Διαφήμιση Ξενοδοχείου: Πως να αυξήσετε τις κρατήσεις σας

Πως να αυξήσετε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας

Γιατί η διαφήμιση του ξενοδοχείου σας είναι αναγκαία και ποια τα οφέλη της;

Η διαφήμιση του ξενοδοχείου σας αποτελεί σημαντικό κομμάτι ενός τουριστικού καταλύματος, γιατί θα καταφέρει να αυξήσει την προβολή της επωνυμίας σας και πιθανόν να λάβετε περισσότερες κρατήσεις.

Οφέλη και σημαντικότητα της διαφήμισης του ξενοδοχείου σας

Από τη διαφήμιση θα προκύψουν επιπλέον κριτικές και περισσότερες αξιολογήσεις για το ξενοδοχείο σας. Με τη σωστή επιλογή digital marketing καμπάνιας μπορείτε να πετύχετε την αύξηση κρατήσεων και κατ’ επέκταση την αύξηση κερδών.

Ποιες είναι οι μέθοδοι digital marketing για τα ξενοδοχεία;

Μέθοδοι ψηφιακού Μάρκετινγκ

Η κράτηση δωματίου θα πρέπει να γίνεται εύκολα και χωρίς προβλήματα. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας να δημιουργηθεί σωστά και ολοκληρωμένα. Η γρήγορη ανταπόκριση και η εύκολη περιήγηση μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες κρατήσεων.

Ορισμένοι από τους προτεινόμενους μεθόδους ανάπτυξης της ψηφιακής παρουσίας ενός ξενοδοχείου μπορεί να είναι οι εξής:

  • Η προώθηση της ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης SEO
  • Οι Email Marketing καμπάνιες

Η δημιουργία site του ξενοδοχείου σας είναι το πιο σημαντικό μέσο για τη διαφήμιση του τουριστικού σας καταλύματος, καθώς μέσα από αυτό θα μπορούν να σας βρουν πιο εύκολα οι δυνητικοί σας πελάτες. 

Κατά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να μάθουν πληροφορίες για τα δωμάτια, τη διαθεσιμότητα, τις παροχές και να δουν εικόνες από το χώρο.

Επομένως, κατά τη δημιουργία της ιστοσελίδας είναι σημαντικό να δοθεί έμφαση στο περιεχόμενο και να γίνει αρκετά ελκυστικό για τους χρήστες- πιθανούς πελάτες.

Όσον αφορά το Search Engine Marketing (SEM), είναι ένας μηχανισμός μάρκετινγκ αναζήτησης, ο οποίος στοχεύει στην προώθηση των websites. Σκοπός του είναι να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν πιο ψηλά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της Google. 

Ο τρόπος μέτρησης της απόδοσης γίνεται με βάση τον συνολικό αριθμό επισκέψεων στην ιστοσελίδα. Όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός επισκέψεων, τόσο πιο ψηλά θα εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στην κατάταξη. Έτσι θα καταφέρετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας. 

Παραδείγματα Search Engine Marketing για ξενοδοχεία:

  • Επαρκής έρευνα για τη σωστή επιλογή των λέξεων-κλειδιών που θα υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας και αποφυγή γενικεύσεων. 
  • Στοχευμένη χρήση λέξεων στο website σας σχετικά με την τοποθεσία του ξενοδοχείου σας.
  • Γρήγορο loading των σελίδων στην ιστοσελίδα σας.

Τα διαφημιστικά μηνύματα με Email Marketing, αποτελούν και αυτά με τη σειρά τους κομμάτι του digital marketing. Η ενέργεια αυτή δεν απαιτεί μεγάλο budget διαφήμισης. Στην περίπτωση των ξενοδοχείων, είναι βοηθητικά και εύχρηστα γιατί καλύπτουν γρήγορα και άμεσα την επικοινωνία με τους πελάτες. Σκοπός του Email Marketing είναι να δημιουργηθεί μια πιο στενή και μακροχρόνια σχέση με εσάς και τους πελάτες σας.  

Παραδείγματα E-mail Marketing για ξενοδοχεία:

  • Κατά την ολοκλήρωση μιας κράτησης μπορείτε να ευχαριστήσετε τον πελάτη για την προτίμησή του ξενοδοχείου σας.
  • Πριν το check-in πληροφορήστε τον για επιπλέον λεπτομέρειες, σχετικά με τις παροχές του καταλύματός σας ή ακόμη και για την πρόβλεψη του καιρού τις ημέρες παραμονής του.
  • Μετά το check-out ευχαριστήστε τον ξανά και ζητήστε να υποβάλλει online κριτική ή σχόλιο στην ιστοσελίδα σας. 
  • Μετά από την ολοκλήρωση της διαμονής του στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε σταδιακά να προτείνετε ένα πακέτο προσφοράς με ένα χρονικό deadline.

Η προώθηση μέσω των Social Media αποτελεί έναν από τους βασικότερους τρόπους για τη διαφήμιση ενός ξενοδοχείου. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν αναρτήσεις με εικόνες και βίντεο και να σχολιάζουν.

Παραδείγματα Social Media Campaigns για ξενοδοχεία:

  • Θα μπορούσατε να κλείσετε συμφωνία με influencers για να διανυκτερεύσουν δωρεάν στο ξενοδοχείο σας, διαφημίζοντας το μέσω των προσωπικών τους λογαριασμών.
  • Μπορείτε να ανανεώνετε τα social media του ξενοδοχείου σας με ποιοτικό υλικό προβάλλοντας τις παροχές και τους χώρους σας.
  • Στοχεύστε στο target group σας με βάση την περιοχή. Δηλαδή, αν το ξενοδοχείο σας βρίσκεται σε νησί ή σε παραθαλάσσιο μέρος, τότε διαφημιστείτε με δημοσιεύσεις κυρίως τους εαρινούς μήνες σε περιοχές ή και σε χώρες με χαμηλότερη θερμοκρασία.

Με ποιον τρόπο πραγματοποιείται η κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου;

Πως γίνεται η κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου

Η ιστοσελίδα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για την προσέλκυση πελατών. Η σωστή κατασκευή και η δημιουργία ιστοσελίδας, βοηθά τους πελάτες σας να βρουν ακριβώς αυτό που θέλουν, την στιγμή που το θέλουν.

Μέσω της ιστοσελίδας μπορείτε να προβάλετε το τουριστικό σας κατάλυμα στους πελάτες σας, σχηματίζοντας τους μια θετική εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Μία ωφέλιμη ιστοσελίδα μπορεί να εμπεριέχει μερικά από τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Design τέτοιο ώστε να ταιριάζει με το ύφος του τουριστικού καταλύματος.
  • Δυνατότητα online booking.
  • Να αναγράφονται οι υπηρεσίες, οι δραστηριότητες και άλλες πληροφορίες του ξενοδοχείου, όπως γυμναστήριο, χώρος SPA κ.λπ.
  • Να προσφέρει μια εύκολη και φιλική εμπειρία περιήγησης στους πελάτες.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω διαφημιστική καμπάνια στα social media του ξενοδοχείου;

Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ξενοδοχείου σας

Στη σημερινή εποχή, οι περισσότεροι επισκέπτες αναζητούν με ψηφιακό τρόπο ξενοδοχεία και με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιούν και τις κρατήσεις τους.

Με τη δημιουργία μιας καμπάνιας για τη διαφήμιση του ξενοδοχείου σας, θα καταφέρετε να φτάσετε στο σημείο που επιθυμείτε. Αυτό βέβαια θα μπορέσετε να το πετύχετε με τη βοήθεια μιας έμπειρης ομάδας, η οποία θα σας προτείνει την κατάλληλη στρατηγική ψηφιακού marketing με στόχο να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να αυξηθούν οι κρατήσεις του ξενοδοχείου σας.

Ένα παράδειγμα που θα σας βοηθούσε να κατανοήσετε ακόμη περισσότερο το ρόλο της διαφημιστικής καμπάνιας στα social media, είναι αυτό της αλυσίδας ξενοδοχείων “Hilton”.

Παράδειγμα διαφημιστικής καμπάνιας στα social media του “Hilton”:

Το “Hilton” αποτελεί ένα παγκοσμίως γνωστό ξενοδοχείο με περισσότερες από 4.100 εγκαταστάσεις σε 91 χώρες. Στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας ήταν να αυξηθεί άμεσα και με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο η απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες.

Το ξενοδοχείο δέχεται στα  social media παραπάνω από 1.500 μηνύματα την ημέρα. Οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες που χρησιμοποιεί είναι το Twitter, το Facebook, το Youtube, το Reddit, τα blogs και η Google. Μετά από έρευνες αποδείχθηκε ότι η πιο αποτελεσματική πλατφόρμα είναι το Twitter με 1.500 tweets την ημέρα. Στο Twitter οι επισκέπτες κάνουν tag το ξενοδοχείο στα θετικά ή αρνητικά tweets τους. Στη συνέχεια, η ομάδα που ασχολείται με τη διαχείριση social media αλληλεπιδρά με τους χρήστες της.

Επίσης, οι marketing managers έχουν δημιουργήσει ένα τηλεφωνικό κέντρο και μια εφαρμογή-app, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και εμπειρία του επισκέπτη. Υπάρχει ολόκληρη ομάδα που στηρίζει αυτήν την ενέργεια, στοχεύοντας στην ταχύτητα και στην άριστη εξυπηρέτηση. Έτσι, αρχίζει να δημιουργείται μια αμφίδρομη επικοινωνία και μια πιο φιλική σχέση με τους πελάτες.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, το “Hilton” κατάφερε να αποκαταστήσει αμοιβαία σχέση με τους πελάτες του και να αυξήσει τις αλληλεπιδράσεις στα social media. Με βάση το παράδειγμα “Hilton Hotels” που αναφέραμε παραπάνω, προέκυψαν κάποια στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να σας βοηθήσουν για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής διαφημιστικής καμπάνιας.

Μπορείτε να:

  • Δώσετε την απαραίτητη προσοχή στον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας, καλύπτοντας όλες τις επικοινωνιακές πλατφόρμες που διαθέτετε.
  • Χρησιμοποιείτε τα social media του ξενοδοχείου σας συστηματικά και με ένα οργανωμένο πλάνο έτσι ώστε να κρατάτε ενήμερους τους χρήστες.

Άλλοι τρόποι προώθησης για το ξενοδοχείο σας

Είναι σημαντικό να γίνει  κατανοητό το πόσο καθοριστικό ρόλο παίζει η διαφήμιση του ξενοδοχείου σας για τη προσέλκυση περισσότερων πελατών. Πέρα από τις ενέργειες, που αναφέρθηκαν παραπάνω, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι τρόποι να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας, όπως για παράδειγμα με τη δημιουργία “Πακέτου οργάνωσης διακοπών”.

Δηλαδή, μπορείτε να δώσετε εκπτωτικά κουπόνια στους πελάτες σας για την επίσκεψή τους σε τουριστικούς χώρους και χώρους εστίασης με τη δημιουργία έτοιμων πακέτων. Έτσι θα μπορείτε να δημιουργήσετε μια συναρπαστική εμπειρία στον επισκέπτη.

Τρόποι προώθησης του ξενοδοχείου σας

Για παράδειγμα, ένα πακέτο οικογένειας μπορεί να περιλαμβάνει εισιτήρια για τοπικά αξιοθέατα με κουπόνια για ένα γεύμα στο εστιατόριο και σε κοντινά εστιατόρια. Επίσης, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε “Πακέτα προσφορών” σε πελάτες για να δημιουργηθεί μια πιο στενή και μόνιμη σχέση μαζί τους.

Παραδείγματος χάριν, αν  κάποιοι πελάτες σας έχουν κλείσει ένα δίκλινο για 2 διανυκτερεύσεις θα μπορούσατε, είτε να προτείνετε μια επιπλέον διανυκτέρευση στους πελάτες του δωματίου με έκπτωση, είτε δωρεάν την τρίτη διανυκτέρευση.  Μία άλλη προωθητική ενέργεια που θα μπορούσατε να εφαρμόσετε είναι η δημιουργία μιας ευχάριστης και ξεχωριστής ατμόσφαιρας στο χώρο σας σε περιόδους εορτών και αργιών, με την αλλαγή της διακόσμησης. Μπορείτε να συνεργαστείτε με διακοσμητές και να δημιουργήσετε ένα ακόμη πιο ελκυστικό περιβάλλον για τους επισκέπτες σας.

Την περίοδο των Χριστουγέννων θα μπορούσατε για παράδειγμα, να γεμίσετε όλο το χώρο σας με εποχιακά στολίδια, προσαρμοσμένα μενού, δραστηριότητες και εντυπωσιακά κοστούμια, διαμορφώνοντας το χώρο με τέτοιο τρόπο ώστε, να επιλέξουν ακόμη περισσότεροι επισκέπτες το κατάλυμα σας.

Είναι το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ αποτελεσματικό;

Είναι το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ αποτελεσματικό

Το μάρκετινγκ, ιδίως το ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων, διαδραματίζει βασικό ρόλο στη δημιουργία εσόδων για το κλάδο των ξενοδοχείων. Μέσω των διαφόρων ενεργειών marketing θα καταφέρει να γίνει πιο γνωστό το brand name σας και θα προστεθούν επιπλέον κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας.

Το  μάρκετινγκ μπορεί να χαρακτηριστεί ως αποτελεσματικό, όταν όλα τα εργαλεία μάρκετινγκ θα χρησιμοποιούνται σωστά. Χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ ξενοδοχείων για να διασφαλίσετε ότι όλα τα κανάλια αξιοποιούνται στο μέγιστο.

CONTACT

Επικοινωνείστε μαζί μας για να λάβετε μία προσαρμοσμένη πρόταση συνεργασίας.

E-mail: [email protected]