Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για τη διαφήμιση στο YouTube.

Το YouTube είναι εδώ για να μείνει. Με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες, ο γίγαντας του βίντεο, συνεχίζει καθημερινά να μεγαλώνει.

Η τεράστια ποικιλία βίντεο που μπορεί να βρει κανείς στο YouTube, δικαιολογεί απόλυτα την ετήσια αύξηση των ωρών που αφιερώνουν οι χρήστες σε αυτό, κατατάσσοντας το ως το μεγαλύτερο σε επισκεψιμότητα website στην Ελλάδα μετά τη Google. 

Το γεγονός αυτό φυσικά αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, μικρούς ή μεγάλους επιχειρηματίες, να βρεθούν μπροστά στο κοινό-στόχο τους (target group) και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Επειδή όμως η μορφή διαφήμισης στο YouTube βασίζεται αποκλειστικά στα βίντεο, η πλατφόρμα μπορεί στην αρχή να μοιάζει τρομακτική για πολλούς.

Πως να ξεκινήσετε;

Φυσικά, δε χρειάζεται να είστε ταλαντούχος σκηνοθέτης ή βιντεογράφος για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση βίντεο στο YouTube. Με τα σωστά εργαλεία και μερικές έξυνες ιδέες είναι βέβαιο πως θα τα καταφέρετε.

Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε, σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις χορηγούμενες διαφημίσεις στο YouTube για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας ενώ θα ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας, πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο YouTube και τι πρέπει να κάνετε για να υπολογίσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Τι ακριβώς είναι η χορηγούμενη διαφήμιση στο YouTube;

Χορηγούμενη διαφήμιση στο YouTube

Η χορηγούμενη διαφήμιση στο YouTube, λειτουργεί παρόμοια με άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook. Oι διαφημίσεις που προβάλλονται στο YouTube είτε στην αρχή είτε ανάμεσα σε ένα βίντεο, είναι κατά βάση προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντα του χρήστη ενώ σχετίζονται και με την κατηγορία του βίντεο που προβάλλεται. 

Εάν παρακολουθείτε ένα βίντεο στο YouTube ενώ είστε συνδεδεμένοι μέσω του gmail σας, τότε η Google και κατ’ επέκταση το YouTube καταγράφει (ανώνυμα πάντα) το ιστορικό σας από προηγούμενα βίντεο και αναζητήσεις, την ηλικία σας και την τοποθεσία σας.

Τα δεδομένα αυτά δίνουν τη δυνατότητα στους marketeers να στοχεύσουν πολύ συγκεκριμένα το κοινό που τους ενδιαφέρει βάση όλων των παραπάνω στοιχείων και χαρακτηριστικών.

Αξίζει η διαφήμιση στο YouTube και ποιο το κόστος;

Διαφήμιση στο YouTube κόστος

Η μοναδική δυναμική του μέσου και ο αυξανόμενος βαθμός χρήσης του, δεν αφήνει αμφιβολίες στο παραπάνω ερώτημα. Η διαφήμιση στο YouTube αξίζει!

Ιδίως αν έχετε ήδη υλικό σε μορφή βίντεο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και γρήγορα. Στοχεύοντας σωστά, η διαφήμιση στο ίντερνετ, και ειδικά στο YouTube, προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.

Σύμφωνα με το Forbes οι χρήστες κατά 80% προτιμούν να δουν ένα βίντεο μέσω του οποίου θα γίνεται παρουσίαση ενός προϊόντος  (π.χ. unboxing) παρά να μπουν στην διαδικασία να διαβάσουν πληροφορίες ή να δουν φωτογραφίες, επιβεβαιώνοντας κατά αυτόν το τρόπο την έκφραση πως “video is the king” του περιεχομένου.

Επιπλέον μέσω των διαφημίσεων στο YouTube είμαστε σε θέση να καταγράψουμε και να αναλύσουμε σημαντικά στατιστικά δεδομένά αναφορικά με το πόσα δευτερόλεπτα από το διαφημιστικό μας βίντεο είδαν οι χρήστες μας, από ποιες συσκευές, πόσοι πάτησαν κλικ στη διαφήμιση, πόσοι επισκέφθηκαν τη σελίδας σας κ.α. 

Bonus tip!

Εάν έχετε eshop σε συνδυασμό με τα google analytics θα μπορείτε να δείτε ακόμα και την αξία των αγορών που πραγματοποίησαν οι πελάτες σας βλέποντας τη διαφήμισή σας στο YouTube.

Από την άλλη, αν δεν έχετε υλικό με βίντεο, θα χρειαστεί να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο στη δημιουργία του περιεχομένου. Μην σας τρομάζει όμως. Υπάρχουν δεκάδες εργαλεία εκεί έξω που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

Ποιο είναι το κόστος;

Αναφορικά με το κόστος της διαφήμισης δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη απάντηση. Ανάλογα την στρατηγική προβολής και τον τύπο της διαφήμισης που θα επιλέξετε αλλάζει και το ποσό που θα πληρώσετε.

Μια έξυπνη τακτική είναι να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για το ποσόηοσθε που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε καθημερινά. Ένα καλό ποσό εάν ξεκινάτε τώρα είναι τα 5€-10€ τη μέρα αν απευθύνεστε σε τοπικό επίπεδο και 20€-30€ σε πανελλαδικό.

Tip: Βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει την κατάλληλη στόχευσή του κοινού που σας ενδιαφέρει προτού ορίσετε τις επιλογές προσφορών. Οι προτάσεις προσφορών που κάνει το YouTube αλλάζουν καθώς αλλάζετε τη στόχευσή σας.

Τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων στο YouTube

Eίδη διαφημίσεων στο YouTube

Παρόλο που μπορείτε να δοκιμάστε αρκετές παραλλαγές στόχευσης, οι διαφημίσεις στο YouTube χωρίζονται σε 3 βασικές κατηγορίες:

  1. Διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράλειψης (non-skippable ads)

Οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράλειψης είναι αυτές που “αναγκάζουν” τους χρήστες να τις παρακολουθούν μέχρι το τέλος. Όμως είναι σχετικά μικρές με διάρκεια μόνο 15-20 δευτερόλεπτα. Αυτές οι διαφημίσεις παίζουν συνήθως πριν το βίντεο, (pre-roll) αλλά μπορούν να μπουν και στη μέση (mid-roll) ή στο τέλος.

Λόγο του τρόπου προβολής τους, έχουν καλύτερο engagement και είναι μια καλή επιλογή αν σκεφτεί κανείς ότι το 76% του κοινού δηλώνει ότι προσπερνάει τις διαφημίσεις κατευθείαν (μετά τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα).

Αυτού του είδους οι διαφημίσεις είναι κατάλληλες όταν θέλετε να αυξήσετε άμεσα την προβολής της επιχείρησης σας ή του προϊόντος σας με ένα πολύ δυνατό και στοχευμένο βίντεο που μπορεί να κρατήσει την προσοχή του κοινού για 15 δευτερόλεπτα χωρίς να κουράζει ή να ενοχλεί.

Ένα σημαντικό κομμάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη:

Τέτοιου είδους διαφημίσεις πληρώνονται ανά εμφάνιση, συνήθως ανά 1,000 προβολές (CPM) εν αντιθέσει με άλλες διαφημίσεις στη Google που πληρώνονται μόνο όταν κάποιος δει όλο το βίντεο ή πατήσει κλικ.

  1. Διαφημίσεις με δυνατότητα παράλειψης (Skippable ή TrueView Ads)

Οι διαφημίσεις με δυνατότητα παράλειψης είναι επίσης γνωστές ως TrueView. Για τοις διαφημίσεις αυτές θα χρειαστεί να πληρώσετε μόνον εάν ο χρήστης δει “πραγματικά” την διαφήμισή σας.

Στην κατηγορία TrueView υπάρχουν 2 είδη διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις “Ιn-stream” και “Ιn-display”.

Οι διαφημίσεις “Ιn-stream”, συνήθως εμφανίζονται πριν αρχίσει το βίντεο και έχουν μέσο όρο 15-30 δευτερόλεπτα. 

Αλλά αν θέλετε περισσότερο χρόνο, οι διαφημίσεις “in-display” είναι μια καλύτερη επιλογή. Οι in-display διαφημίσεις μεταφέρουν τους χρήστες απευθείας σε ένα δικό σας YouTube βίντεο και όχι στην ιστοσελίδα σας.

Aν και δεν υπάρχει μέγιστο όριο στη διάρκεια του διαφημιστικού βίντεο για τις διαφημίσεις TrueView, το YouTube συνιστά λιγότερο από 3 λεπτά.

Bonus Tip:

Μια έξυπνη τακτική για εσάς που ξεκινάτε τώρα είναι να δημιουργήσετε μικρού μήκους και χρήσιμου περιεχομένου διαφημίσεις οι οποίες δεν θα κουράσουν και δεν θα δυσαρεστήσουν το κοινό σας. 

Να θυμάστε πως μια ενοχλητική διαφήμιση στο  YouTube που ο χρήστης δεν μπορεί να παραλείψει, ενδεχόμενα να φέρει τα εντελώς αντίθετα αποτέλεσμα δημιουργώντας δυσαρέσκεια προς το brand σας.

  1. Διαφημίσεις χωρίς βίντεο

Για εσάς που θέλετε να διαφημιστείτε αλλά δεν έχετε κάποιο βίντεο για να προωθήσετε, το YouTube σας προσφέρει μια εναλλακτική. Αυτή της “διαφήμισης χωρίς βίντεο” που χωρίζονται σε 2 κατηγορίες.

Διαφημίσεις προβολής με χορηγούμενες κάρτες (Sponsored cards). Εμφανίζονται στη δεξιά στήλη και περιλαμβάνουν εικόνα, κείμενο, μαζί με ένα CTA (κουμπί προτροπής) που ανακατευθύνει τους χρήστες προς τον ιστότοπό σας.

Διαφημίσεις επικάλυψης σε βίντεο (Overlay ads), Εμφανίζονται αιωρούμενες συνήθως στο κάτω μέρος των βίντεο και ο χρήστης θα πρέπει να πατήσει το “X” πάνω δεξιά στη διαφήμιση για την αποκρύψει,

blank

Πώς βάζω διαφήμιση στο YouTube;

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να τρέχετε διαφημίσεις στο YouTube το βασικότερο πρώτο βήμα είναι να διαθέτετε έναν διαφημιστικό λογαριασμό Google Ads. Η διαφήμιση στη Google πέραν των διαφημίσεων αναζήτησης και προβολής μας δίνει τη δυνατότητα μέσω της πλατφόρμας της να τρέχουμε καμπάνιες βίντεο και στο YouTube.

Καλό θα ήταν πριν ξεκινήσετε τις καμπάνιες στο YouTube να έχετε κατανοήσει πλήρως τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να αποφύγετε άσκοπη σπατάλη των χρημάτων σας σε ενέργειες που δεν αποδίδουν.

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα πιστοποιημένο Digital Agency για να είστε σίγουροι για την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας στο YouTube.

Εάν το budget σας είναι περιορισμένο παρακάτω θα αναλύσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε μόνοι σας.

Διαφημίσεις YouTube – Πως να βάλετε διαφημίσεις στο YouTube

Πως βάζω διαφημίσεις στο YouTube

Εάν o προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, τότε ενδέχεται να δυσκολευτείτε να προσλάβετε μια εταιρία. Έτσι θα χρειαστεί κάνετε κάποια πράγματα μόνοι σας.

  1. Πρώτα βήματα 

Αρχικά, η διαφήμιση βίντεο θα εμφανίζεται στο YouTube. Ξεκινήστε λοιπόν με τη δημιουργία ενός καναλιού στο TouTube και ανεβάστε σε αυτό το βίντεο που θέλετε να ακολουθήσετε. 

Βεβαιωθείτε ότι το βίντεο είναι δημόσιο. Ή, εάν δε θέλετε για οποιοδηποτε λόγο να εμφανίζεται στο κανάλι σας, μπορείτε να το θέσετε «εκτός λίστας».

  1. Δημιουργία της καμπάνιας 

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Google Ads και επιλέξτε “Νέα καμπάνια”.

  1. Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας, με βάση τους στόχους μάρκετινγκ της επωνυμίας σας. Τα Google Ads σας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε 7 διαφορετικούς στόχους:
  1. Πωλήσεις 
  2. Δυνητικοί πελάτες 
  3. Επισκεψιμότητα ιστοτόπου 
  4. Μελέτη στοιχείων προϊόντων και επωνυμιών
  5. Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και προσέγγιση χρηστών 
  6. Προώθηση εφαρμογών 
  7. Δημιουργήστε μια καμπάνια χωρίς την καθοδήγηση ενός στόχου
blank
  1. Εν συνεχεία θα κληθείτε να επιλέξτε τον τύπο της καμπάνιας σας. 

Σε αυτές περιλαμβάνονται όλες οι μορφές διαφημίσεων Google (search, display, shop etc.). Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει Βίντεο, ή σε ορισμένες περιπτώσεις, καμπάνιες Discovery για να μπορέσετε να εμφανίσετε το βίντεό σας ως διαφημίση.

blank
Σημείωση:

Οι διαφημίσεις προβολής μπορούν επίσης να εμφανίζονται στο YouTube. Με τη βασική διαφορά όμως ότι δεν το περιεχόμενο τους δεν είναι βίντεο. Είναι απλώς δυναμικό κείμενο με το λογότυπό σας τα οποία εμφανίζονται  σε διάφορα σημεία εντός της πλατφόρμας του YouTube. 

  1. Αφού ολοκληρώσετε τα παραπάνω θα πρέπει να επιλέξετε τον δευτερεύοντα τύπο καμπάνιας του βίντεο σας. (σύμφωνα με τις επιλογές που αναλύσαμε και παραπάνω). 
blank
  1. Ορίστε παραμέτρους για την καμπάνια 

Τα επόμενα βήματα έχουν να κάνουν με συγκεκριμένες παραμέτρους (επιλογές) που αφορούν κατά βάση το κοινό που απευθύνεστε. Οι  παράμετροι αυτοί αφορούν:

  • Στρατηγική προσφοράς
  • Προϋπολογισμός
  • Κοινό 
  • Τοποθεσία 
  • Διάρκεια 
  • Εξαιρέσεις περιεχομένου: Πού δεν θέλετε να εμφανίζονται!
Πιο συγκεκριμένα:
  1. Επιλέξτε τη στρατηγική προσφοράς σας 

Ως επί το πλείστον, ο τύπος της καμπάνιας σας θα καθορίσει τη στρατηγική προσφορά σας. Θέλετε μετατροπές, κλικ ή εμφανίσεις; Επίσης, ανάλογα την καμπάνια κάποια είδη προσφορών δε θα είναι διαθέσιμα.

Η επιλογή στην παρακάτω εικόνα, αφορά την επιλογή της στρατηγικής προσφοράς για έναν CPM στόχο. Με λίγα λόγια θα πρέπει να πείτε στο YouTube πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για 1000 προβολές της διαφήμισής σας.

blank
  1. Εν συνεχεία θα πρέπει να θέσετε τον συνολικό προϋπολογισμό σας. Μπορείτε να επιλέξετε πόσα χρήματα θέλετε να ξοδεύετε είτε ανά ημέρα είτε ως εφάπαξ ποσό για την κάθε καμπάνια. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε και τις ημερομηνίες που θέλετε να προβάλετε τη διαφήμισή σας.
  1. Επόμενο βήμα η επιλογή της τοποθεσίας που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις (πόλη, νομός, χώρα κ.ο.κ.) και της γλώσσα που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις.
    Tip: Εάν θέλετε να προβάλετε τη διαφήμισή σας τοπικά σε μια ακτίνα ακόμα και ενός χιλιομέτρου γύρω από το κατάστημά σας.
blank
blank
  1. Επιλέξτε πού θα θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας (δείτε επιλογές παρακάτω):
blank
  1. Στη συνέχεια στην ενότητα ‘’Εξαιρέσεις περιεχομένου’’, θα κληθείτε να επιλέξετε τον τύπο του αποθέματος στον οποίο θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Οι επιλογές που σας δίνονται είναι 3 και περιγράφονται αναλυτικότερα στην παρακάτω εικόνα:
blank
  1. Χαρακτηριστικά Κοινού (Target Group)

Στο σημείο αυτό θα κληθείτε να επιλέξετε τα χαρακτηριστικά του κοινού που σας ενδιαφέρει. Εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει μια σωστή στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ τότε είναι βέβαιο πως θα μπορείτε να επιλέξετε με ευκολία τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

blank
Αν και αυτό το κομμάτι φαίνεται είναι προαιρετικό, θα σας προτείναμε να μη το προσπεράσετε.

Αν το αφήσετε ανοιχτό σε “οποιοδήποτε κοινό” οι διαφημίσεις σας δεν θα εστιάσουν στο target group που στοχεύετε, δεν να προβληθούν στα σωστά άτομα και κατ’ επέκταση δεν θα είναι επιτυχημένες.

  1. Επιλογή διαφήμισης και έναρξη προβολής

Το τελευταίο βήμα που θα χρειαστεί να κάνετε πριν τη δημοσίευση της διαφήμισής σας είναι η επιλογή του βίντεο της διαφήμισης που θέλετε να προωθήσετε. Αντιγράψτε και επικολλήστε το URL του βίντεο στο αντίστοιχο πεδίο πατήστε «Αποθήκευση» και η διαφήμισης σας αφού περάσει από τον απαραίτητο έλεγχο ποιότητας της Google θα ξεκινήσει να προβάλετε.

blank

Αξίζει να δημιουργήσω κανάλι στο YouTube για την επιχείρησή μου;

Κανάλι YouTube

Έχοντας λοιπόν μια καλύτερη εικόνα της λειτουργίας των διαφημίσεων στο YouTube ένα εύλογο ερώτημα είναι το αν πέραν των διαφημίσεων αξίζει να μπείτε στην διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης ενός YouTube καναλιού για την επιχείρησή σας.

Οι βασικοί λόγοι για να ξεκινήσετε ένα κανάλι στο YouTube είναι: 
  1. Φτιάχνετε βίντεο που ενδιαφέρουν το κοινό σας και προσφέρουν σημαντικές πληροφορίες με προοπτική απόδοσης επένδυσης.
  2. Εξετάζετε και απαντάτε σε ερωτήσεις πελατών, 
  3. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας μέσω χρήσιμων βίντεο 
  4. Πουλάτε προϊόντα fashion and beauty τα οποία μπορούν να προωθηθούν πιο αποτελεσματικά μέσω εικόνας και βίντεο
  5. Η χρήση των προϊόντων σας είναι περίπλοκη (π.χ. εξειδικευμένα μηχανήματα) και βοηθάτε μέσω των βίντεο που δημιουργείτε τους χρήστες σας να τα χρησιμοποιούν σωστά

Πώς μπορώ να ανεβάσω τις προβολές (views) στο YouTube κανάλι της επιχείρησής μου;

Εάν έχετε ήδη ξεκινήσει το κανάλι σας και θέλετε να ανεβάσετε τις προβολές σας στο YouTube, καλό είναι να μην σκεφτείτε το πως θα αγοράσω προβολές στο YouTube. Μείνετε συνεπής και αυθεντικός στο περιεχόμενό σας και ακολουθήσετε τα παρακάτω tips:

  1. Χρησιμοποιήστε περιγραφικούς τίτλους με τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν

Ένας περιγραφικός και ενδιαφέρων τίτλος θα κάνει δύο πράγματα: Πρώτον παρέχει λέξεις-κλειδιά για τον αλγόριθμο για την καλύτερη ταξινόμηση στα αποτελέσματα αναζήτησης και δεύτερον ιντριγκάρει τους χρήστες να πατήσουν σε αυτό ενώ παράλληλα τους ενημερώνει και για το περιεχόμενο του βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσουν. Για να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που πρέπει να χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις τυπικές μεθόδους SEO, όπως το Google Keyword Tool, το SEMrush, το Ubersuggest κ.α.

  1. Χρησιμοποιήστε ετικέτες (tags)

Οι ετικέτες στα βίντεο του YouTube βοηθούν περαιτέρω στη διάκριση του περιεχομένου και βοηθά τον αλγόριθμο να κατανοήσει τι πρόκειται να παρακολουθήσουν οι χρήστες βλέποντας το βίντεό σας. Αυτά, μαζί με την περιγραφή και τον τίτλο σας, θα βοηθήσουν την Google να κατανοήσουν για τι μιλάτε. 

  1. Δημιουργήστε μια Custom μικρογραφία για το βίντεό σας

Μια σωστή μικρογραφία, για το βίντεό σας μπορεί να κάνει θαύματα στην αύξηση των προβολών σας στο YouTube. Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας που διαθέτουν ευανάγνωστες και ελκυστικές γραμματοσειρές και μια χαρακτηριστική εικόνα-απόσπασμα από το βίντεό σας.

  1. Παρέχετε περιεχόμενο που εκπαιδεύει ή διασκεδάζει (ή και τα δύο)

Το περιεχόμενο του βίντεό σας θα πρέπει να προσφέρει αξία στον θεατή. Αν τους διδάσκει πώς να κάνουν ή τους βοηθά να καταλαβαίνουν κάτι με τον καλύτερο δυνατό και περιγραφικό τρόπο τότε είναι βέβαιο πως αυτοί θα επιστρέψουν μελλοντικά για περισσότερα βίντεο αυξάνοντας συνολικά τις προβολές του καναλιού σας.

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε; 

Εάν σας άρεσε το παραπάνω άρθρο αλλά δυσκολεύεστε να ξεκινήσετε το συναρπαστικό σας ταξίδι στον κόσμο του YouTube μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε. Η έμπειρη ομάδα μας θα σας δώσει τη λύση σε τόσο στην παραγωγή ελκυστικού περιεχομένου όσο και στην προώθησή του μέσω διαφημίσεων στο YouTube.