Tο μέλλον των επιχειρήσεων βρίσκεται στο διαδίκτυο. H κατασκευή eshop αποτελεί πλέον μονόδρομο για τα περισσότερα φυσικά καταστήματα που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικά. Μια λύση που θα αναλύσουμε στο άρθρο αυτό ειναι η κατασκευή eshop σε Magento.

Αν έχετε ήδη αποφασίσει να δημιουργήσετε ένα eshop για την επιχείρησή σας και βρίσκεστε στη διαδικασίας αναζήτησης πληροφοριών σχετικά με το ποια πλατφόρμα είναι αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα, τότε συνεχίστε την ανάγνωση.

Μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα σας δώσει πολλά αποτελέσματα σχετικά με την κατασκευή eshop σε πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου όπως το woocommerce (ένα plugin του WordPress. Όμως εάν δεν έχετε ασχοληθεί ξανά με το αντικείμενο αυτό, είναι πολύ εύκολο να μπερδευτείτε. Μην αποθαρρύνεστε όμως.

Πέραν της κατασκευής eshop με WordPress που έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στο πώς να δημιουργήσετε eshop στην πλατφόρμα του Magento.

Πιο συγκεκριμένα θα αναλύσουμε:
  • τα πλεονεκτήματα που προσφέρει τόσο προς τους επιχειρηματίες όσο και προς τους χρήστες που πλοηγούνται σε αυτό
  • ποιο είναι το κόστος που απαιτείται για την κατασκευή eshop σε Magento

Τέλος, θα κάνουμε μια μικρή αναφορά στους τρόπους προώθησης του eshop σας. Ενώ θα αναλύσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ποια είναι τα οφέλη κατασκευής eshop με Magento;

Οφέλη κατασκευής eshop με Magento

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να γνωρίζετε για το Magento είναι ότι πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμες στην αγορά.  Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν δημιουργηθεί με Magento ξεπερνούν τα 250.000 παγκοσμίως. Υπάρχουν καλές πιθανότητας πολλά από τα eshop που επισκέπτεστε και αγοράζετε καθημερινά να έχουν δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή αυτή πλατφόρμα!

Παρόλο που η πλατφόρμα αυτή είναι σχετικά νέα στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (ιδρύθηκε το 2008), έχει ήδη καταφέρει να εδραιωθεί στο χώρο και προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε όσους την επιλέγουν.

‘Ένα βασικό πλεονέκτημα της πλατφόρμας του Magento είναι πως είναι εξαιρετικά φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing κλπ.). Με αυτό τον τρόπο σας βοηθά σημαντικά στην αποτελεσματικότα της SEO στρατηγικής σας. Το Magento έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί αυτόματα με κάθε νέα σελίδα SEO-friendly URLs and meta descriptions, ώστε να μην χρειάζεται να τα δημιουργείτε από την αρχή γλυτώνοντάς σας σημαντικό χρόνο.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα του Magento είναι ότι προσφέρει πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Παρόλο που το περιβάλλον της πλατφόρμας είναι εκ φύσεως φιλικό προς το χρήστη, το Magento σας προσφέρει extra επιλογές προσαρμογής και λειτουργικά χαρακτηριστικά. Έτσι μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα eshop που θα ταιριάζει απόλυτα με το brand και το ύφος της επιχειρήσής σας.

Τέλος ένα ακόμη βασικό πλεονέκτημα που πρέπει να τονίσουμε είναι το γεγονός ότι απευθύνεται σε κάθε είδος αλλά και μέγεθος επιχείρησης. Έτσι, το Magento σας επιτρέπει να ξεκινήσετε να πουλάτε γρήγορα τα προϊόντα σας και χωρίς περίπλοκες διαδικασίες. Ακόμη και με λίγα προϊόντα στην αρχή.

Όμως, αν μελλοντικά θέλετε να επεκτείνετε τη διαδικτυακή σας επιχείρηση, το Magento είναι σε θέση να σας υποστηρίξει πλήρως.

Μπορείτε να προσθέσετε σε αυτό μέχρι 20.000 προϊόντα ενώ σας λύνει τα χέρια με διάφορες επιλογές όπως:
  • εγράφη χρηστών σε newsletters
  • δημιουργία κουπονιών προφορών
  • προγραμματισμός προφορών και αυτόματη αλλαγή των τιμών κ.α.

Συνεπώς, μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι το Magento έχει μια λύση για κάθε σας ανάγκη.

Ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για eshop;

H καλύτερη πλατφόρμα για eshop

Όπως αναφέραμε και παραπάνω το να έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμας δημιουργίας eshop είναι πάντοτε χρήσιμο. Όμως ορισμένες φορές οι πολλές αυτές διαφορετικές επιλογές κινδυνεύουν να σας μπερδέψουν με αποτέλεσμα να σας αποθαρρύνουν.

Αν αναρωτιέστε το ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για ένα eshop τότε η απάντηση δεν είναι ξεκάθαρη. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει “καλύτερη” και “χειρότερη” πλατφόρμα καθώς κάθε μία έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Προκειμένου να μπορέσετε να αποφασίσετε ποια πλατφόρμα είναι κατάλληλη για εσάς, θα πρέπει να απαντήσετε σε ορισμένες ερωτήσεις.

Αρχικά, θα πρέπει να λάβετε ορισμένες αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα που θέλετε να πουλάτε στο eshop σας. Αποφάσεις αναφορικά με τον αριθμό αλλά και το είδος των προϊόντων καθώς και τις πληροφορίες που θέλετε να εμφανίζονται για κάθε ένα από αυτά. 

Όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες για ένα eshop με 50 προϊόντα, όπου κάθε προϊόν διαθέτει μόνο μία φωτογραφία και ένα μικρό κείμενο και διαφορετικές ανάγκες για ένα eshop με 5000 προϊόντα όπου το κάθε προϊόν διαθέτει ένα μικρό βίντεο, κινούμενες φωτογραφίες κ.ά.

Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε είναι το πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να επενδύσετε για την δημιουργία ενός eshop αλλά και το ποιοι είναι οι τελικοί σας στόχοι.

Είναι η κατασκευή eshop σε Magento κατάλληλη για εμένα;

Είναι το Magento το κατάλληλο για εμένα;

Έχοντας ήδη αναφερθεί στη σημασία της επιλογής της σωστής πλατφόρμας για το eshop σας αλλά και στα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Magento, είναι εύλογο να αναρωτιέστε αν αυτή η πλατφόρμα είναι η ιδανική για εσάς και την επιχείρησή σας.

Για να σας βοηθήσουμε να απαντήσετε σε αυτή την ερώτηση, έχουμε ετοιμάσει μία μικρή λίστα με ερωτήσεις:

  1. Ποιο είναι το προϊόν μου;

Είναι η πρώτη και πιο σημαντική ερώτηση στην οποία θα κληθείτε να απαντήσετε. Τι ακριβώς θέλετε να πουλήσετε μέσα από το eshop σας; Ποιοι είναι οι στόχοι πωλήσεών σας; Ποια είναι η φύση των προϊόντων που θέλετε να συμπεριλάβετε;

Ορισμένοι από τους κλάδους για τους οποίους ενδείκνυται το Magento είναι οι ακόλουθοι:

  • Fashion and beauty
  • Τρόφιμα και ποτά
  • Υγεία και ομορφιά
  • B2B εμπόριο

Αν η επιχείρησή σας ανήκει σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες, τότε το Magento αποτελεί εξαιρετική λύση για εσάς.

  1. Πόσο ευέλικτο και προσαρμόσιμο θέλω να είναι το eshop μου;

Ένα από τα δυνατά σημεία του Magento είναι η ευελιξία. Όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, είναι πολύ εύκολο να αλλάξετε και να προσαρμόσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σύμφωνα με τις νέες σας ανάγκες καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται. Όμως, όλα αυτά έχουν ένα τίμημα, κάτι που καθιστά το Magento ακριβότερη επιλογή σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές του.

  1. Πόση τεχνική υποστήριξη θα χρειαστώ;

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Magento είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει πολλές επεκτάσεις που έχουν δημιουργηθεί από μια ενεργή κοινότητα προγραμματιστών σε όλο τον κόσμο με σκοπό να λύσουν συγκεκριμένα προβλήματα. 

Αν, όμως, χρειάζεστε ιδιαίτερη βοήθεια για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, θα πρέπει να αναζητήσετε βοήθεια σε τρίτα μέρη (YouTube videos, forums κλπ.). Δυστυχώς ένα από το μειονεκτήματα του Magento είναι πως δεν προσφέρει κάποια βασική υποστήριξη.

Μια λύση στο πρόβλημα αυτό είναι να απευθυνθείτε στην ομάδα των ειδικών της InYourCity ώστε να μην χάνετε πολύτιμο χρόνο σε πράγματα που δεν είστε πλήρως εξοικειωμένοι.

Magento eshop και κόστος

Magento eshop και κόστος

Ένας καταλυτικός παράγοντας που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε αν το Magento είναι η ιδανική επιλογή για το δικό σας eshop είναι το κόστος. Πριν ξεκινήσετε την κατασκευή ενός eshop θα πρέπει να αποφασίσετε εάν θα μπείτε στη διαδικασία δημιουργίας του eshop από μόνος σας ή εάν θα χρειαστεί να απευθυνθείτε σε κάποια εταιρεία. 

Στη πρώτη περίπτωση το κόστος θα είναι σημαντικά μικρότερο. Όμως υπάρχει ο κίνδυνος να δαπανήσετε σημαντικό χρόνο σε κάτι που στο τέλος δεν είστε σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα.

Απευθυνόμενοι σε μια εταιρεία για την κατασκευή του eshop σας σε Magento θα χρειαστεί να επενδύσετε ένα υψηλότερο ποσό. Αυτό όμως θα σας εξασφαλίσει άρτιο λειτουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα εξοικονομώντας σας παράλληλα πολύτιμο χρόνο. Χρόνο που μπορείτε να αφιερώσετε σε αυτό που ξέρετε καλύτερα. Την ανάπτυξη της επιχείρησής σας!

Ένας ακόμη παράγοντας που θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το τελικό κόστος είναι το μέγεθος του eshop αλλά το πόσο εξατομικευμένο θέλετε να είναι. Στην ελληνική αγορά οι τιμές για την κατασκευή ενός eshop στην πλατφόρμα Magento ξεκινούν από τις 1.500€ και μπορεί να φτάσουν και τις 25.000€ ή και παραπάνω, ανάλογα με τις απαιτήσεις σας. 

Αυτό το εύρος τιμών είναι ενδεικτικό και διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία.

Επίσης, πολλά agencies προσφέρουν καλύτερες τιμές αν συνδυάσετε πάνω από μία υπηρεσία. Π.χ. κατασκευή και προώθηση του eshop. 

Magento eshop. Ένα ενιαίο διαχειριστικό panel

Magento eshop. Ένα ενιαίο διαχειριστικό panel

Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα με τη κατασκευή eshop σε Magento είναι το ενιαίο διαχειριστικό του panel. Αν διαθέτετε ή σκοπεύετε να δημιουργήσετε περισσότερα από ένα ηλεκτρονικά καταστήματα και αναζητάτε μια πλατφόρμα η οποία θα καθιστά εύκολη τη διαχείριση και την πρόσβαση σε όλες τις ιστοσελίδες, τότε το Magento είναι ιδανική επιλογή για εσάς.

Μέσα από το Magento έχετε τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε πάνω από ένα καταστήματα ταυτόχρονα μέσα από ένα ενιαίο διαχειριστικό panel.

Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία για τις πωλήσεις των καταστημάτων σας, ενώ μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινή βάση δεδομένων με τα στοιχεία των πελατών σας προκειμένου να εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα αλλά και να προγραμματίσετε τις επόμενες προωθητικές σας ενέργειες. 

Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η πλατφόρμα Magento μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών στην ιστοσελίδα σας αλλά και να αυξήσετε όσο γίνεται περισσότερο το χρόνο που εκεί περνούν στη σελίδα σας. 

Αυτό επιτυγχάνετε μέσω του ελκυστικού σχεδιασμού και της άριστης προσαρμογής του στις κινητές συσκευές.

Είναι πολύ σημαντικό σε ένα eshop ο χρήστης να μπορεί:

  • να βρει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά,
  • να είναι ξεκάθαρα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία του
  • να παρουσιάζει τα προϊόντα και τις πληροφορίες που εσείς θέλετε με ελκυστικό τρόπο.

Με ποιους τρόπους γίνεται η προώθηση του eshop μου;

Τρόποι προώθησης του eshop μου

Δυστυχώς, απλά και μόνο η Κατασκευή του eshop σε Magento δεν αρκεί για ένα online success story. Αφού ολοκληρώστε τη κατασκευή του θα πρέπει στη συνέχεια να βρείτε τους σωστούς τρόπους προώθησης του eshop. Η διαφήμιση είναι η καταλληλότερη μέθοδος προκειμένου να σας μάθουν οι πελάτες σας. Ιδικά εάν ξεκινάτε τώρα.

Σε πολλές περιπτώσεις, η διαφήμιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι εξίσου (ή και περισσότερο) σημαντική από την κατασκευή του. Για το λόγο αυτό παρακάτω σας αναλύουμε συνοπτικά τρεις από τους αποδοτικότερους και δημοφιλέστερους τρόπους προώθησης ενός eshop.

  1. Βελτιστοποίηση eshop για τις μηχανές αναζήτησης (SEO)

Όπως αναφέραμε παραπάνω η πλατφόρμα Magento διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό της το σωστό SEO για το eshop σας.

Το SEO αποτελεί τη βασική λογική πίσω από την σειρά κατάταξη του eshop σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Google, Bing, Yandex και άλλες. 

Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική SEO θα πρέπει να αναζητήσετε και να καταγράψετε τις βασικές λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρηση και τα προϊόντα σας και στη συνέχεια να τις ενσωματώσετε στο eshop σας ώστε να δώσετε στον αλγόριθμο της Google τη δυνατότητα να αναγνωρίσει μέσω των λέξεων αυτών το τι πουλάτε.

Παρόλο που αυτή η διαδικασία μπορεί να φαίνεται σχετικά απλή, αποτελείται από πολλές τεχνικές διαδικασίες που ίσως να σας μπερδέψουν. Για μια αποτελεσματική στρατηγική SEO θα σας προτείναμε να απευθυνθείτε στους ειδικούς.

  1. Διαφημίσεις στη Google (Google Ads)

Μέσω της διαφήμισης στα διάφορα κανάλια της Google μπορείτε με σχετικά μικρό κόστος να απευθυνθείτε σε ένα μεγάλο μέρος του κοινού που σας ενδιαφέρει και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται. 

Οι διαφημίσεις της Google χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες, τα Google Search Ads και τα Google Display Ads. Τα Search Ads αφορούν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στα στις πρώτες 3-4 θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν αναζητούμε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Οι διαφημίσεις Display αφορούν την προβολή banner (στατικά ή κινούμενα) σε άλλες ιστοσελίδες που συνεργάζονται με το δίκτυο της Google.

Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού του είδους διαφήμισης είναι ότι χρεώνεστε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή.

Επίσης σε συνδυασμό με τα Google Analytics σας επιτρέπουν να καταγράφετε και να έχετε πλήρη εικόνα των πωλήσεων σας αλλά και ποιες διαφημίσεις ή λέξεις κλειδιά σας φέρνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις.

Απευθυνθείτε σήμερα στην πιστοποιημένη από τη Google ομάδα της InΥourCity για να ξεκινήσετε και σεις το συναρπαστικό ταξίδι των Google Ads. 

  1. Διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα social media αποτελούν ιδανικό μέσω για να γίνεται γνωστοί στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Τα social media κυριαρχούνται από εικόνες και βίντεο που σας δίνουν τη δυνατότητα να προβάλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο με τα προϊόντα σας και ανάβεστε το στα social media. Με μια συνεπή εικόνα και έναν σωστό συνδυασμό χορηγουμένων διαφημίσεων θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή μετατροπής των ακολούθων σας σε πελάτες του eshop σας.

Συμπερασματικά

Η πλατφόρμα Magento είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά και όχι άδικα. 

Προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα τόσο στους ιδιοκτήτες/διαχειριστές της ιστοσελίδας, όσο και στους τελικούς καταναλωτές.

Ακόμη, προσφέρει πολλά οφέλη σε όσους εστιάζουν στην εξατομίκευση και την ευελιξία. Όμως, το κόστος της πλατφόρμας αυτής είναι σχετικά υψηλότερο σε σχέση με άλλες διαθέσιμες πλατφόρμες που θα βρείτε στην αγορά.

Δεν είστε σίγουροι για το τι να επιλέξετε? Επικοινωνήστε σήμερα με την έμπειρη ομάδα των προγραμματιστών της InYourCity, η οποία θα σας κατευθύνει κατάλληλα αναφορικά με το κατά πόσο η πλατφόρμα του Magento είναι κατάλληλη για εσάς και την επιχείρησή σας.