WordPress με WooCommerce. Άλλες, εξίσου διαδεδομένες e-commerce πλατφόρμες, όπως το Shopify ή το Wix, ίσως να μοιάζουν πιο εύκολη λύση για εσάς που δεν έχετε πολύ μεγάλη εμπειρία. Αυτό, όμως, είναι κάτι που δεν θα σας προτείναμε να κάνετε. Οι πλατφόρμες αυτές είναι σίγουρο πως θα σας περιορίσουν σημαντικά, μόλις το νέο σας ηλεκτρονικό κατάστημα ξεκινήσει να αναπτύσσεται.

Ξεκινήστε σωστά την κατασκευή WordPress eshop σε WooCommerce

wordpress eshop

Όπως στο φυσικό, έτσι και στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα πρέπει να θέσετε γερές βάσεις. Ξεκινήστε, λοιπόν, την κατασκευή του νέου σας WordPress ehop.

Για να το κάνετε σωστά, θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να επιλέξετε έναν αξιόπιστο πάροχο για τη φιλοξενία ιστοσελίδων.

Σύμφωνα με έρευνα της Google, το 51% των χρηστών εγκαταλείπουν ένα website που αργεί να φορτώσει πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Επιλέγοντας έναν αργό server για να φιλοξενήσετε το νέο σας ηλεκτρονικό κατάστημα, μειώνετε σημαντικά την εμπειρία που λαμβάνει ο χρήστης και αυτό έχει αρνητική επίπτωση στις πωλήσεις σας.

Τι είναι το WooCommerce eshop

τι είναι το woocommerce

Αφού ολοκληρώστε τη διαδικασία αγοράς domain και επιλογής web hosting, ήρθε η ώρα να εγκαταστήσετε την επέκταση του WooCommerce.Το WooCommerce είναι, ουσιαστικά, μια επέκταση του WordPress, η οποία σας επιτρέπει να μετατρέψετε την ιστοσελίδα σας σε eshop και να ξεκινήσετε να πουλάτε τα προϊόντα σας online.

Με απλά λόγια, το WooCommerce είναι μια δωρεάν λύση που μπορείτε να αξιοποιήσετε μέσα σε μόλις λίγα clicks, για να μπορέσετε να καταχωρήσετε τα προϊόντα σας online, ακόμα και αν δεν έχετε πρότερη εμπειρία προγραμματισμού. Είναι εύκολο, είναι δωρεάν και μπορείτε να κάνετε πολλές παραμετροποιήσεις για το eshop σας.

Στατιστικές μελέτες του 2022 δείχνουν ότι 28% των ηλεκτρονικών καταστημάτων χρησιμοποιούν WooCommerce checkout!

Μάθετε τι χρειάζεται για τη δημιουργία eshop αν ξεκινάτε από το μηδέν ή απλώς επικοινωνήστε μαζί μας για μια δυναμική εκκίνηση στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Shopify versus WooCommerce – Ποιες οι διαφορές;

Woocommerce ή Shopify

Ας συγκρίνουμε λίγο τα δύο περιβάλλοντα διαχείρισης eshop. Αν έχετε ακούσει πως θα είναι πιο εύκολο και γρήγορο να ξεκινήσετε με το Shopify, θα σας πούμε ότι ναι μεν ακούγεται δελεαστικό, αλλά μάλλον δεν είναι καλή επιλογή, ειδικά αν σκοπεύετε να αναπτύξετε περισσότερο την επιχείρησή σας.

Το Shopify θα μπορούσε να είναι μια καλή ιδέα εκκίνησης, καθώς όλες οι ανάγκες σας καλύπτονται από την υποστήριξη της πλατφόρμας. Είναι, όμως, η μόνη πλατφόρμα που επιβάλει χρέωση συναλλαγής, εκτός εάν χρησιμοποιείτε τη δική της πύλη πληρωμών, το Shopify Payments.

Από την άλλη, το WooCommerce είναι εντελώς δωρεάν, πλήρως παραμετροποιήσιμο και σας επιτρέπει να επιλέξετε όποιες πύλες πληρωμών θέλετε. Η διαχείρισή του είναι πανεύκολη και η ανάπτυξη της επιχείρησης δεν σημαίνει αυτόματη αύξηση στα κόστη χρήσης.

Βέβαια, καλό είναι να διατηρείτε μια συνεργασία με επαγγελματίες προγραμματιστές και SEO experts, μιας και ένα τεχνικό ζήτημα μπορεί πάντα να προκύψει.

ShopifyWooCommerce
Ευκολία διαχείρισηςΠολύ εύκολοΠολύ εύκολο
ΚόστοςΣτην αρχή χαμηλό, μετά αυξημένοΔωρεάν
Δυνατότητες ανάπτυξηςΠεριλαμβάνουν χρεώσεις ανά appΧωρίς χρέωση
Support24/7Ίσως χρειαστείτε προγραμματιστή

Εμείς στην InYourCity πιστεύουμε στην direct ανθρώπινη επικοινωνία και είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε στην online παρουσία της επιχείρησής σας.

Πλεονεκτήματα eshop με WooCommerce – Γιατί να το επιλέξετε

woocommerce πλεονεκτήματα

Το WooCommerce είναι εύκολο στη χρήση

Όπως ήδη αναφέραμε, η κατασκευή eshop με WooCommerce είναι τόσο εύκολη, ώστε ο χειριστής δεν χρειάζεται να γνωρίζει από προγραμματισμό. Έτσι, μπορείτε, είτε εσείς είτε κάποιος συνεργάτης σας, να ανανεώνετε τα προϊόντα σας, να διαχειρίζεστε τις παραγγελίες και να παραμετροποιείτε το πρόσθετο κατά βούληση, χωρίς την ανάγκη επικοινωνίας με προγραμματιστή.

Παρέχεται δωρεάν

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά του, είναι ότι παρέχεται δωρεάν. Ανήκει πλέον στην οικογένεια του WordPress.org και είναι η καλύτερη επιλογή για δυναμικό συνδυασμό δημιουργίας περιεχομένου και πωλησιακών αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Υπάρχει μεγάλο community που το χρησιμοποιεί

Το WooCommerce είναι, πλέον, από τα πιο δημοφιλή πρόσθετα και όχι άδικα. Πέρα από το ότι επιτρέπει σε μια επιχείρηση να διατηρεί την πλήρη ιδιοκτησία του περιεχομένου και των δεδομένων του καταστήματος για πάντα, υπάρχει μια τεράστια ομάδα προγραμματιστών που δουλεύει eshop με WordPress και WooCommerce. Άρα, τόσο εσείς όσο και ο προγραμματιστής σας, έχετε αρκετούς λόγους να επιλέξετε αυτήν τη λύση για την κατασκευή του eshop σας με WordPress.

Βοηθά στις ενέργειες SEO για οργανικά αποτελέσματα

Η κατασκευή eshop WooCommerce σας δίνει τη σιγουριά ότι χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα που δεν περιορίζει τις SEO δυνατότητες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Όταν τα τεχνικά μέρη του eshop πληρούν τις προϋποθέσεις, έχετε όλες τις πιθανότητες να βρεθείτε ψηλά στις σχετικές αναζητήσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι ο συνδυασμός WordPress & WooCommerce είναι η καλύτερη επιλογή, όταν κυνηγάμε οργανικά keywords!

Μπορεί να δεχθεί παραμετροποίηση

Χρησιμοποιώντας WooCommerce μπορείτε να παραμετροποιήσετε και να αξιοποιήσετε σε πολλά επίπεδα το πρόσθετο. Επιλέγοντας ανάμεσα στα αμέτρητα WooCommerce themes, μπορείτε να φτιάξετε το eshop σας, όπως επιθυμείτε. Μπορείτε ακόμα να αλλάξετε γλώσσες, να δημιουργήσετε προσφορές τύπου flash sales και να πουλήσετε ακόμα και μηνιαία πακέτα υπηρεσιών! Με 520 αυθεντικές WooCommerce επεκτάσεις, όλες οι δυνατότητες είναι στα χέρια σας.

Υποστηρίζει πολλές μεθόδους πληρωμής

Ένα eshop με WooCommerce υποστηρίζει πληρωμές μέσω PayPal, τραπεζική μεταφορά, αντικαταβολή, WooCommerce πληρωμές μέσω Paysafe (Ευρώπη, Η.Π.Α. και Καναδάς) και πληρωμές Stripe. Ένα παράδειγμα επέκτασης που υποστηρίζεται, είναι και το Alpha Bank WooCommerce plugin, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά και είναι συμβατό με τις νέες προδιαγραφές EMV 3D Secure για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δέχεται integrations με άλλα εργαλεία marketing

Αν σκοπεύετε να έχετε ένα eshop που αυξάνει σταδιακά τις πωλήσεις, οι ενέργειες marketing είναι βασικό και κρίσιμο προαπαιτούμενο. Από PPC Google Ad campaigns μέχρι την ενσωμάτωση του Facebook pixel για ενέργειες σε Social Media, χρειάζεται σίγουρα να έχετε ένα eshop που θα μπορέσει επάξια να ανταποκριθεί σε αυτές τις απαιτήσεις.

Προσφέρει στατιστικά παραγγελιών

Κάθε επιχειρηματίας ενδιαφέρεται να μαθαίνει για την εξέλιξη του μηνιαίου τζίρου, την αξία καλαθιού ανά παραγγελία και την επιτυχία που έχει κάθε προϊόν. Δείτε τα όλα μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του eshop σας.

Είναι 100% ασφαλές

Εφόσον διαχειρίζεστε δεδομένα παραγγελιών των πελατών σας, σας ενδιαφέρει το GDPR compliance του καταστήματός σας. Με το συγκεκριμένο plugin, διασφαλίζεται η ασφάλεια προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων των διαδικτυακών πελατών σας κάθε στιγμή.

Αυτοματοποιεί την αποθήκη του eshop

Τέλος, ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα του WooCommerce eshop είναι η αυτοματοποίηση στην αποθήκη σας. Οι ποσότητες του στοκ σας ενημερώνονται αυτόματα, κάθε φορά που πραγματοποιείται μια αγορά ή μια νέα παραλαβή προϊόντων. Ακόμα και για ενοποιημένες αποθήκες φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος, το WooCommerce μπορεί να παραμετροποιηθεί και να ενημερώνει τις ποσότητες σε πραγματικό χρόνο!

Κατασκευή WordPress eshop κόστος 

Κατασκευή eshop με wordpress κόστος

Τα βασικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν το κόστος της κατασκευής eshop σε WordPress είναι τα εξής: 

  • Ταχύτητα server. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η επιτυχία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας. Ένα γρήγορο site προσφέρει μοναδική εμπειρία πλοήγησης. Δημιουργήστε ένα eshop που θα επιτρέπει στους πελάτες σας να πραγματοποιούν τις αγορές τους χωρίς καθυστερήσεις και είναι βέβαιο πως αυτοί θα σας ανταμείψουν με την αφοσίωση τους. Η αγορά ενός ταχύτατου server για το eshop σας, θα σας κοστίσει από 150€ έως και 1.000€ τον χρόνο, ανάλογα με τον όγκο των προϊόντων προς πώληση.
  • Θέμα (Template). Υπάρχουν χιλιάδες θέματα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε. Παρά το ότι πολλά από αυτά είναι δωρεάν, εμείς θα σας προτείναμε να επιλέξετε ένα θέμα επί πληρωμή. Με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζετε μεγαλύτερη αξιοπιστία και ασφάλεια. Επιπρόσθετα, τα περισσότερα επί πληρωμή θέματα ενσωματώνουν custom λειτουργίες, που θα σας λύσουν τα χέρια (π.χ. βελτιωμένο σύστημα αναζήτησης πολλαπλών κριτηρίων).
  • Premium Plugins. Πρόσθετα τα οποία θα πρέπει να αγοράσετε για να κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη, εξοικονομώντας σας χρόνο από τυποποιημένες διαδικασίες ή δίνοντάς σας χρήσιμα insights και analytics για τη συμπεριφορά των πελατών σας εντός του eshop.

Πρόσθετα που αφορούν την ασφάλεια της σελίδας σας θα πρέπει, επίσης, να αγοραστούν. Ειδικά αν διαχειρίζεστε προσωπικά δεδομένα πελατών, τα εν λόγω plugins αποτελούν κρίσιμης σημασίας προσθήκες, εάν θέλετε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Τέλος, εργαλεία για τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης, όπως το Yoast SEO, αποτελούν, και αυτά, μια έξυπνη επένδυση.

7 βήματα για να στήσετε ένα eshop με WordPress – WooCommerce

7 βήματα κατασκευής eshop με woocommerce

Για να εξηγήσουμε με απλά λόγια πώς μπορεί κανείς να φτιάξει ένα eshop χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του WordPress, και συγκεκριμένα το WooCommerce, θα αποφύγουμε να μιλήσουμε με καθαρά τεχνικούς όρους και θα επικεντρωθούμε στην ουσία. Τα βήματα για την κατασκευή ενός e-shop με WooCommerce είναι επτά και είναι τα εξής:

  1. Επιλογή domain και server για τη φιλοξενία: Τόσο το domain name όσο και η επιλογή του κατάλληλου server φιλοξενίας, θα παίξουν ουσιαστικό ρόλο στο πόσο καλά θα τα πάει το eshop σε επίπεδο ranking (θέση εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης). Για να βοηθήσετε το site σας να φτάσει ψηλά στις σχετικές αναζητήσεις, κάντε μια σοφή επιλογή domain name και hosting.
  2. Εγκατάσταση του WordPress (δωρεάν): Η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη, αλλά αν χρειαστεί μπορείτε να συμβουλευτείτε και διάφορα tutorials του διαδικτύου, τα οποία θα σας καθοδηγήσουν βήμα-βήμα στο πώς να εγκαταστήσετε το WordPress σωστά.
  3. Εγκατάσταση του WooCommerce plugin (δωρεάν): Ακολουθηστε το path “Dashboard -> Plugins -> Add New” και πληκτρολογήστε “WooCommerce” στην αναζήτηση προσθέτων. Επιλέξτε και εγκαταστήστε το πρόσθετο.
  4. Ορίστε οικονομικές παραμέτρους: Ακολουθήστε το path “WooCommerce -> Settings -> Payments” για να ορίσετε μεθόδους πληρωμών. Ακολουθήστε αντίστοιχα το path “WooCommerce -> Settings – > General” για φορολογικές και νομισματικές ρυθμίσεις στο eshop σας.
  5. Δημιουργία σελίδων του eshop: Πριν καταχωρήσετε προϊόντα, βεβαιωθείτε ότι έχετε φτιάξει τις σελίδες Αρχική, Σχετικά με μας, Επικοινωνία, Συχνές ερωτήσεις, Πολιτική απορρήτου. Οι σελίδες αυτές βοηθούν τους επισκέπτες και πελάτες σας να βρουν απαντήσεις σε ερωτήματα, να αισθανθούν εμπιστοσύνη για την επιχείρηση και να έρθουν εύκολα σε επικοινωνία μαζί σας.
  6. Έλεγχος του interface: Ελέγξτε ότι το περιεχόμενο του eshop εμφανίζεται σωστά και ότι η πλοήγηση των επισκεπτών γίνεται χωρίς προβλήματα. Κάθε eshop που θέλει να σημειώνει αυξανόμενα κέρδη, χρειάζεται να βοηθά τους επισκέπτες που ψάχνουν για προϊόντα και όχι να παρεμποδίζει την αναζήτηση, καταστρέφοντας τη συνολική εμπειρία των online αγορών.
  7. Επεκτάσεις του WooCommerce: Ανακαλυψτε χρήσιμες επεκτάσεις, όπως επεκτάσεις για marketing και διαφημίσεις, σύνδεση με ERP, αυτοματισμούς courier κτλ., και κάντε το επόμενο βήμα για το ψηφιακό σας κατάστημα. Χρησιμοποιήστε όλα τα διαθέσιμα μέσα για να αυξήσετε την κερδοφορία σας.

Αν είστε ήδη retailer με ένα ή περισσότερα ενεργά φυσικά καταστήματα, είναι πιθανό να μην έχετε χρόνο να κάνετε και τα επτά βήματα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό. Η καθημερινότητα του λιανικού εμπορίου έχει τρομερές απαιτήσεις. Από την εύρεση κατάλληλων προϊόντων που θα πωληθούν αποτελεσματικά και τη διαχείριση του προσωπικού μέχρι τη διασφάλιση της καλής εξυπηρέτησης του πελάτη μέσα στο κατάστημα, ελάχιστος χρόνος απομένει για να υλοποιήσετε ένα online shop εντελώς μόνοι σας.

Η InYourCity αντιλαμβάνεται πλήρως τις ανάγκες του retail marketing, για δημιουργία επιτυχημένων projects B2C και Β2Β. Μπορούμε να συμβάλλουμε σχεδιάζοντας το UX (user experinece) του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο ανταγωνιστικό πεδίο.

Εν κατακλείδι  

Η κατασκευή ιστοσελίδας και η δημιουργία eshop με WordPress έχει γίνει πιο εύκολη από ποτέ. Πλέον, χωρίς καμια προγραμματιστική γνώση, μπορείτε σχετικά εύκολα να καταπιαστείτε με τη δημιουργία eshop μόνοι σας και να καταφέρετε πολλά περισσότερα απ’ όσα φανταζόσασταν αρχικά.

Αν πάλι δεν είστε σίγουροι για το πώς να ξεκινήσετε, απευθυνθείτε στην έμπειρη ομάδα της InYourCity. Με δεκάδες επιτυχημένες περιπτώσεις σχεδιασμού UX σε eshop, είναι βέβαιο πως μπορούμε να συμβάλλουμε στην τελική υλοποίηση του eshop των ονείρων σας.