Είτε είστε επιχείρηση ή χρήστης, εάν έχετε φυσικό κατάστημα ή όχι, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη στιγμή που είστε ενεργοί και έχετε χρόνο να αφιερώσετε στο να δημιουργήσετε μία επαγγελματική σελίδα στο Facebook.

Η ερώτηση είναι… γιατί χρειάζεται μία επαγγελματική σελίδα στο Facebook και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό;

Brand Awareness

Επαγγελματική Σελίδα Στο Facebook

Υπάρχουν πάνω από 800.000.000 χρήστες στο Facebook, από τους οποίους περισσότεροι από 500.000.000 είναι ενεργοί καθημερινά. Συνεπώς, πρόκειται για έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων που μπορεί να ενδιαφερθούν για την επιχείρηση σας.

Δημιουργώντας μία επαγγελματική σελίδα στο Facebook, σας δίνεται η ευκαιρία να μοιραστείτε την ιστορία που πρεσβεύει το brand σας. Ποιο είναι, τι το κάνει μοναδικό και ποια η διαφορά που το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα;

Με μία σελίδα στο Facebook, έχετε ένα διαδικτυακό χώρο να μοιραστείτε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Αυξήστε τους δυνητικούς πελάτες στο κατάστημα

Επαγγελματική Σελίδα Στο Facebook

Εάν είστε μία επιχείρηση με φυσικό κατάστημα, μπορείτε μέσω της σελίδας να παροτρύνεται το κοινό να επισκεφθεί το κατάστημα.

Αυτό μπορεί να γίνει ενθαρρύνοντας το κοινό που έχει κάνει like στην σελίδα σας, να κάνει check-in, έτσι ώστε να κοινοποιηθεί η τοποθεσία της επιχείρησης στους φίλους των ατόμων αυτών. Ανταποδώστε στους πιστούς φίλους της σελίδας ειδικές προσφορές ή κουπόνια που θα είναι διαθέσιμα μόνο σε αυτούς.

Αυξήστε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας

Επαγγελματική Σελίδα Στο Facebook

Είτε έχετε φυσικό κατάστημα είτε όχι, πιθανότατα θα έχετε μία ιστοσελίδα. Επομένως είναι σημαντικός στόχος να μπορείτε να φέρετε κοινό στην ιστοσελίδα σας, είτε για να αγοράσει προιόντα, είτε για να κάνει εγγραφή ως μέλος.

Ενημερώστε τακτικά το blog που αλλιλεπιδρούν ήδη οι πελάτες και μοιραστείτε το στη σελίδα σας στο Facebook, έτσι ώστε το κοινό να το κοινοποίησει σε φίλους και να μπορεί να σχολιάσει σε αυτό.

Να θυμάστε πάντα ότι ο σκοπός της σελίδας δεν είναι μόνο να προωθήσετε την επιχείρηση σας. Απώτερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί η τάση να θέλουν οι πελάτες να αισθάνονται ένα με το brand.

Δώστε κίνητρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις

Επαγγελματική Σελίδα Στο Facebook

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο απώτερος στόχος οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ είναι η αύξηση των εσόδων. Μπορεί να μην είναι άμεσο, αλλά η συνολική προσπάθεια πρέπει να οδηγεί εκεί.

Τι λένε οι πελάτες για εσάς

Επαγγελματική Σελίδα Στο Facebook

Αυτό που είναι εντυπωσιακό στο Facebook είναι ότι η συζήτηση μεταξύ των χρηστών και των διαχειριστών της σελίδας είναι αμφίδρομη. Μπορείτε δηλαδή να λάβετε άμεσα σχόλια σχετικά με το τι προϊόντα ή υπηρεσίες αρέσουν στους πελάτες σας. Μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να πουλήσετε νέα προϊόντα.

Όταν οι πελατές συμμετέχουν στην συζήτηση νιώθουν μέρος της λύσης και κατ´επέκταση μέρος του ίδιου του brand. Ανταποκρίνονται σε σχόλια με αποτέλεσμα να δημιουργούν loyalty.

Μεγαλώστε το ενδιαφερόμενο κοινό

Επαγγελματική Σελίδα Στο Facebook

Όταν δημιουργήσετε μία επαγγελματική σελίδα στο Facebook και την δημοσιεύσετε, οι πρώτοι φίλοι της σελίδας θα είναι άτομα τα οποία είναι ήδη πελάτες σας. Είναι φίλοι, οικογένεια, υπάλληλοι, άτομα τα οποία γνωρίζουν πόσο καλό είναι το brand. Κάθε φορά που οι χρήστες αλλιλεπιδρούν με το brand στο Facebook (σχολιάζουν σε δημοσιεύσεις, κανουν like σε αναρτήσεις, κοινοποιούν ιστορίες κ.α.) μοιράζονται το brand με τους φίλους τους στα δικά τους χρονολόγια. Και κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, η επιχείρηση αλλιλεπιδρά με έναν νέο δυνητικό πελάτη που δεν είχε ακούσει ή είχε δει το brand ποτέ του.

Αυτό αποτελεί και την ίδια τη δύναμη του Facebook. Οι άνθρωποι σήμερα είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία αν κάποιος φίλος τους το προτείνει, παρά από μόνοι τους.

Εμπιστοσύνη για το brand

Η εμπιστοσύνη για το brand οδηγεί σε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, επισκέψεις στο κατάστημα, συστάσεις από στόμα με στόμα και κατ’ επέκταση περισσότερες πωλήσεις. Αυτό είναι εφικτό με επαναλαμβανόμενες διαφημίσεις στο Facebook, αξιοποιώντας τα μοναδικά εργαλεία διαφήμισης που διαθέτει.

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες

Επαγγελματική σελίδα στο Facebook

Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, η επιτυχής διαχείριση μιας σελίδας στο Facebook μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σε περισσότερους πελάτες με αυξημένο loyalty και φυσικά σε περισσότερα έσοδα. Και πως μπορείτε να πείτε όχι σε κάποιο από αυτά; Το Facebook μεγαλώνει μέρα με την μέρα. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την δική σας σελίδα στο Facebook!