Διαφήμιση Google: Πώς να διαφημίσετε σωστά την επιχείρησή σας

Διαφήμιση Google

H διαφήμιση Google αποτελεί μια ιδιαίτερα πολυσύνθετη έννοια.

Ακόμα και για κάποιον έμπειρο στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση μέσω της Google, ο όρος διαφήμιση Google μπορεί να μεταφραστεί σε πάρα πολλές διαφορετικές έννοιες.

Όταν οι άνθρωποι αναφέρονται στο όρο “διαφήμιση Google”, συνήθως εννοούν τις διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται στις πρώτες 3-4 θέσεις της αρχικής, κατά βάση, σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Η Google όμως, πέρα από τα Google Ads (AdWords), διαθέτει μια τεράστια γκάμα διαφημιστικών εργαλείων και υπηρεσιών. Άλλες περισσότερο (Google Ads Search & Display, YouTube Ads) και άλλες λιγότερο γνωστές στο ευρύ κοινό (Google AdSense, Gmail Ads, Google Marketing Platform, Google Retail Ads κ.α.).

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τις κυριότερες από αυτές και θα σας καθοδηγήσουμε να επιλέξετε αυτή που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.

Google AdWords search

Τα Google Ads (παλαιότερα γνωστά ως Google AdWords) αποτελούν το βασικό εργαλείο με το οποίο μια επιχείρηση, ακόμα και μια καινούρια, μπορεί στοχεύοντας συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Είναι ένα αρκετά περίπλοκο εργαλείο. Εάν δεν διαθέτετε την κατάλληλη εμπειρία, τότε είναι πολύ εύκολο να κάνετε λάθη που θα σας κοστίσουν χρήματα.

Google Ads Τιμές & Κόστος

Σιγουρά έχετε αναρωτηθεί “Πόσο κοστίζει η διαφήμιση Google;” ή έχετε αναζητήσει “Διαφήμιση στο Google Κόστος

Google Ads Κόστος

Οι διαφημίσεις της Google λειτουργούν με μία λογική δημοπρασίας. Σε αντίθεση όμως με μια κανονική δημοπρασία, δεν είναι μόνο η προσφορά των διαφημιζόμενων που έχει σημασία.

Η δημοπρασία που πραγματοποιείται μέσω του αλγορίθμου της Google, λαμβάνει υπόψη:

  1. τη μέγιστη προσφορά που διατίθεται να πληρώσει ο κάθε διαφημιζόμενοςτην ποιότητα και τη συνάφεια των διαφημιστικών σας καμπανιών με τις λέξεις κλειδιά που “ποντάρετε”

Το γεγονός αυτό εξασφαλίζει ότι το παιχνίδι είναι δίκαιο για όλους, και όχι μόνο για τους διαφημιστές με τεράστια budget.

Καταφέρνοντας να δημιουργήσετε μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα, τότε είναι βέβαιο πως η Google θα αυξήσει τον δείκτη ποιότητάς σας.Έτσι, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται σε πολύ καλύτερες θέσεις, ακόμα και πάνω από ανταγωνιστές σας που πληρώνουν πολλά περισσότερα.

Πότε να τις χρησιμοποιήσετε;

Οι διαφημίσεις Google Ads είναι ιδανικές για επαγγελματίες που προσφέρουν υπηρεσίες (ιατροί, δικηγόροι) ή eshop που πωλούν επώνυμα προϊόντα.

Επίσης, αποτελούν μια πολύ έξυπνη τακτική για εσάς που ξεκινάτε τώρα.

Διαφήμιση Google μέσω Google Ads Display

Google ads display

Οι διαφημίσεις σε επίπεδο display (ή, στα ελληνικά, διαφημίσεις στο δίκτυο προβολής) αποτελούν τα γνωστά σε όλους μας banners. Τα banners ενσωματώνονται στις σελίδες των συνεργαζόμενων σε επίπεδο Google AdSense επιχειρήσεων, οι οποίες, τοποθετώντας διαφημίσεις εντός του site τους, κερδίζουν χρήματα από την Google κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ σε αυτές.

Πότε να τις χρησιμοποιήσετε;

Οι διαφημίσεις είναι ιδανικές για να μπορέσετε να χτίσετε ένα δυνατό brand awareness, μιας και θα μπορέσετε πολύ εύκολα να τοποθετήσετε τη διαφήμισή σας σε ένα δίκτυο από συνεργαζόμενες ιστοσελίδες με εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μέρα.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα display ads για να πραγματοποιήσετε διαφημίσεις remarketing.

Διαφήμιση Google μέσω YouTube Ads

Το βίντεο στον σύγχρονο κόσμο του internet αποτελεί ένα πολύ ισχυρό εργαλείο στην προσπάθεια κάθε επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης, για την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό της.

Τη δύναμη αυτή μπορείτε να εκμεταλλευτείτε μέσα από τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα της Google για τα βίντεο, το YouTube.

Ίσως οι διαφημίσεις στο YouTube να μοιάζουν ενοχλητικές για πολλούς. Η αλληλεπίδραση, όμως, που έχουν οι χρήστες με αυτές είναι μεγαλύτερη (62%) από αυτή που λαμβάνουν οι χρήστες παραδοσιακών μέσων, όπως η τηλεόραση (45%).

Επίσης, μιας και οι διαφημίσεις είναι πολύ πιο σχετικές με τον εκάστοτε χρήστη, ειδικά οι video remarketing διαφημίσεις, αυξάνεται κατά πολύ η πιθανότητα το άτομο που θα δει μια διαφήμιση στο YouTube να μην την παραλείψει (ακόμα και μετά τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα).

Πότε να τις χρησιμοποιήσετε;

Οι διαφημίσεις στο YouTube είναι ιδανικές για την ενίσχυση της επωνυμίας σας.

Δημιουργώντας ένα βίντεο υψηλής ποιότητας, είναι βέβαιο πως θα καθιερωθείτε στο μυαλό των δυνητικών πελατών σας ως η πιο αξιόπιστη επιλογή.

Επίσης, οι διαφημίσεις στο YouTube λειτουργούν πολύ καλά όταν θέλετε να προωθήσετε ένα νέο προϊόν ή να διαφημίσετε μια νέα προσφορά.

Εν κατακλείδι

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, με τη στενή έννοια, στη διαφήμιση στην Google. Αυτό που πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας πριν ξεκινήσετε, είναι το πού θέλετε να πάτε.

Μόνο έτσι θα είστε σε θέση να επιλέξετε το κατάλληλο εργαλείο διαφήμισης και επικοινωνίας ή, ακόμα καλύτερα, τον κατάλληλο συνεργάτη για την επιχείρησή σας.