Διαφήμιση στην Google κόστος: Τι πρέπει να ξέρετε

diafimisi-sto-google

Οι διαφημίσεις στην Google ή, όπως ήταν παλαιότερα γνωστές, Google AdWords, αποτελούν μια από τις βασικότερες μορφές για διαφήμιση στο ίντερνετ. Ως ιδιοκτήτης μικρομεσαίας επιχείρησης (εάν, βέβαια, δεν τις χρησιμοποιείτε ήδη) είναι βέβαιο πως έχετε ακούσει πολλά για αυτές. Και είναι απόλυτα λογικό. Οι διαφημίσεις στην Google προσφέρουν ένα εντυπωσιακό ROI (έως και 8 φορές τα χρήματα σας).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι επιχειρήσεις, κατά μέσο όρο, δαπανούν $9.000 με $10.000 τον μήνα σε διαφημίσεις Google. Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) κυμαίνεται από $1 έως $2 στο Δίκτυο Αναζήτησης (Search Ads) και κάτι λιγότερο από $1 στα Display Ads.

google Adwords προσφορά

Πόσο όμως κοστίζουν πραγματικά οι διαφημίσεις στην Google;

google adwords

O βασικότερος παράγοντας που καθορίζει το κόστος των διαφημίσεων είναι ο ανταγωνισμός. Ανάλογα με τον κλάδο που δραστηριοποιήστε και την ένταση του ανταγωνισμού, οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε μπορεί να ξεκινούν από 0,1€ ανά κλικ και να φτάνουν μέχρι και τα 5€ σε κλάδους με πολύ έντονο ανταγωνισμό (π.χ. τουρισμός, κατασκευή ιστοσελίδων κλπ.).

Για να μπορέσει η Google να καθορίσει το τελικό ποσό που θα πληρώσετε ανά κλικ, βασίζεται σε μια λογική δημοπρασίας.

Για να κατανοηθεί καλύτερα, ας δούμε ένα παράδειγμα

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα eshop που πουλά γυναικεία ρούχα και παπούτσια. Μια από τις βασικότερες λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρει είναι τα “γυναικεία παπούτσια”. Ξεκινώντας τα Google Ads δηλώνετε στην Google ότι είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε έως και 1,5€ ανά κλικ (Max CPC).

Από την άλλη πλευρά, ένα ανταγωνιστικό κατάστημα προσφέρει για την ίδια λέξη κλειδί Max CPC έως και 5€ ανά κλικ. Αρκετά μεγάλη διαφορά!

Για να καθορίσει η Google ποιο από τα δύο καταστήματα θα εμφανιστεί πρώτο και ποιο δεύτερο στα αποτελέσματα αναζήτησης, λαμβάνει υπόψη 2 βασικές μεταβλητές. Το μέγιστο CPC που προσφέρετε και το Quality Score του landing page των διαφημίσεών σας.

Το quality score αποτελεί έναν δείκτη ποιότητας. Μετρά το πόσο σχετική ή μη είναι η ιστοσελίδα σας αναφορικά με τη λέξη κλειδί την οποία στοχεύετε.

google Adwords τιμές

Επιπλέον, παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με το CPC μιας και εξασφαλίζει στην Google ότι το περιεχόμενο που προβάλει για τους χρήστες της είναι όσο το δυνατόν πιο σχετικό και χρήσιμο.

Επομένως, εάν το μέγιστο CPC που προσφέρετε είναι το 1,5€ και το quality score της σελίδας προορισμού σας 8/10, τότε η διαφήμισή σας σημειώνει σκορ κατάταξης 12. Από την άλλη, ο ανταγωνιστής, με 5€ μέγιστο CPC και quality score 2/10, σημειώνει μικρότερο σκορ κατάταξης από εσάς (10). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ακόμα και με πολύ μικρότερο Max CPC, να καταφέρνετε να εμφανίζεστε υψηλότερα στα χορηγούμενα αποτελέσματα.

Συμπερασματικά

Αναζητώντας, λοιπόν, όρους όπως “google ads τιμές”, ”ποσό κοστίζει η google” ή “διαφήμιση στο Google κόστος” ενδέχεται να διαβάστε διάφορα.

Ο χρυσός κανόνας που αναλύσαμε παραπάνω αναφέρει πως όσο καλύτερο και σχετικότερο είναι το landing page της διαφήμισης με τις λέξεις κλειδιά που πληκτρολογούν οι χρήστες, τόσο λιγότερα θα πληρώνετε κατά μέσο ορό, ενώ θα έχετε παράλληλα μια “ασπίδα προστασίας“ στην περίπτωση που ο ανταγωνισμός αυξηθεί.

Μια εταιρεία εξειδικευμένη στη διαφήμιση Google Ads και τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων μπορεί να σας καθοδηγήσει αποτελεσματικά στη δημιουργία διαφημίσεων. Ταυτόχρονα, είναι σε θέση να παραμετροποιήσει τα landing page των διαφημίσεών σας, προκειμένου να εξασφαλίζει το μικρότερο δυνατό διαφημιστικό κόστος.

Κάτι τέτοιο αποτελεί την ιδανική επιλογή για εσάς που ξεκινάτε τώρα.

Καλέστε μας τώρα και η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει κατάλληλα, δίνοντάς σας την καλύτερη δυνατή προσφορά για E-commerce και performance marketing υπηρεσίες.